Palkat pitää puolittaa!

Anonyymi-ap

Suomen talous ei kestä ylisuuria palkkoja jota eivät ole itse maksaneet.
Varsinkin Vilma pitää jauhaa minkin ruoaksi kuluttamasta verorahoja.

23

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Suomen työläiset on homolesboja sekä täysiä idiootteja.

• Anonyymi00002
      UUSI

Olen aina ollut omillani toimeentuleva ja maksanut yllinkyllin veroja.
      Turha solvata.
      Ilmeisesti itse olet lintsari.
      Vilma

• Anonyymi00004
        UUSI

Vittu maksan kuukaudessa yli tonnin tuloveroa. Paljonko sinä umpijuntti? Paljonko käytät verorahoilla maksettuja persusiltarumpuja? Olet Vilma hemmetin umpijuntti persuvajakki.

>simiti<

• Anonyymi00018
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Vittu maksan kuukaudessa yli tonnin tuloveroa. Paljonko sinä umpijuntti? Paljonko käytät verorahoilla maksettuja persusiltarumpuja? Olet Vilma hemmetin umpijuntti persuvajakki.

>simiti<

Hyi miten inhottava osaat olla ja ilkeästi kirjoittaa.
        Ystäväni, huom. ystäväni, eivät ajattele minusta noin.
        Vilma
        Itsesihän nolaat.
        Voidaan tietenkin arvioida, kuka tässä juntti on.

• Anonyymi00005
      UUSI

Palkat pitää triplata niin valtio saa enemmän verotuloja.

• Anonyymi00007
        UUSI

Näinhän se onnistuis ainakin.

Yrittäjälle jää vähemmän voittoa, mutta valtio saa enemmän tuloja.

• Anonyymi00006
      UUSI

Ei pidä, mutta julkiselta puolelta voisi kyllä harventaa aika kovalla kädellä.

Julkisella puolella on noin 700 000 työntekijää.

Noin 350 000 on opettajia, terveydenhuoltoa, poliisia, puolustusvoimia ja muita joissain tapauksissa ilmiselvästi hyödyllisiä.

Että mitä hvettiä ne loput 350 000 sitten 1tekevät?

Oletan, että heidän määränsä voi ilman erikoisempaa ongelmaa pudottaa neljännekseen. Ja kun he eivät ole puuhaamassa typeryyksiä palkalla, on yhteiskunnan tilanne epäilemättä parempi.

Miljardiluokan säästöt odottavat kulman takana, toki kulutus saattaisi pikkasen romahtaa, mutta silti.

Paitsi että eihän niin voi demokratiassa tehdä, kun mokomilla olisi vielä äänioikeus.

• Anonyymi00008
        UUSI

Riippuu varmaan mistä. Itse en tiedä yhtään ylimääräistä. Rakennusvalvonta on ollut tiukka, mutta taitaa olla nyt senkin menoa. Moneen kertaan vähennetyistä on paha vähentää, eivät muuta juuri tee kuin kilpailuttavat palveluja kuntalaisille ja tilaavat. Harva juttua enää tehdään kunnissa itse. Suuri osa työsuhteessa olevia on opettajat ja päiväkodin työntekijät. Päivähoitoakin, mutta kiinteistöhoijat jms hankitaan yrittäjiltä palveluna.

• Anonyymi00010
        UUSI

Ei terveydenhoito, poliisit ja palomiehet ja puolustusvoimat ole enää kunnilla. Olisko tuoreempaa tietoa?

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Riippuu varmaan mistä. Itse en tiedä yhtään ylimääräistä. Rakennusvalvonta on ollut tiukka, mutta taitaa olla nyt senkin menoa. Moneen kertaan vähennetyistä on paha vähentää, eivät muuta juuri tee kuin kilpailuttavat palveluja kuntalaisille ja tilaavat. Harva juttua enää tehdään kunnissa itse. Suuri osa työsuhteessa olevia on opettajat ja päiväkodin työntekijät. Päivähoitoakin, mutta kiinteistöhoijat jms hankitaan yrittäjiltä palveluna.

Kaavoitus ja kadunhoito on kunnilla, mutta kadunhoito ostetaan palveluina. Kaavoituksen suunnittelupalvelut ostetaan palveluina. Kunnat ostavat myös paljon itsepalveluohjelmistoja.

• Anonyymi00016
        UUSI

Äärioikeiston logiikalla jo saatiin kulutus romahtamaan.

• Anonyymi00019
        UUSI

Mitä ihmettä sinäkin sössötät?

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Mitä ihmettä sinäkin sössötät?

Ja tämä 22:11 oli 18:50.
        Suomessa on ihmisiä n. 5,6 miljoonaa.
        Ja sinä olet vain yksi ihminen.
        Vilma

• Anonyymi00009
      UUSI

Ai Kamala Harris sentään.
      Mikä vaikutus palkkojen alentamisella Suomen nykytalouteen olisi, sitä kannattaa miettiä. Onhan Suomi ja suomalaiset maailmanlaajuisesti jo kuuluisia ostovimmastaan, mitään ei jää säästöön:)
      Talous on maailman nopeiten nousevaa, muut maat kadehtivat meitä.

AV

• Anonyymi00011
      UUSI

työeläkkeiden nollaus mitä on syntynyt... uudet kertymään kun täytää sen 93-vuotta.

• Anonyymi00012
      UUSI

työelämäsi alkaa noin 100-vuotiaana, sitä ennen kertynyt työeläke nollaaan.

• Anonyymi00014
      UUSI

Maailman miljardöörien varallisuus yhteensä n.15.7 biljoonaa euroa ( biljoona on tuhat miljardia).
      Kahdellatoista vauraimmalla henkilöllä oli enemmän varallisuutta kuin ihmiskunnan vähävaraisimmalla puolikkaalla eli neljällä miljardilla ihmisellä yhteensä. Tässä ei ole mitään järkeä.

• Anonyymi00015
      UUSI

Puhut passaa.

• Anonyymi00021
      UUSI

Ovatko kirjoittajat noin päissään keskellä viikkoa?
      Käsittämättömän matalia ajatuksia.
      Vilma

• UUSI

On, mutta mulla alkoi just toinen ketju, jossa tää ongelma ratkastaan.

• Anonyymi00024
        UUSI

Sinä vain olet piripäissään mitä natsit syötti suomalaisille.

• Anonyymi00025
      UUSI

Onko Vilma metafematiini ihkua?

• Anonyymi00026
        UUSI

On pirihuora.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      58
      5534
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      195
      3557
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      2368
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      22
      2365
    5. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      9
      1158
    6. Huonosti.

Oletko kohdellut kaivattuasi huonosti? Miksi?
      Ikävä
      102
      1038
    7. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      62
      1017
    8. Rötösherra käräjillä

Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu
      Ähtäri
      18
      1002
    9. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      81
      961
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      955
    Aihe