Poliittinen ajojahti

Anonyymi-ap

Aina kun demarin kimppuun käydään, niin voi olla varma että kysessä on poliittinen ajojahti. Juuri kun olemme saamassa vallan määrätä tässä valtakunnassa, niin tulevaisuus halutaan tuhota. Kaikki jotka sanovat sanankin Tyttiä vastaan, ovat puolueen hajottajia. Heidän olisi syytä tehdä itse johtopäätökset, ettei meidän tarvitsisi heittää heitä ulos. Tarvitsemme Yhtenäiset demarit.

18

134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tuppurainen tuppura.

• Anonyymi00012
        UUSI

Miksi kiusatuksi tuli miljardirosvo tuppurainen? Sdp:ssä on paljon vahvempia ja osaavampia politikoita.

Tuppurainen on nostettu aiheesta kepinnokkaan. Nostajat löytyvät omasta puolueesta. Jos ihminen on räävitön, niin sellainen ei kelpaa kuin diktatuureihin tai trumpin hallintoon.

• Anonyymi00002
      UUSI

Demareiden kiusaaminen on reilumpaa.

• Anonyymi00003
      UUSI

Samanlainen ajojahti kuin Krista Kiuruakin kohtaan. Arvostellaan epäasiallisesti. Paras olisi olla hiljaa tai arvostella persuja.

• Anonyymi00009
        UUSI

Tiedätkö taliaivo että ei persuja tarvitse syyttää tekopyhyydestä eikä paskan puhumisesta tasa-arvosta!!!!!! Kyllä ne on kertonut omat hölmöilynsä heti!!!!!! Demarit peittelee asioita ym. TEKOPYHIÄ PELLEJÄ!!!!!!!!!!! OE SINÄ KAKARA HILJAA MISTÄÄN ET TIEDÄ MITÄÄN!!

• Anonyymi00021
        UUSI

Krista on hieno ihminen, ainakin omasta mielestään, taitaa joku kissankiduttajakin häntä arvostaa, tuskin kukaan oikea ihminen.

• Anonyymi00004
      UUSI

"EN OLE HUUTANUT", sanoi Tytti.

• Anonyymi00015
        UUSI

Joo, ei Marinkaan huutanut koko ajan. Veti henkeä välillä.
        Onko tämän sopan provokaattorina Marin, joka haluaa puoluejohtoon?

• Anonyymi00006
      UUSI

Miksi aina demareita syytetään?

• Anonyymi00007
      UUSI

Voi voi hellanlettas sentähän, kun antilla paniikki selitys toimii. voi voi vihdoin ja viimein joku viisas avasi suunsa!!!!!!!!!!! Tätä on odotettu !!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi00008
      UUSI

SDP on vanhanajan puolue, jossa haukutaan ja simputetaan.

• Anonyymi00010
      UUSI

EN MINÄ OLE HUUTANUT SE OLI JOKU MUU JOLLA OLI MUN VAATTEET PÄÄLLÄ JA PERUUKKI!! TYYPILLENEN DEMARI SANONTA:: EN MINÄ NOIN OLE SANONUT........

• Anonyymi00011
      UUSI

TIEDÄTTEKÖ AIVOPESTYT DEMARI KAKARAT, IHAN TUPPURAISEN YM. IHAN ITSE AIHEUTTAMAT ONGELMAT!!!! SE IHAN TURHA TULLA SELITTELEMÄÄN MIHINKÄÄN LEHDISTÄ TILAISUUTEEN , KOSKA VALEHTELEVAT VAIN SIINÄ KAIKEN , EN MINÄ ,MUTKU NE MUUT!!!!!!!!!!!!!

• Anonyymi00013
      UUSI

HILJAA! Nyt kannattaa keskittyä oikeisiin asioihin. Mitä persut ovat tehneet?

• Anonyymi00014
      UUSI

Tytti ja Antti ovat pian entisiä kansanedustajia. Kiurulaiset ottivat heistä oppikijamaisen niskalenkin. Ensi luottotoimittaja YLEssä ja terapeutti Ville järjestivät spektaakkelin alkupalat ja herättelivät yleisön mielenkiinnon. Sitten Ville tiputteli pikkuhiljaa lisää nimiä ja lopulta nimet vuodettiin Ilta-Sanomille, Tuppurainen viimeisenä jättipottina. Puhdas ja täydellinen operaatio puolueen sisällä. Ennen kevättä koko puolueen oikeistodemarijohto on vaihdettu ja Kiurulla on puolue tiukasti näpeissään. Ville ja Mäkynen saavat palkkionsa ja Marin voi palata puolueen johtoon odottamaan syliin tipahtavaa vaalivoittoa. Edes KGB ei olisi pystynyt suorittamaan ammattimaisempaa puolueen johdon vaihtoa (antoi tähän kyllä apua kts Kiljunen). Keskusta, vihreät ja vasemmistoliitto pidetty tietoisena ja valmiina seuraavaan hallitukseen. Antille ja Orvolle jäi nyt luu käteen.

• Anonyymi00019
      UUSI

Ei kannata puhua denareista. Keskittykää persuihin. Paljon avauksia, että voidaan hiljentää väärä keskustelu.

• Anonyymi00020
      UUSI

eihän demukoita saa arvostella, hehän pahoittavat mielensä.

• Anonyymi00022
      UUSI

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      34
      5227
    2. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      398
      4516
    3. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      148
      3819
    4. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      137
      2977
    5. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      11
      2500
    6. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      21
      2292
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2028
    8. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      151
      1982
    9. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      123
      1900
    10. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1459
    Aihe