On vain 6 bar pikkuisesta 6l säiliöstä jota hiljalleen pikkuinen kompressori täyttää? Itse uskoisin koneen toimivan mutta esim renkaan painaminen toiminto on hitaampi ja teho jää alemmas 6bar paineen tasoon. Sinänsä nopeudella ei ole vaikutusta sillä aikaa on omssa mini tallissa harrastaa. 220v kone jolla ei liene mitään merkitystä.
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Todella mielenkiintoista, nyt rengasala lähtee lentoon.
- Anonyymi00002
Kaikissa liikkeissä ratkaisee voiman sylinterin halkaisja x paine.
Pieni paine pieni voima.
Pikku kompuralla paineen nousu on hidasta eikä se edes välttämättä nouse riittävän korkealle.
Auton renkaan irroittaminen ei kuitenkaan vaadi suurta voimaa ellei palle ole ruostunut vanteeseen.
- Anonyymi00003
Hyvin on riittänyt verkkovirta pikkukompura 24 litran säiliöllä. Tosin tuo nostaa paineet 8 baariin.
- Anonyymi00004
"Todella mielenkiintoista, nyt rengasala lähtee lentoo"
Mitä tarkoitat? Miten tuommoiseen kommenttiin päädyit?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.521358Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt181053- 93987
- 77683
- 37678
- 27480
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.17458- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423