Kovasti alkanut viimeaikoina viehättää jälleen ajatus masturboimisesta naisen kanssa. Ihan vain omin käsin onneen. Kameran välityksellä tai livenä kasvotusten. En siis hae edes itse yhdyntää. Joskus tätä avopuolison kanssa harrastettiin ja nautin siitä näystä kovasti, kun toinen koski itseensä. Nyt seksielämä lopahtanut, mutta nauttia haluaisin silti. Miksi ei erota ja sitten etsisin hakemani? Ei se ole niin helppo ja yksinkertainen päätös. Salassa tämän joutuisin kuitenkin tekemään, en halua asialla pahoittaa toisen mieltä. Tyydynkö vain haaveilemaan asiasta vai löytyisikö jostain nainen, jonka kanssa ainakin vaihtaa ajatuksia asiasta? Johtaako se lopulta mihinkään? Sitä en tiedä.
Itse olen 40+ mies.
-Z-
Masturbointi yhdessä?
3
142
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kiperä tilanne.
Ehkä sinun pitäisi yrittää elvyttää läheisyyttä, se toinenkin innostuisi. Voi olla että pohtii ihan samoja asioita.- Anonyymi00003UUSI
Ei pohdi samoja asioita, on tullut jo selväksi. Tämä tilanne saanut omankin mielenkiinnon lopahtamaan, jotta jaksaisin tähän enää panostaa.
-Z- - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Ei pohdi samoja asioita, on tullut jo selväksi. Tämä tilanne saanut omankin mielenkiinnon lopahtamaan, jotta jaksaisin tähän enää panostaa.
-Z-Sitten pitää sopia avoimesta suhteesta, tai laittaa lusikat jakoon.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Sitten pitää sopia avoimesta suhteesta, tai laittaa lusikat jakoon.
Ja työntää löylykauhan perseesees poikittain
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit866023KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3255201Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202658Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei512605Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852831842Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1031669- 1111531
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171521seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1201420Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1331393