Erotetaanko eduskuntaryhmästä?
Miten SDP suhtautuu Tuppuraisen epäasialliseen käytökseen
32
172
Vastaukset
- Anonyymi00001
Nyt on tärkeintä, että demareissa jatkossa ehdolle pääsee vain meritoituneet kovan luokan kiusaajat, jotka jo koulussa hakkasivat heikompiaan. Merisen kaltaiset herkkikset menevät heti kantelemaan eivätkä sovi tähän jengiin, missä pitää olla kova. Dark Triad persoona on plussaa. Hyvesignaloijiissa niitä on onneksi tutkitustikin eniten.
- Anonyymi00033
Porvaripropagandaa pukkaa.
- Anonyymi00002
Kumma on jos saa jäädä.
Veikkaan että Antin kantti ei kestä erottaa, mutta jos Tytti itse väistyy niin joo- Anonyymi00027
Ennustajaeukko vatuloimassa.
- Anonyymi00003
Saa SDPn korkeimman kunniamitalin.
- Anonyymi00005
Nyt selvisi miksi demarien touhuja eduskunnassa yritettiin pimittää, tuppurainen itse pahin kähmijä ja kiusaaja.
- Anonyymi00015
Tuppu munas itsensä täydellisesti
- Anonyymi00024
Vaatiiko seksiä pakolla, kun ei vapaaehtoisia ole.
- Anonyymi00028
Huutelee palstaporvari tuhnussaan.
- Anonyymi00034
Anonyymi00024 kirjoitti:
Vaatiiko seksiä pakolla, kun ei vapaaehtoisia ole.
Puhut taas itsestäsi tumputtaja.
- Anonyymi00006
Hyväksyy. Syy on persujen.
- Anonyymi00007
Seuraavissa vaaleissa on valta oululaisilla demari äänestäjillä. Tietäen ”kulttuuri pääkaupunki Oulun” lievästi sanoen ummehtuneen korruptio meiningin sukupolvien takaa, Tytti punahuuli saa äänivyöryn, näin sairasta tää Suomen meininki on, kiusaajat ja kuspäät palkitaan,
- Anonyymi00017
Ennustaja eukko vauhdissa.
- Anonyymi00008
Työkansaa eli demareita on johdettava kovalla kädellä ja huutaen, ei ne muuten tekisi mitään.
- Anonyymi00009
Jos oppositiossa olevalla puolueella meno on jo noin hurjaa, niin mites ne pysyy hengissä hallitusvastuussa. Käyvät toisiinsa käsiksi ja kurkusta kiinni.
- Anonyymi00026
Satuilee palstaporvari öyhötyksessään.
- Anonyymi00010
Pehmoarvo-Antti on antanut akoille vallan ja sen huomaa
- Anonyymi00023
Diggaatko sovinismia?
- Anonyymi00039
Antti on feministi
- Anonyymi00011
Väite että käyttäytymiseni olisi ollut epäasiallista on mieletön. Kiistän väitteen täysin. SDP:ssä tehdään tästä asiasta selvitys ja sen teen minä. Selvityksen tulos on jo selvä. Minä en ole tehnyt mitään väärin. Olen erehtymätön ja täydellinen. Kaikki muut ovat pelkkää saastaa ja ansaitsevat kohtalon jonka minä heille määrään.
-Tytti- Anonyymi00019
Palstaporvari vauhdissa valehdellen ja vääristellen.
- Anonyymi00012
Tiedotustilaisuus alkaa kohta.
https://areena.yle.fi/1-77194644- Anonyymi00013
Tulossa on kummeli matskua.
- Anonyymi00021
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tulossa on kummeli matskua.
Ite oot huutelija.
- Anonyymi00014
Tuppu ulos
T. Kansa- Anonyymi00020
Persuporvarit eivät ole edelleenkään kansa.
- Anonyymi00018
Epäasiallisesti käyttäytyvät kansanedustajat puhuttaa ja tarvittaessa kurittaa Eduskuntaryhmän puheenjohtaja.
Koska Tytti Tuppurainen on Eduskuntaryhmän puheenjohtaja, hän ottaa itseään koskevat SDP:n häirintäjutut puheeksi oman itsensä kanssa. Peilikuvan edessä tiukka puhuttelu. - Anonyymi00031
Shakaalit puolueen toisella laidalla hypertelevät jo tassujaan. Vuosi 2027 lähestyy
- Anonyymi00032
Tytti suuttu kun sitä syytettiin, suuttukaa ihmeessä kaikki muutkin jos teitä syytetään jostain, kieltäkää älkää pyydelkö anteeksi!
- Anonyymi00038
Jos nätisti kammattu ja maalattu Tytti saa potkut SDP-puolueesta, niin kyllä noin näyttävälle naiselle aina ottajia on.
Perussuomalaisiin vaan paperit vetämään heti, niin päästään molemmin puolin hyvin ja joustavasti liikkeelle asiassa. Eduskuntavaaleihin ei ole kuin hiukan yli vuosi enää aikaa.
- Anonyymi00037
Tuppun ura oli siinä
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 74964
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104818- 60802
- 44764
- 47703
- 49674
- 31639
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34577- 50570
- 38526