Vanhempaa naista 59v miehel vakka-suomen alueelta
Kahvi seuraa
11
79
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ihan hyvä haku sulla. Mäkin Vakka-Suomesta ja eihän täältä näiltä sivuilta mitään aitoa naista löydy. Mäkin 59v.
- Anonyymi00006UUSI
Mäkin säkin buaahaa
- Anonyymi00008UUSI
Eipä juu löydy mitään
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Mäkin säkin buaahaa
Sää mää ja bää tietää buaahaa.
- Anonyymi00002UUSI
Tunge se nysä pili keittimeen uuno
- Anonyymi00003UUSI
Puhutko itsestäsi? Sun kommenttisi kertoo et olet pikku pili idiootti joka ei ole naista edes saanut. Säälin tuollasia.
- Anonyymi00004UUSI
No uuno miksi et ole jo työntänyt. Mitäs vielä mietit ja täällä ilmottelet.
- Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
No uuno miksi et ole jo työntänyt. Mitäs vielä mietit ja täällä ilmottelet.
Sää mää ja bää tietää buaahaa
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Niuvanniemen suklaajunan veturi siellä taas puhisee. On se elämä kurjaa kun virikkeet 10 viime vuoden ajalta pelkkää samojen lapsellisten hokemien toistoa suoli24 seksifoorumilla 😆
Jatka poju samaan malliin niin hyvä tulee. - Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
No kerro ihmessä miksi se koppikaveris uuno ei ole vielä työntänyt.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Mitäs olet uuno buaahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit815950KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2924887Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei412547Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171481- 1051397
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1321345seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091304Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191271