Onko nyt nätimpi? Psyykenlääkkeet saavat ulostamaan. Aivot vaikuttavat suolistoon.
Vastaukset 9
- Anonyymi00001
ja ruokavalio pysyi samanlaisena eli et ole syönyt kasviksia, hedelmiä, marjoja, kuitua?
- Anonyymi00002
Katso aiheesta netistä, niin tiedät enemmän.
- Anonyymi00005
Anonyymi00002 kirjoitti:
Katso aiheesta netistä, niin tiedät enemmän.
jahas . viesti poistettiin. netistä ei löytynyt aiheesta. Ummetusta tarjottiin mutta se on eri asia jolloin suoli ei tyhjene
- Anonyymi00003
No sekään ei ole asia joka pitää paikkansa kaikkien kohdalla , toiset taas kärsivät kovasta vatsasta .
- Anonyymi00006
Riippuu ihmisestä. Mulle tuli ripuli
- Anonyymi00007
Suolen on hyvä toimia säännöllisesti. Ei kai sitä määräänsä enempää tule. Vai saako syömään kahmalokaupalla, lääke.
- Anonyymi00008
Minulla oli tosi pahoja ummetuksia aikoinaan, kun käytin psyykenlääkkeitä. Jouduin päivittäin käyttämään myös suolen sisältöä pehmittäviä "lääkkeitä".
Psyykenlääkkeet hidastivat aineenvaihduntaa.- Anonyymi00010
Mulle tuli ripuli jatkuvasti niiden takia.
- Anonyymi00011
Voi olla totta. Liian kauan käyttänyt, ei voi verrata enää. Hyvä juttu jos auttaa, suoliston epätasapaino on arsesta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561