On vain 6 bar pikkuisesta 6l säiliöstä jota hiljalleen pikkuinen kompressori täyttää? Itse uskoisin koneen toimivan mutta esim renkaan painaminen toiminto on hitaampi ja teho jää alemmas 6bar paineen tasoon. Sinänsä nopeudella ei ole vaikutusta sillä aikaa on omssa mini tallissa harrastaa. 220v kone jolla ei liene mitään merkitystä.
Rengaskoneen paine 8-10bar mutta mitäs jos
Anonyymi-ap
4
165
Vastaukset
- Anonyymi00001
Todella mielenkiintoista, nyt rengasala lähtee lentoon.
- Anonyymi00002
Kaikissa liikkeissä ratkaisee voiman sylinterin halkaisja x paine.
Pieni paine pieni voima.
Pikku kompuralla paineen nousu on hidasta eikä se edes välttämättä nouse riittävän korkealle.
Auton renkaan irroittaminen ei kuitenkaan vaadi suurta voimaa ellei palle ole ruostunut vanteeseen.
- Anonyymi00003
Hyvin on riittänyt verkkovirta pikkukompura 24 litran säiliöllä. Tosin tuo nostaa paineet 8 baariin.
- Anonyymi00004
"Todella mielenkiintoista, nyt rengasala lähtee lentoo"
Mitä tarkoitat? Miten tuommoiseen kommenttiin päädyit?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2862963Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482017- 1151751
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661327
- 611283
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781213