Hei? Onko täällä ketään yksinäistä tällä hetkellä, eikä vuosia vanhassa ketjussa?
Yksinäisyys
58
533
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ja ilmeisesti ei ole yksinäisiä ihmisiä suomessa olemassakaan, kun kaikki näyttää yksinäisiltä ja sitten kukaan ei edes kommentoi mitään arttiin?
Koska eletään nykyajassa, tämä on ekä vanhanaikainen tapa, mutta tutkin samalla kuin kauan suomen maassa menee että oikeasti yksinäiset löytää
seuraa tässä karussa maassa. Ilman somepellejä siis vaan muut yksinäiset. - Anonyymi00002UUSI
Varttiin.
Kirjoitusvirhe. Pitää siis odottaa jotain 1-8h,viimestään paskapäät jotka juoppolasta kotiutuu löytää tämän ketjun ja niin sanotusti tämän vuosisadan "normaalit" mediankäyttäjät löytää 15min-1 tunti, jos on nettiäkäyttävä ja oikeasti yksinäinen kulkija.
Itse tutkin asiaa samalla ja odotan kuin kauan menee että joku löytää ketjun oikeasti. - Anonyymi00003UUSI
tääl yks pelailin tuos nii en ollu heti vastaamassa sulle :D heh
- Anonyymi00004UUSI
Moi! Eka vastaaja olit.
Noh, mitäs peilailit? - Anonyymi00005UUSI
moi minecratfia pelailin aika hurja oon :)
- Anonyymi00006UUSI
Joo kyl meitä löytyy
- Anonyymi00059UUSI
Miten menee?
- Anonyymi00007UUSI
Aa.. mulla on näköjään vielä lukihäiriö.
Kirjoitit Pelailit ja luin Peilailit..
Pieni vissiin.. mut sitä se näköjään väsyneenä ja kyr...... tynenä on. Ei jaksa lukeakaa enää kunnolla saati kirjottaa.- Anonyymi00008UUSI
heh toinen lukihäiriöinen :) luin et kysyt mitä pelaan. :D
- Anonyymi00010UUSI
Tarkoitan siis että olen jo kyr. ääntynyt tilanteeseen.
Mutta aattelin kokeilla tämmöstä uutta juttua.
Mutta mitäs teille kuuluu? - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tarkoitan siis että olen jo kyr. ääntynyt tilanteeseen.
Mutta aattelin kokeilla tämmöstä uutta juttua.
Mutta mitäs teille kuuluu?paskaa pitäs varmaa jo nukkuakkin. :D ahdistaa jne mut ei oo ketää kelle puhua :D
- Anonyymi00009UUSI
koomista :3
- Anonyymi00012UUSI
Noh. 20 minsaa meni APn alotuksesta että kukaa vastasi? jos oikein luin... :D
Mutta.. kauan tai vähän Whatever - Anonyymi00013UUSI
Mikä Minecraft ees on? Piti toki gööglätä mut en tajuu miks sitä pelataan..
- Anonyymi00014UUSI
hyvä penskoille tarkotettu peli :D
- Anonyymi00015UUSI
Aa.. oke..
kauankohan tääl menee että viestit päivittyy? - Anonyymi00016UUSI
Ja mikä sun mielestä on penska? :D
- Anonyymi00017UUSI
Ikäsuositus on 7+
ja eka vastaaja joka pelaa minecraftia on?- Anonyymi00018UUSI
arvaa :D hehe
- Anonyymi00019UUSI
15?
- Anonyymi00020UUSI
20?
- Anonyymi00022UUSI
enpäs kerro lälläslää :D aikuine kuitenki oon
- Anonyymi00023UUSI
6? tai 40?
:D nykypäivänä ei mikään mahottomuus - Anonyymi00024UUSI
Miten sulla koulut sujuu jos pelaat Minecraftia tähän aikaan yksinäsi vielä?
- Anonyymi00025UUSI
pöh sanoin jo olevani aikuinen xd ihsama
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
pöh sanoin jo olevani aikuinen xd ihsama
Mikä on aikuinen nykypäivänä?
Just 18vuotta täyttäny vai 80 vuotias joka käyttäätyy kuin kakara eikä panosta elämäänsä.
Mistä päin Suomea oot? - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Mikä on aikuinen nykypäivänä?
Just 18vuotta täyttäny vai 80 vuotias joka käyttäätyy kuin kakara eikä panosta elämäänsä.
Mistä päin Suomea oot?en ihmettele sun yksinäisyyttäs et oo kovin kivan olone tyyppi :D
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
en ihmettele sun yksinäisyyttäs et oo kovin kivan olone tyyppi :D
joo sorry xd ei oispitäny sanoo noi oohan mä itekki vähä lonely ku tääl roikun tosiaa :D
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
joo sorry xd ei oispitäny sanoo noi oohan mä itekki vähä lonely ku tääl roikun tosiaa :D
eikä ollu ap:n kommentti toi
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
en ihmettele sun yksinäisyyttäs et oo kovin kivan olone tyyppi :D
onko kivanolonen se joka sulattaa AIVAN kaiken
Enää nykypäivänä? Huom, nykypäivänä, onko "kivaa tyyppiä" edes olemassa digihelvetin aikana Jos kivaa tyyppiä ei ollut edes junttiaikana ilman näitä digielvetin laitteita?
- Anonyymi00026UUSI
Koulu ongelmia? Vai eikö vanhemmat välitä? :(
harmittaa, jos nuorilla on ongelmia pelaamisen kanssa - Anonyymi00029UUSI
Ihan yleisesti. Lapista vai Etelästä / Lähempää jänkkälää vai ootko ihan Helsingistä?
- Anonyymi00031UUSI
Kerroin jo alussa, että tutkin asiaa.
Aiheena yksinäisyys ja sain ainoan vastaajan alle 30minuuttiin joka on oletettavasti alaikäinenvastauksien perusteella.
Eikö Suomessa olekaan "oikeasti" yksinäisiä ihmisiä?- Anonyymi00032UUSI
heh oon ihan 25 kyllä :D oon vaan lapsenmielinen nii elämä ei oo nii kurjaa. :D
- Anonyymi00035UUSI
enkämä muista mitä oot alussa sanonu hyvä jos muistan etten samoi juttui itekkää ala toistaa. :D en tiiä kyl mikä muistin vieny
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
heh oon ihan 25 kyllä :D oon vaan lapsenmielinen nii elämä ei oo nii kurjaa. :D
25 vuotias on Lapsi vielä
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
25 vuotias on Lapsi vielä
jaa no ei varmaa tarvii töissä käyä sitte ku sehä ois lapsityövoiman käyttöä :D :D
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00037 kirjoitti:
jaa no ei varmaa tarvii töissä käyä sitte ku sehä ois lapsityövoiman käyttöä :D :D
Haah.. tavallaan
- Anonyymi00039UUSI
Tavallaan surullista jos on työtön ja pelaa minecraftia itekseen..
Mutta itse tutkailen asiaa, ihmisten käyttäytymistä. En ole alalla, mutta alan vaihtoa harkitseva ja tämä on siis kokeilu vain, ei sen vakaampaa.
Ei vaan löydy oikeaa alaa ja nyt olen tutustunut
? lähes 2tuntia?
tähän digihelvetinmaailmaan, vain 1 vastaaja ja olen jo korviani myöten täynnä.- Anonyymi00041UUSI
heh en oo työtön :)
- Anonyymi00042UUSI
Korjaan. 1 tunnin ja kyllästyn jo. Ei tämä voi olla kansakunnan tuleva? Ei edes nyky somekavavien ja muun paskan valossa, ihan sama missä on tili tai mihin kirjottaa/kommentoi, onko Suomi jo näin pohjalla?
- Anonyymi00043UUSI
eikä kyl voi suositella mitään alaa mis oot ihmisten kans tekemisis jos mun jutut vie totaalisest ivoimat :D
- Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00041 kirjoitti:
heh en oo työtön :)
Villi veikkaus. Olet helsingistä?
- Anonyymi00044UUSI
Mutta ei ole muita kommentoimassa.
aika on tiedossa jo missä ajassa yhden tavottaa, mutta missä on loput.
tämä on edelleen tutkimusta. 1-3 ei riitä, kerta on paljon muitakin.- Anonyymi00045UUSI
no ei varmaan kiinosta porukkaa tulla tänne tutkittavaks ku vöhä lukee nii ne joil on järkee päässä nii pysyy kyl poissa tästä ketjusta. :D itelläni on järki hukassa
- Anonyymi00046UUSI
Kysymys ei ole nykyisistä somealustoista joita on lukemattomia ja 9/10 aivan turhia.
Kysymys on oikeasti yksinäisistä, jotka eksyy tälle foorumille.
Joten, kysyn siis kuinka sinä löysit tähän foorumiin ja juuri tähän keskusteluun?
Googlaamalla yksinäisyys vai jollain muulla taalla?- Anonyymi00047UUSI
sattu olee tos ekana ku avasin keskustelupalstan :D alkaa käyä tylsäks tää höh
- Anonyymi00049UUSI
Sattu olee ekana?
oletko siis suomi24 käyttjä vai mitä tarkoitat?- Anonyymi00050UUSI
käyn välil lueskelee juttui täält ku tulee tylsää en yleesä oo lähteny kommentoimaa mtn :D
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00050 kirjoitti:
käyn välil lueskelee juttui täält ku tulee tylsää en yleesä oo lähteny kommentoimaa mtn :D
Sekin on ok, käydä lukemassa juttuja. On huonompiakin harrastuksia, lukeminen on ok.
- Anonyymi00051UUSI
Aha. Ok.
- Anonyymi00052UUSI
Pelkkä nykyaikainen nettisurffailija eikä niinkään yksinäinen.
- Anonyymi00053UUSI
no jos sä näät sen noin nii mikäs siin. :D
- Anonyymi00055UUSI
sitä paitsi joku toinenki on kommentoinu tänne jtn ja sillain :D et oo huomioinu muita ku mut
- Anonyymi00057UUSI
Kyllä. Olen huomannut toisenkin kommentoijan.
1-4 kommentoijaa ei riitä vielä. Palaan vuorokauden tai kahden kuluttua, teen aika vertaiilun toiseen foorumiin.
Lycka till! - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Kyllä. Olen huomannut toisenkin kommentoijan.
1-4 kommentoijaa ei riitä vielä. Palaan vuorokauden tai kahden kuluttua, teen aika vertaiilun toiseen foorumiin.
Lycka till!*vertailun
- Anonyymi00056UUSI
Nykyaikaa lähinnä.
- Anonyymi00060UUSI
Terve!
Tulin, näin ja koin. Luin foorumin, hiljaista on, yllättävää.
Kiitos ajasta ja näkemiin. Hyvää yötä Suomen maa!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT3253815Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1283550Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku42240- 1121664
Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja181558Typeryyttä
Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik1241299Martina mukana erikoisjoukossa
Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j136927Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!
Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit99880Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta77807- 86751