Miksi mut aina estetään messengerissä kun pyydän apua itsetuntoon.

Anonyymi-ap

Kukaan ei halua auttaa mua paranemaan!

49

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Miksi mä en voi olla kovis. Miksi mä vihaan itseäni näin paljon. Se estäminen ei auta mun oloa, sä joka estit minut olisit voinut olla se kenen ansiosta olisin jaksanut nousta tästä ylös ja lähtemään kauppaan!.

• Anonyymi00002

Henkistä väkivaltaa estää psyykkisesti kärsivä ihminen.

• Anonyymi00003

Mulla ei ole ketään. Ei yhtään ihmistä joka haluaisi kuunnella minua kaikki estää minut heti kättelyssä

• Anonyymi00004

Pyydät vääriltä ihmisiltä . Nykyään ei kukaan näytä enää auttavan ihmistä jolla on vaikeaa. Annetaan hätäisiä neuvoja . Esim ” kyllä se siitä” tai ” ajattele positiivisesti”
      Tyhjiä samoja vielä tyhjimmiltä ihmisiltä.
      Sitten on niinkin ettei kukaan voi tehdä sinun tilanteeseen muutosta ihan vaan sinä itse.
      En sano pahalla vaan kokemuksesta työvuosina.
      On vaan kerta kaikkiaan päätettävä että nyt haluan tervehtyä. Sillä olen itse vastuussa omasta elämästäni.
      Hieman kiukkua siihen päätökseen. Ja aloita pienillä muutoksilla . Käy pieni lenkki pihalla
      Ja tee joka päivä jotain uutta asiaa..vaikkakin vaan pientä, että tunnet ettet ole saamaton
      Vaan todella haluat terveeksi .
      Ja sano itsellesi että tulen terveeksi ,koska tämä on minun sairauteni eikä kukaan muu ole velvollinen vastuussa auttaa, koska ilmeisesti heillä ei edes ole koulutusta alalle

• Anonyymi00005

haluan tartuttaa vaikean masennuksen johonkin toiseen. Olisipa se virustauti

• Anonyymi00024

Tuossa se syy miksi sinut estetään. Masentunut on rasittava ja vetää muutkin siihen pimeään jossa itse on. Eihän kukaan sellaista ystävää halua vaan kaikki haluaa jotain positiivista. Et tarvitse ystävää, koska ystävä ei paranna sinua. Hae ammattiapua, soita terveyskeskukseen, lääkäreillä on koulutus. Ja ehkä lääkehoito olisi myös yksi apu. Ystäviä löytyy kun et enää roiku vaatimassa ja hakemassa tukikeppiä. Ystävä on tasaveroinen ihminen. Sinun tulisi itsekin kuunnella ystävää ja auttaa ja tarjota apua kun hänellä on vaikeaa. Ystävyys ei ole hoitosuhde.

• Anonyymi00042
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Tuossa se syy miksi sinut estetään. Masentunut on rasittava ja vetää muutkin siihen pimeään jossa itse on. Eihän kukaan sellaista ystävää halua vaan kaikki haluaa jotain positiivista. Et tarvitse ystävää, koska ystävä ei paranna sinua. Hae ammattiapua, soita terveyskeskukseen, lääkäreillä on koulutus. Ja ehkä lääkehoito olisi myös yksi apu. Ystäviä löytyy kun et enää roiku vaatimassa ja hakemassa tukikeppiä. Ystävä on tasaveroinen ihminen. Sinun tulisi itsekin kuunnella ystävää ja auttaa ja tarjota apua kun hänellä on vaikeaa. Ystävyys ei ole hoitosuhde.

Lääkärikö korvaa sen että haluaa seuraa sohvalle ja kyllä ystävyyden yksi kriteeri on että tuetaan vaikeuksien keskellä. Siksi on olemassa sana turvaverkko

• Anonyymi00043
        Anonyymi00024 kirjoitti:

En tarvitse terapiaa koska yksinäisyys ei ole mielen häiriö.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Kaverit on sitä varten että kikatetaan rennosti kaljan äärellä räkälässä oikeat ystävät ovat niitä joiden kanssa kestetään vaikka mitä.

• Anonyymi00006

Kaikki syyllistää mua.

• Anonyymi00025

Syyllistää ?
        Ei ole niin vaan eibät ehkä jaksa eikä heillä ole koulutusta käsitellä sairauttasi.
        Sinä itse teet itsestäsi terveen, päättämällä,parantua.
        Hoito suhteen kehittää sinulle ammatti auttajat , jotka eivät ole kavereita vaan osaavat ehkä käsitellä tilannettasi.

• Anonyymi00040
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Syyllistää ?
        Ei ole niin vaan eibät ehkä jaksa eikä heillä ole koulutusta käsitellä sairauttasi.
        Hoito suhteen kehittää sinulle ammatti auttajat , jotka eivät ole kavereita vaan osaavat ehkä käsitellä tilannettasi.

Murtunut jalka pitää samalla mentaliteetilla jättää kokonaan hoitamatta.

• Anonyymi00041
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Syyllistää ?

Mutta mulla ei ole ollut koskaan yhtäkään kaveria. En osaa olla ihmisten kanssa. Haluatko että ihmisen ainoa kontakti on terapeutti jolle maksetaan että se kuuntelee sua vaikka oikeasti haluaisit puhua niitä näitä . Kertoa ihmiselle mitä kuuluu ja miten menee mutta siitäkin pitää yksinäisen maksaa niin oi Luoja. Se ei maksa ihmisille mitään että pysähtyisi yksinäisen kanssa juttelemaan.

• Anonyymi00007

Olen pettynyt itseeni etten saa kavereita messengerissä haukkumalla itseäni

• Anonyymi00008

Vetoan että ihmiset haluaisivat tutustua minuun säälistä mutta sekään ei auta koskaan.

• Anonyymi00012

Ihan niin väärä taktiikka, ihmiset eivät vaan kertakaikkiaan voi lukea sinun ajatuksiasi .
        Et voi syyllistää muita siitä että olet sairas juuri nyt . Ihan vaan itse saat yrittää taas pinnalle.
        Mene psykologin puheille siellä ymmärretään oikealla tavalla, ei siis mistään säälistä vaan tietävät iten sairaus vaikuttaa ihmiseen.
        Ei kukaan säälistä ala kaveriksi , yritä ajatella hieman mitä yrität vaatia , niin ei suhteita synnytetä.
        Ystävyys syntyy itsestään jos kaksi ihmistä löytää jotain yhteistä .
        Lopeta tuo itseviha ja ajattele selvästi asioita .

• Anonyymi00030
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ihan niin väärä taktiikka, ihmiset eivät vaan kertakaikkiaan voi lukea sinun ajatuksiasi .
        Et voi syyllistää muita siitä että olet sairas juuri nyt . Ihan vaan itse saat yrittää taas pinnalle.
        Mene psykologin puheille siellä ymmärretään oikealla tavalla, ei siis mistään säälistä vaan tietävät iten sairaus vaikuttaa ihmiseen.
        Ei kukaan säälistä ala kaveriksi , yritä ajatella hieman mitä yrität vaatia , niin ei suhteita synnytetä.

Psykologi sanoi että olen mahdoton tapaus ja yritti saada mut lääkezombiksi

• Anonyymi00051
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ihmiset on itsekkäitä ei ne oikeasti välitä mistään muusta kuin omasta läskimahastaan

• Anonyymi00009

Kenenkään velvollisuus ei ole parantaa mua.

• Anonyymi00010

Ei tämä ole parantunut edes kahdessa vuodessa

• Anonyymi00031

Mulla on pelkkiä huonoja kokemuksia ihmisistä

• Anonyymi00011

Puhun edelleen itselleni kolmannessa persoonassa kuin se olisi toinen ihminen vieressäni.

• Anonyymi00013

Nosekin on eräänlainen tapa , mutta älä kuvittele ettäs herättää säälin tunteita terveissä ihmisissä ainoastaan menevät entistä kauemmaksi.
        Lue jotain järkevää kirjallisuutta, soittele kappaleita joista pidät . Ja lopeta nuo lapsellisuudet kerrasta . Kovin sairas ei ihminen ole silloin kun jaksaa kirjoitella . Siinäkin on vihje kirjoita pieni kirja itsestäsi ja lue se puolenvuoden pääsyä

• Anonyymi00014
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Nosekin on eräänlainen tapa , mutta älä kuvittele ettäs herättää säälin tunteita terveissä ihmisissä ainoastaan menevät entistä kauemmaksi.
        Lue jotain järkevää kirjallisuutta, soittele kappaleita joista pidät . Ja lopeta nuo lapsellisuudet kerrasta . Kovin sairas ei ihminen ole silloin kun jaksaa kirjoitella . Siinäkin on vihje kirjoita pieni kirja itsestäsi ja lue se puolenvuoden pääsyä

Ei ole ystäviä!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ei ole ystäviä!

Ei ole elämää

• Anonyymi00016

Mä en ole mitään.

• Anonyymi00017

Mä en saa olla mitään erityistä

• Anonyymi00019

Musta ei koskaan tullut mitään.

• Anonyymi00020

Entä jos mua Vituttaa?

• Anonyymi00021

Mä olen sittenkin trolli

• Anonyymi00022

Loukkaannuin noista kommenteista joissa mua vähätellään.

• Anonyymi00026

Kukaan ei vähättele ainoastaan sanovat asiat kuten ne ovat.
        Mutta ainä odotat sääliä ja että muka joku muu sinut parantaa, vaikka parantaminen lähtee aina omasta itsestä.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mutta ainä odotat sääliä ja että muka joku muu sinut parantaa, vaikka parantaminen lähtee aina omasta itsestä.

Kukaan ei pidä sun kaltaisista elävistä jätöksistä joka nuoleskelee toisia kiusaajia.

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Montako kertaa olet saanut mustan silmän. Mä voin tulla vetämään sua turpaan mulla on kokemusta miten mies saadaan sairaalaan.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sinun oma parantuminen alkaa eutanasiasta. Olet roskaa haittasikiö jonka ei koskaan olisi pitänyt tulla elävien kirjolle.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Se nimenomaan on vähättelyä että mun Masennus kuitataan lapsellisena leikkinä tai suorastaan huomion turhana kerjäämisenä. Kaikki tarvii huomiota se on perustarve yhtä lailla kuin syöminenkin?

• Anonyymi00034

Mä oikeasti tarvitsen hallinnan tunnetta. Haluan olla domina. Haluan työntää alas sen tunteen etten voi vaikuttaa elämään mitenkään. Kiusaaminen on hetkellinen helpotus täydelliseen arvottomuuden kokemukseen.

• Anonyymi00035

Mikään ei korvaa mulle sitä kun saa pahoittaa jonkun toisen mielen.

• Anonyymi00036

Täällä empatia on tuntematon sana. Puhukaa ihmeessä yhtä rumasti lapsillenne ja vanhemmille, masennusta on yhtä montaa tyyppiä kuin sitä potevia ihmisiä. On väärin väittää että olisin keksinyt vitsinä nämä tunteet ja äänet mun sisällä jotka painaa alas

• Anonyymi00037

Miksi tulette tänne ilkkumaan ja puhumaan kärsi tai kuole potaskaa. Katsokaa sen seurauksia miten Suomalaiset voi kun kaikki kärsitään yksin hammasta purren.

• Anonyymi00038

Täällä on tarkoitus jakaa elämänkokemusta ja olla kuuntelevana korvana eikä murskata Kysyjä heti kättelyssä.

• Anonyymi00039

Se tapa miten ihmiset suhtautuvat minuun on yksinkertaisesti hyvin kylmä ja välinpitämätön.

• Anonyymi00045

Tämäkin ketju saastutettiin oma vika. Mee terapiaan kommenteilla

• Anonyymi00046

Päihteet
      Humanoidit
      Itse puhelut
      Kirjoittaminen
      Kävelyt
      Lääkkeet
      Terapia
      Siinä pähkinänkuoressa kaikki mitä yksilö voi tehdä olonsa parantamiseen ja mikään noista ei nosta henkilön statusta elämässä.

• Anonyymi00047

Entä jos terapiaksi laskettaisiin ihmisen huomiointi
      Arjessa.

• Anonyymi00048

Ihmisen tyhmyys on rajaton

• Anonyymi00049

Koskaan näissä ei synny asiallista keskustelua

• Anonyymi00050

Miksi täällä saa kiusata?

• Anonyymi00052

Isot miehet menkää ulos

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      142
      8077
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      423
      7121
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3643
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      140
      3280
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2804
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2338
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1926
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1793
    9. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      26
      1566
    10. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1457
    Aihe