Suomalaiset eivät kunnioita yhtään mitään

Anonyymi-ap

Ylimielisyyttä, egoismiä, valehtelua, varastamista,

Suomalaiset eivät myöskään osaa olla itsenäisiä vaikka niin luulisi, suomalaiset ovat laumasieluja.
Suomalaiset ovat aina porukassa ja yrittävät kiusata ja alistaa porukasta erillaisen ihmisen kuin mitä muut on.
Heidän haaveensa on alistaa ja käyttää agressiota alistettuun henkilöön vaikka porukan erillainen ihminen oli, on ja tulee olemaan lojaalinen muille porukasta.
Sellaista porukkaa kutsutaan paska porukaksi, paskiaisia yksinkertaisesti sanottu

Ihmiset jotka tukevat tuollaista kunnianloukkaamista niin ovat kunnianloukkaajia itse myös, tästä ei tule pakenemaan yksikään kunnianloukkaaja

Minä en ole mikään velvollisuus porukalle, kyllä minä näen, en ole mikän tyhmä idiootti kuten paskaporukka

36

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Helpottiko ?

• Anonyymi00002

Vasta silloin kun rasismi ollaan selätetty rasismin itseluulosta mikä perustuu kikkelillä ajatteluun psykoottisesti

• Anonyymi00008
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Vasta silloin kun rasismi ollaan selätetty rasismin itseluulosta mikä perustuu kikkelillä ajatteluun psykoottisesti

Rasismi ja syrjintä eivät ole synonyymejä toisillensa, vaikka läheltä liippaakin. Esim. ikärasismia ei ole olemassakaan, vaan kyse on silloin ikäsyrjinnästä. Ikä ei liity rasismiin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Rasismi ja syrjintä eivät ole synonyymejä toisillensa, vaikka läheltä liippaakin. Esim. ikärasismia ei ole olemassakaan, vaan kyse on silloin ikäsyrjinnästä. Ikä ei liity rasismiin.

...ja syrjintä sekä rasismi , niin iän , rodun ta jopa ammatin vuoksi muuttuu hyväksyttäväksi kun niistä toisella nimellä puhutaan , niinkö ?

• Anonyymi00021
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Minä en tiedä, eikä minua kiinnosta

• Anonyymi00022
        Anonyymi00017 kirjoitti:

...ja syrjintä sekä rasismi , niin iän , rodun ta jopa ammatin vuoksi muuttuu hyväksyttäväksi kun niistä toisella nimellä puhutaan , niinkö ?

Syrjintä on rasismia, jos syrjitään rasismin tunnusmerkit täyttävällä tavalla. Syrjintä rotuun perustuen on rasismia. Syrjintä ikään perustuen ei sitä ole, joten pitää paikkansa, että kaikki syrjintä ei ole rasismia.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ei ole väitetty, että syrjintä olisi hyväksyttävää. Ei se hyväksyttävää ole, mutta ei se silti aina rasismiakaan ole.

• Anonyymi00003

Älä muuta kirjoittele. Demarit ja muut vassarit parveilevat jatkuvasti keskenään. Eivät huoli järki-ihmisiä joukkoonsa.

• Anonyymi00004

Sanoppas

• Anonyymi00009

Yksilöiden käytös ei ole koko kansan luonteenpiirre.

• Anonyymi00010

Ei olekkaan, mietiskelin itsekkin että miten sen kirjoittaa ennen kuin tein aloituksen. En osannut kohdistaa yksilöitä jotka ovat vastenmielisiä

• Anonyymi00012
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Ei olekkaan, mietiskelin itsekkin että miten sen kirjoittaa ennen kuin tein aloituksen. En osannut kohdistaa yksilöitä jotka ovat vastenmielisiä

Epämiellyttäviä yksilöitä on. Kansanluonnetta siitä ei synny.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Epämiellyttäviä yksilöitä on. Kansanluonnetta siitä ei synny.

Epämiellyttävyys ei sekään ole synonyymi syrjinnälle, kuten kovuus tai itsekeskeisyyskään eivät ole.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Epämiellyttävyys ei sekään ole synonyymi syrjinnälle, kuten kovuus tai itsekeskeisyyskään eivät ole.

Ei suora synonyymi, mutta usein samaan suuntaan osoittava ilmiö. Kovuus ja itsekeskeisyys eivät vielä ole syrjintää – mutta ne madaltavat kynnystä kohdella toisia huonommin.

• Anonyymi00011

Ihanan demokraattista. Ylpeä ei yksin kulkea voi.....

• Anonyymi00014

Demokratia, eli kansanvalta on kansan valtaan perustuva valtiojärjestys. Demokratian perusajatuksena on, että hallintovallan edustajat nousevat kansan joukosta ja että hallintovalta toteuttaa kansan tahtoa.

Oikeusvaltio tarkoittaa sitten sitä, että kaikki julkinen valta toimii lainsäädännön asettamissa rajoissa, kunnioittaa demokratiaa ja perusoikeuksia sekä on riippumattomien ja puolueettomien tuomioistuinten valvonnassa.

Hyvinvointivaltio taas on yhteiskunta, joka turvaa kansalaisilleen laajat taloudelliset, sosiaaliset ja sivistykselliset oikeudet sekä usein myös laajan, julkisin verovaroin rahoitetun palvelutarjonnan. Suomi on pohjoismainen hyvinvointivaltio (sosiaalidemokraattinen hyvinvointivaltio). Pohjoismainen hyvinvointivaltio tarkoittaa, että valtio pyrkii tasaamaan verotuksella ihmisten välisiä tuloeroja ja takaa kaikille kansalaisille riittävän toimeentulon sekä peruspalvelut. Peruspalveluita ovat esimerkiksi sairaanhoito, sosiaalipalvelut, koulutus, teiden rakentaminen ja ylläpito jne.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Demokratia, eli kansanvalta on kansan valtaan perustuva valtiojärjestys. Demokratian perusajatuksena on, että hallintovallan edustajat nousevat kansan joukosta ja että hallintovalta toteuttaa kansan tahtoa.

Oikeusvaltio tarkoittaa sitten sitä, että kaikki julkinen valta toimii lainsäädännön asettamissa rajoissa, kunnioittaa demokratiaa ja perusoikeuksia sekä on riippumattomien ja puolueettomien tuomioistuinten valvonnassa.

Hyvinvointivaltio taas on yhteiskunta, joka turvaa kansalaisilleen laajat taloudelliset, sosiaaliset ja sivistykselliset oikeudet sekä usein myös laajan, julkisin verovaroin rahoitetun palvelutarjonnan. Suomi on pohjoismainen hyvinvointivaltio (sosiaalidemokraattinen hyvinvointivaltio). Pohjoismainen hyvinvointivaltio tarkoittaa, että valtio pyrkii tasaamaan verotuksella ihmisten välisiä tuloeroja ja takaa kaikille kansalaisille riittävän toimeentulon sekä peruspalvelut. Peruspalveluita ovat esimerkiksi sairaanhoito, sosiaalipalvelut, koulutus, teiden rakentaminen ja ylläpito jne.

Tuollainen rakenne tarvitsee monokulttuurisen yhteiskunnan ei monikulttuurista toimiakseen !!!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Tuollainen rakenne tarvitsee monokulttuurisen yhteiskunnan ei monikulttuurista toimiakseen !!!

Monokulttuurisuus on asian ydin. Ei moni, vaan nimenomaan mono. Länsimaahan tulijat eivät kotoudu, elleivät edes halua länsimaassa elää länsimaisittain. Myös maan kielen hallinta on isossa roolissa. Jos länsimainen elämäntapa ei kiinnosta, niin länsimaa on silloin väärä paikka olla.

• Anonyymi00032

Ei yksin tarvitsekaan kulkea, mutta kyllä omat ajatukset saa silti pitää.

• Anonyymi00013

vasemmsitossa tuollainen on yleistä

• Anonyymi00015

Huomasin itse että nyt on jotain vialla kun minut pahoinpideltiin niin kaikki suomalaiset vain kävelivät ohi ja kukaan terve ihminen ei jaksanut edes soittaa hätänumeroon.joudun häpeämään 24 h että olen tässä paska landiassa.vaikka olisin delannut siihen keskelle katua..niin tajusin että ei ketään kiinnosta.

• Anonyymi00016

Suomalainen, kusipää jo syntyessään.

• Anonyymi00028

Jos kerran olet noin varma, niin kerro ihmeessä mikä siinä ihmisessä tai tekemisessä on pielessä.
        Muuten tuo kuulostaa lähinnä siltä, että argumentit loppui ja tilalle tuli kiukku.

• Anonyymi00019

paskasakki 🤣 vajakkien keskittymä , jotka luulevat olevansa joukkona vahvempia
      susilauma samaa geneettistä perimää omaava lauma , joka kykenee kaatamaan suuriakin saaliseläimiä

• Anonyymi00029

Aika vahva analyysi geneettisestä perimästä. Harmi vaan, että itse asia jäi kokonaan käsittelemättä.

• Anonyymi00020

tarkoitat varmasti kirkon jalostamaa väkeä ?

• Anonyymi00030

Väen “jalostamisesta” puhuminen kertoo enemmän kirjoittajan ajattelusta kuin mistään muusta.

• Anonyymi00026

Johtuu suomalaisesta tunnollisuudesta jäi mulle kehittymättä ei täysin mutta osin olen saanu töissäkin joustoja koska teen työni (jos mut näkee työmaalla kävelemässä jouten on työnantaja unohtanu hoitaa oman osuutensa) miksi olen mielummin työntekijä vastuu on pienempi ei vastaa kuin omasta työstään toiset ei pysty edes siihen ja hakeutuvat silti työnjohtoon mikä on työnjohdon vastuu se on todella suuri jos ei osaa hankkia edes osaavia työntekijöitä palkalla ei aina osaavaa saa yllättävän harvoin tätä nykyä miksi mä en mene pienellä palkalla edes näyttämään osaamistani palkka olemattoman pienellä todennäköisyydellä siitä mihinkään nousee ne pitää kirjata sopimukseen jos niistä sovitaan erikoisjärjestelyjä voi osaavan asianajajan kanssa hoitaa asian liittoon kuuluva saa taas ne palvelut jäsenmaksulla

• Anonyymi00031

Ymmärrän kyllä mitä haet tuolla. Kaikki eivät halua työnjohtoon juuri vastuun takia, ja palkkakin pitäisi olla kohdallaan jos sitä vastuuta ottaa.

Mutta työnjohto on kuitenkin oma hommansa – siinä tarvitaan eri taitoja kuin tekemisessä. Hyvä tekijä ei automaattisesti ole hyvä työnjohtaja, eikä toisin päin.

Ja kyllä se työmaa yleensä toimii parhaiten silloin, kun molemmissa rooleissa on osaavat ihmiset.

• Anonyymi00033

Suomi on suomalaisten maa.
      Ja jos ei sopeuduta, niin kotimaihin paluu, on se sopivin idea
      - olkaa hyvä !!

• Anonyymi00034

Suomalainen on ihminen

• Anonyymi00037
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Suomalainen on ihminen

Ei ole väitetty, etteikö olisi. Suomi on myös länsimainen maa. Jos länsimainen elämäntapa ei kiinnosta, niin länsimaa on silloin väärä paikka olla.

• Anonyymi00035

Pahin rasismi Suomessa kohdistuu sellaiseen pienituloiseen työtä tekevään alkuperäis-suomalaiseen. Joka suunnasta nuijitaan hinnan korotuksilla, mihinkään ei ole enää varaa (muuta kuin syö - nuku - käy töissä), ja kaikki mahdolliset oikeudet työelämässä ja sananvapauskin viedään.

• Anonyymi00036

Täysin totta

• Anonyymi00038

Väärin. Kyseessä on tuossa syrjintä ja syrjiminen.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00038 kirjoitti:

Väärin. Kyseessä on tuossa syrjintä ja syrjiminen.

Minulta on jäänyt erilainen fiilis tuosta kyseisestä jutusta syrjinnän ja rasismin erimielisyydestä.

Se että sinä tykkäät jostain niin ei tarkoita että se on parempi muille

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe