Tulee tänne kirjoittamaan typeriä provoja joilla yrittää saada litteän maan kannattajat näyttämään tyhmiltä.
Delfine on pallopää
12
245
Vastaukset
- Anonyymi00001
Litteän maan kannattajat eivät tarvitse keneltäkään apua näyttääkseen tyhmiltä.
Maa on litteä.🫓
- Anonyymi00003
Litteän Maan kannattajat eivät todellakaan tarvitse mitään apua näyttääkseen tyhmiltä.
- Anonyymi00004
Iteki oon välillä epäilly samaa. Delfinellä on ollu kyllä tavattoman hyviäkin kirjoituksia, peukut siitä! Silti joistain hänen kirjoituksistaan on jäänyt käsitys, että hän saattaakin olla pallopää. Mutta mahdollista on, että hän on kuin onkin lättäpää, mutta hän vasta muodostaa käsitystään maatietoisuudesta.
- Anonyymi00005
Kyllä minä olen ihan aito maatietoinen flättäri, tiedän maan olevan litteä saa sanoa myös lättäpääksi.
- Anonyymi00006
Delfine kirjoitti:
Tuli vahingossa anonyyminä tuo
Palstaa pidempään seuranneet muistaa alkuperäisen Delfinen, sen joka kuoli covidiin silloin Pandemian huippuaikoina.
Kirjoitteli kuolemankielissä sairaalasta kunnes sitten hiljeni kokonaan.
Jotenkin se nimimerkki sitten päätyi jollekin toiselle sen jälkeen. - Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Palstaa pidempään seuranneet muistaa alkuperäisen Delfinen, sen joka kuoli covidiin silloin Pandemian huippuaikoina.
Jotenkin se nimimerkki sitten päätyi jollekin toiselle sen jälkeen.Se aiempi delfine oli kylläkin delphine.
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Jotenkin se nimimerkki sitten päätyi jollekin toiselle sen jälkeen.Näin olen ymmärtänyt itsekin, että tämä Delfine ratsastaa kuolleen henkilön identiteetillä täällä.
Jännä kuinka moderointi sallii sellaisen. - Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Näin olen ymmärtänyt itsekin, että tämä Delfine ratsastaa kuolleen henkilön identiteetillä täällä.
Jännä kuinka moderointi sallii sellaisen.Moderointi ei kiinnitä huomiota tuollaisiin.
Mutta onneksi palstalla on kirjoittajia jotka täällä on "asustelleet" vuosikausia; meidän velvollisuus on kertoa uudemmille missä täällä mennään.
Mulla on yli 20v takana tätä palstaa. Anonyymi00009 kirjoitti:
Näin olen ymmärtänyt itsekin, että tämä Delfine ratsastaa kuolleen henkilön identiteetillä täällä.
Jännä kuinka moderointi sallii sellaisen.Onpa pimeä väite. Mutta siinähän on teille uusi salaliittoteoria: delfine heräsi kuolleista ja kirjoittelee jälleen
- Anonyymi00013
Delfine kirjoitti:
Onpa pimeä väite. Mutta siinähän on teille uusi salaliittoteoria: delfine heräsi kuolleista ja kirjoittelee jälleen
Todista että olet sama kirjoittaja jonka oletamme tähän mennessä havaittujen todisteiden perusteella kuolleen vaikeaan covidiin.
Pistä uusi video mistä on tunnistettavissa Junaräyhääjä vuonna 2026.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096876Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1014550L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa463841TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133250Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6291855- 661258
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2021225Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551223- 91219
Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481180