Luonnolliselle pakanaihmiselle tämä on täysin käsittämätöntä puhetta.

Anonyymi-ap

Kristus on lunastanut meidät lain kirouksesta, kun hän tuli kiroukseksi meidän edestämme - sillä kirjoitettu on: "Kirottu on jokainen, joka on puuhun ripustettu" -
Gal 3:13

31

141

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

”Sen, joka ei synnistä tiennyt, hän meidän tähtemme teki synniksi, että me hänessä tulisimme Jumalan vanhurskaudeksi.”
      2 Kor 5:21

Näitäkin apostoli Paavalin sanoja tietämättömät ja vakaantumattomat ihmiset ( pakanat ) vääntävät ja vääristelevät omaksi vahingokseen ja kadotuksekseen. Aivan kuten apostoli Pietari sanoi ja profetoi Pyhässä Hengessä.

• Anonyymi00004

Jumala, Jeesus eikä Pyhä Henki ei tee syntiä. Älä usko Paavalin valheisiin.

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Jumala, Jeesus eikä Pyhä Henki ei tee syntiä. Älä usko Paavalin valheisiin.

1. Joh. 3:4

Jokainen, joka tekee syntiä, syyllistyy laittomuuteen, sillä synti merkitsee Jumalan lain rikkomista.

Voi sinua, kun et mitään käsitä!
        Kuka on sanonut, että Jumala teki syntiä???
        Miten tietämätön sinä oletkaan kristinuskon ydintotuudesta! Käsittämätöntä pimeyttä edustat!

• Anonyymi00023
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Voi sinua, kun et mitään käsitä!
        Kuka on sanonut, että Jumala teki syntiä???
        Miten tietämätön sinä oletkaan kristinuskon ydintotuudesta! Käsittämätöntä pimeyttä edustat!

SuomI ON pakanamaa. Se on sanottava, koska se on käynyt taas ilmi.

• Anonyymi00002

Paavalin valheisiin ei pidä uskoa.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.

• Anonyymi00012

Sinä lukihäiriöinen ikuinen väärinkäsittäjä, lue koko luku, niin ehkä huomaat, että Paavali torjuu ltseensä kohdistuvia valehtelu syytöksiä, eikä suinkaan myönnä itse valehtelevansa kristinuskon totuudesta, epäileville huonosti kristinuskoa tunteville juutalaisille.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Sinä lukihäiriöinen ikuinen väärinkäsittäjä, lue koko luku, niin ehkä huomaat, että Paavali torjuu ltseensä kohdistuvia valehtelu syytöksiä, eikä suinkaan myönnä itse valehtelevansa kristinuskon totuudesta, epäileville huonosti kristinuskoa tunteville juutalaisille.

Milloinpa valehtelija olisi myöntänyt olevansa valehtelija.

• Anonyymi00024

Teuvon ikihokema, johon hän kompastui ja koko hänen kevyt uskonkäsityksensä sortui siinä mukana.

• Anonyymi00037

Aniharvapa niihin toki uskookaan, sadan vuoden päästä ei kukaan.

• Anonyymi00003

Jumalan säätämät ikuiset lait ja käskyt ovat Jumalan rakkauden osoitus syntisille ihmisille. Lakien ja käskyjen mukaan eläminen on vastarakkauden osoitus Jumalalle.

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

• Anonyymi00005

Jeesus ilmestyy lainkuuliaisille kunnon kansalaisille, ei roistoille, murhamiehille eikä valehtelijoille.

Joh. 14:21

"Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

• Anonyymi00025

Ei hän voi sinulle ilmestyä Teuvo, kun vaan jatkat herjaamista ja valehtelua.

• Anonyymi00006

Joskus tulee aika kun kristityt on pakanaihmisiä.

• Anonyymi00009

Amboman kastamattomat pakanalapset puhuu tuollaisia järjettömyyksiä.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Amboman kastamattomat pakanalapset puhuu tuollaisia järjettömyyksiä.

Kun islam tulee kristinuskon tilalle.

• Anonyymi00007

Täysin paikkansa pitävä väite, mutta mikä on väitteen tarkoitus? Tietenkään tavallinen ihminen ei ymmärrä moisia järjettömiä lauseita.

• Anonyymi00008

Jeesus otti ihmisten tuottamat synnin kiroukset itselleen ja kuoletti ne Golgatan ristillä. Vain puhdas ihminen kelpasi viimeiseksi, kertakaikkiseksi sijaiskärsijäksi ihmisten puolesta. Jakeita väännellen ja tahallisesti väärin käsittäen, voi tietenkin herkutella demoninsa yllytyksestä ja jaella kirouksia kaikkialle, voidakseen kerätä kaltaistensa suosiota. Mutta täysjärkiset kristityt ymmärtävät kyllä kristinuskon ytimen kristallin kirkkaasti, joten turha on yrityksesi, sinä kirouksilla ja verellä läträävä kadotuksen lapsi.

• Anonyymi00030

Tällä palstalla on hyvin pitkään herjattu jopa Jeesuksen sovitusverta. Se jos mikä kertoo pimeyden asteesta ja pahuudesta.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Tällä palstalla on hyvin pitkään herjattu jopa Jeesuksen sovitusverta. Se jos mikä kertoo pimeyden asteesta ja pahuudesta.

Todella pitkään onkin.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00030 kirjoitti:

No lopeta se verestä hokeminen, hokemisesi on pelkkää veren häpäisyä!

• Anonyymi00010

Matt. 6:7

"Rukoillessanne älkää hokeko tyhjää niin kuin pakanat, jotka kuvittelevat tulevansa kuulluiksi, kun vain latelevat sanoja. [Saarn. 5:1,2; Sir. 7:14]

Mark. 12:40

mutta vievät leskiltä talot ja latelevat pitkiä rukouksiaan vain näön vuoksi. Sitä ankarampi tulee olemaan heidän tuomionsa." [Matt. 6:5]

Pakanat lukee ihmisten kirjeitä, joissa ihmiset lähettää heille rahaa, vääntelevät naamansa ilmeitä, lupailevat, että ihmiset paranevat ihmeellisesti.

• Anonyymi00011

Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Matt.7
        21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Niinpä! Valehtelu ja herjaaminen ovat laittomuuksia.

• Anonyymi00013

Ettei totuus unohtuisi.

Mooseksen opetusta pitää kuunnella ja totella. Ei helluntailaisten opetuksia.

Luuk. 16:31

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Joh. 5:46

Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut.

• Anonyymi00016

Tärkein käsky helposti unohtuu.

5. Moos. 6:5

Rakasta Herraa, Jumalaasi, koko sydämestäsi, koko sielustasi ja koko voimastasi.
      [5. Moos. 10:12]

Rakkaus Jumalaan ilmenee Jumalan lakien ja käskyjen noudattamisena. Eikä se ole edes vaikeata eikä raskasta.

1. Joh. 5:3

Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]

• Anonyymi00017

Kaksi tietä
      Ps.1
      1 Hyvä on sen osa, joka ei vaella jumalattomien tavoin, ei astu syntisten teille, ei istu pilkkaajien parissa
      2 vaan löytää ilonsa Herran laista, tutkii sitä päivin ja öin.

• Anonyymi00019

Amerikan hapatus ja hurmoshenkinen hihhulointi kannattaa kiertää kaukaa.

Tit. 3:10

Karta harhaoppista ihmistä, kun ensin olet ojentanut häntä kerran tai kahdesti.

• Anonyymi00021

Pirullinen eksytys halkaista Raamattu kahteen eri "testamenttiin".

Jumala on sama, eilen, tänään ja iankaikkisesti.

Ei Jumala ole kuollut, eikä mitään testamentteja tehnyt, ei vanhempia eikä uudempia.

1. Tim. 6:16

Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta.

• Anonyymi00022

Aabraham kehottaa uskomaan Moosesta, eikä mitään hurmahenkisiä hihhuleita.

Luuk. 16:31

Mutta Abraham sanoi: 'Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka joku nousisi kuolleista.'"

Joh. 5:46

Jos te uskoisitte Moosesta, uskoisitte myös minua -- juuri minusta hän on kirjoittanut. (Jeesus)

• Anonyymi00031

Jeesus oli hyvin itsekeskeinen.

• Anonyymi00034

Kaukana siitä. Hän nimenomaan kärsi ja kuoli meidän jokaisen syntien tähden!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      132
      7193
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      420
      6934
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      69
      3523
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      135
      3117
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      109
      2674
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      44
      2251
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      1916
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1783
    9. Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan

Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      1447
    10. On todella hassua

Ajatella että pitäisit erityisen kuumana tai seksikkäänä?
      Ikävä
      74
      1327
    Aihe