Yksi haava ei lisää tee ! Nyt selkkauksessa keskenään toverit.
Nyt tuskin kukaan odottaa 26 % gallup kannatusta.
Itse olen jopa ottamassa 10 % pois -alemmas gallut lukua, siinäkin jotkut rajat on ettei nyt ihan mennä kuin Putin kannatus. Pohjois-koreassa jo pelkona että ylittää 100 %. Tuntuu SDP:ssä että tämä toinenpuoli sivuuttaa vielä enne vaaleja istuvan puheenjohtajan, tulee vaikka Afgaani puheenjohtajaksi. Se olisikin Suomen historiassa uutta kun muussa maassa syntynyt puoluejohtajana.
Arpinen SDP sen suunnat näytti
0
51
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Demareitten kasvava kannatus on saanut oikeiston hakemaan natsien keinot käyttöön, mitä suurempi valhe se jää elämään.
Turhaa on kuitenkin yritys, hallituksen omat toimet kasvattavat vasemmistopuolueitten kannatusta vaikka nämä eivät itse tekisi mitään. - Anonyymi00002UUSI
On Demareissa joukko joka ei ole Lindtmanin ja Tuppuraisen kannattajia. Voisinpa melkein sanoa , en kuitenkaan voi nimiä kertoa ,kun ei voi vannoa. Oma naisjoukko mimet esille.. On joukkoa jolle maistuu lehtien palstoilla itsensä esittäminen ja juhliminen, toista on että puolue menestyy. Halveksittavaa jos on kanttia antaa Stt:lle juttu ja nimiä ei voi näköjään antaa. Kuinka kukaan voi äänestää tällaisia luihuja nimettömiä. Kun vaalit on tulossa vuoden päästä ,katsokaa ketä äänestätte. Mitä hyötyä on puukottaa selkään. Nyt naiset nimellä jos olette rehellisiä.
- Anonyymi00003UUSI
Ei liity keskustaan tämä aloitus, joten teen ilmoituksen.
Huomasitko, että aloituksesi liittyi demareihin? Tiesitkö, että täällä Suomi24:ssä on palsta, jolle tällainen aloitus kuuluisi? Tiedätkö, mikä se palsta on? Oletko kuullut SDP:stä? Sinne tämä aloitus kuuluisi; Keskustan palstalla aloituksesi on vain häiriköintiä ja roskaa, joka poistetaan. En sano, etteikö aloituksesi voisi olla jopa TOTTA, mutta aihe vain on väärä Keskustan palstalla. Joten sinne SDP-palstalle nyt vaan kiireellä tekemään tällaisia aloituksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit815950KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2924887Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202618Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei412547Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT991608Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro171481- 1051397
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1321345seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa1091304Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191271