Konkarinaiselta haluaisin saada vähän tipsejä.
Kiitos jo etukäteen. ;))
Mieheltä
Miten tätä ihmisuhde peliä oikein pelataan?
47
361
Vastaukset
- Anonyymi00001
Shakkia on hyvä osata, ainakin siinä vaiheessa kun alkaa huomaamaan erinäisiä asioita.
- Anonyymi00002
Tärkeää on myös osata joustavasti muuttaa sääntöjä kesken pelin? Eikö niin?
Ap - Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
ApTodellakin. Siinä on homman juju.
- Anonyymi00025
Anonyymi00002 kirjoitti:
ApEt vastanut mies ? kuka on konkari nainen?
Palsta*RO poistaa viestejäni ja haukkuu mua. Pitää varmaan laittaa siitä taas viestiä johdolle - Anonyymi00026
Anonyymi00025 kirjoitti:
Et vastanut mies ? kuka on konkari nainen?
Palsta*RO poistaa viestejäni ja haukkuu mua. Pitää varmaan laittaa siitä taas viestiä johdolleKannattaa puhua johdolle, jos tulee haasteita. Meilläkin oli töissä ripustettu seinälle jatkojohto ja viereen teksti; ”ongelmien ilmetessä puhu johdolle”.
- Anonyymi00028
Anonyymi00026 kirjoitti:
Kannattaa puhua johdolle, jos tulee haasteita. Meilläkin oli töissä ripustettu seinälle jatkojohto ja viereen teksti; ”ongelmien ilmetessä puhu johdolle”.
Vttu se mittää auta. Ottaa kassinsa ja kävelee ulos👋
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Vttu se mittää auta. Ottaa kassinsa ja kävelee ulos👋
Nyt tais mennä kolmemetriä ohi! 😂
- Anonyymi00004
En tiedä. Sinä olet se opettaja. Pitääkö jättää vastaamatta ja missä tilanteessa? Syytetäänkö syyttömiä vai syyllisiä? Kuuluuko olla rehellinen vai pitääkö valehdella jos on kinkkinen tilanne? Mitä kaikkea saa puuhata seläntakana?
- Anonyymi00019
Minä olen se kuuliainen oppilas. Sinä sanot; Älä tee niin kuin minä teen, vaan niin kuin minä sanon. 🫡
- Anonyymi00006
Jokerihattu päähän, ja totoriviä tiskiin Niska-Vuoren malliin. Kuulemma. ;)
- Anonyymi00017
Naisten kanssa, kun pelaa niin voiton todennäköisyys on yhtä epätodennäköinen kuin veikkauksella.
- Anonyymi00027
Anonyymi00017 kirjoitti:
Naisten kanssa, kun pelaa niin voiton todennäköisyys on yhtä epätodennäköinen kuin veikkauksella.
Siinä saattaa jopa ampua itseään jalkaan ns.
- Anonyymi00040
Anonyymi00027 kirjoitti:
Siinä saattaa jopa ampua itseään jalkaan ns.
Tuo on muuten sellainen asia että omatunto selkeänä kun touhuaa, niin on helppo olla. Kannattaa kokeilla, vai onko jo myöhäistä.
- Anonyymi00007
Ei ole mitään pelejä... Siinä se juju just piilee.
- Anonyymi00016
Hö. Olisin halunnut pelata sun kanssa.
- Anonyymi00018
Anonyymi00016 kirjoitti:
Hö. Olisin halunnut pelata sun kanssa.
Ei aikuiset naiset jaksa sellaiseen kuluttaa aikaa, eikä myöskään pelaileviin miehiin.
Elämässä on niin paljon muuta kivaa ja mielummin käyttää energiansa vähemmän kuluttaviin asioihin ja ihmisiin. - Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ei aikuiset naiset jaksa sellaiseen kuluttaa aikaa, eikä myöskään pelaileviin miehiin.
Elämässä on niin paljon muuta kivaa ja mielummin käyttää energiansa vähemmän kuluttaviin asioihin ja ihmisiin.Minä olen sellainen ehtymätön energian lähde mistä ihmiset imee energiaa ja hyvää fiilistä. ;))
- Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Minä olen sellainen ehtymätön energian lähde mistä ihmiset imee energiaa ja hyvää fiilistä. ;))
No, sitten et ainakaan ole hän 😉
- Anonyymi00008
Vaikee sanoo kun mä en pelaa pelejä.
- Anonyymi00015
Pelit on kivoja.
- Anonyymi00020
Anonyymi00015 kirjoitti:
Pelit on kivoja.
Ei oo jos ei tiiä pelistä tai pelaajasta
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei oo jos ei tiiä pelistä tai pelaajasta
No tämäkin vielä muuten. Aivan prseestä.
Sivusta yksi näistä ei pelasvista
- Anonyymi00009
paras oppi ny sillain on se ett oppi olemaan itteksesi.
- Anonyymi00013
Sen homman mä osaan.
- Anonyymi00010
elämässä ns kannata muita miettiä jokanen täällä on YKSILÖ
- Anonyymi00014
Se on just näin, pågen.
- Anonyymi00011
mieti kuinka paljon on olemassa reppanoita jokka elää LUULOSSA ETTÄ JOKU ESMES PRINSSI PELASTAA ? 🤣🤣🤣🤣🤣 tullaan kovaa ja korkeelta vttu kaikki on sun lompsasta poijes. aina.
- Anonyymi00012
tiedoxi tyttärille tämä elämän TOHTORILTA
- Anonyymi00021
Miehien kannattaa muista ettei sotkeudu Maatalouslehmiin.Nämä kun ovat oppineet
saamaan tahtonsa läpi Isänniltään.Vieläpä yrittävät opettaa invaatio tuleville isännilleen.- Anonyymi00041
Mualla oppii kaikenlaista..
- Anonyymi00029
Miten muka muuttaa välillä sääntöjä? mitä.se koskee lähinnä? sitäkö ettei saa olla muita miehiä?
- Anonyymi00031
Tuli nyt sellainenkin mieleen, että koska kysy, niin ilmeisesti lähdit pelaamaan itse. Kun homma ei jatkunytkasn, niin kun ajattelit tulit tänne ihmettelemään.
Ikävä kertoa, mutta taisit menettää jo mahdollisuutesi.- Anonyymi00032
Syötitkö minulle ns tyhjään maalin, mutta lauoin ohi? 🤦♂️
- Anonyymi00036
Anonyymi00032 kirjoitti:
Syötitkö minulle ns tyhjään maalin, mutta lauoin ohi? 🤦♂️
Näin voisi sanoa.
- Anonyymi00033
Itte jäi mies kiinni täältä viime keväänä.paska
- Anonyymi00038
Sellainen on äSSä valkoisella ratsullaan taxi by night
- Anonyymi00039
Ei ole peliä, tietääkseni kenelläkään.
- Anonyymi00043
Miekin haluaisin konkarilta tipsejä.
Kun en tiennyt tällaisesta pelistä eli pitää näköjään alkaa keräämään tietoa mistä kaikesta olen jäänyt paitsi.- Anonyymi00048
Kyl tää on kiva peli. 😁
- Anonyymi00044
Mä toivon, että hän tajuaa, että mä en pelaa. Ensiksikin mä en osaa ja toiseksi mä en halua. Ihan oon aidosti oma itseni. Jos mä pelaisin, se olisi varmaan aika paljon smoothimpaa kuin mitä tää nyt on.
- Anonyymi00045
No mitenkä se pillun saanti ny sulta on ennen onnistunu ei liene sen vaikeampaa se peli vielä tätä nykyäänkään
- Anonyymi00046
Ympäristössä missä itse elelen pakon sanelemana peli perustuu ilkeyteen, valehteluun ja kevereiden kanssa toisilla ihmisillä pelaamiseen.
Yllämainituilla keinoilla pääset varmasti hyvin pelaajaksi ja vieläpä pärjäät. - Anonyymi00047
Sitä pelataan silleen, että ollaan avoimia ja rehellisiä molemmin puolin. Arvostetaan ja kunnioitetaan toisiamme. Muita naisia tai miehiä ei vilkuilla. Puhutaan, myös vaikeista asioista, eikä pakoilla. Sovitaan että meillä on yhteinen tulevaisuus. Ja sitten kun kaikki menee hyvin, ostetaan kihlat. Game begins.
- Anonyymi00049
Kuulostaa suunnitelmalta. Ihan kuin Juhani Tammisen pelikirjasta.
- Anonyymi00050
Anonyymi00049 kirjoitti:
Kuulostaa suunnitelmalta. Ihan kuin Juhani Tammisen pelikirjasta.
Mikä näistä valitaan:
Kaikki pelissä
Yhteispeli
Kausi elämästäni
Teamwork menestyksen askeleet
Takaisin peliin
Rakkauden pelikirja
- Anonyymi00051
Kiitos viestistä 😘
Ihan vain reippaasti tulet luokseni, katsot silmiin ja eipä siihen meidän välillä muuta vaadita. ❤️ ei ole peli, on vain …
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1518244KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4287313Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei703769Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521483452Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092924Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään502463- 1261976
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231823Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv351639Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811490