Islam ei ole kristinuskon jatke, ei seuraava kehitysvaihe, jossa Jumala ilmoittaa uuden tahtonsa Koraanissa noin 600 vuotta Jeesuksen maanpäällisen vierailun jälkeen... Ei ei ei, se ei ole islam. Koraani ei millään tavalla ole Raamatun jatke eikä raamatun seuraava versio. Islamissa palvottava Jumala ei ole se, jonka kristityt tietävät olevan todellinen Luoja Jumala. Islam on kokoelma okkultismeja. Nimi islam, käännettynä arabiasta, tarkoittaa uskontoa. Se voi olla harhaanjohtava nimi niille, jotka ajattelevat, että uskonto tarkoittaa vain juutalaiskristillisyyttä. Todellisuudessa islamin nimen alle on koottu vain suuri määrä pakanuutta seemiläiseltä alueelta, josta nimi uskonto on peräisin. Meteoriitin eli Kaaban kiven palvonta ei kuulu millään tavalla raamatulliseen kulttuuriin tai mihinkään lahkolaisuuteen, jonka juuret olisivat kristinuskossa tai muinaisessa juutalaisuudessa. Raamattu ja Mooseksen kirjat kieltävät suoraan kivien ja kivikuvien palvonnan. Monet länsimaalaiset ovat viime aikoina lakanneet ymmärtämäst, että islam ei ole jonkinlainen juutalaiskristillisyys tai juutalaisuus. Heitä löytyy Saksasta, Ranskasta, Ruotsista ja kotimaastani Suomesta. Haluaisin myös korjata asian afrikkalaisille. Jos he vertaavat islamia ja kristinuskoa, näiden kahden uskonnon välillä voi löytyä pieniä yhtäläisyyksiä, mutta kristitty pappi voi opettaa kenelle tahansa, että ne eivät ole samoja uskontoja, eivätkä eri lahkoja saman Jumalan alaisuudessa. Olen ymmärtänyt, ettei Koraanista ole saatavilla muita käännöksiä kuin arabiankieliset. Tämä on yksi islamilaisten saarnaajien tavoista tehdä lähetystyötä. He pitävät Koraanin sisällön kokonaan omana tietonaan ja tulkitsevat kaiken itse oppilaalleen eivätkä käännä Koraania muille kielille. Meillä kristityillä on myös raamatunopettajia, ja heitä tarvitaan. Raamattua ei voida versioida mielensä mukaan, milloin haluaa, aina tarvittaviin tarpeisiin. Mutta ero on siinä, että Raamattu on aina saatavilla eri käännöksinä useille eri kielille, ja jokainen opiskelija saa lukea sitä omalla kielellään. Islamissa on yksi piirre – joku korjatkoon minua, jos olen väärässä – mutta alussa islamin oppilas saa esittää näkemyksiään opettajalleen ja tehdä mitä haluaa. Hän saa jopa juoda alkoholia ja syödä sianlihaa tässä alkuvaiheessa. Lopulta, kun hän on koeajan jälkeen kääntynyt islamiin vannoutuneena muslimina ja tunnustanut islamin profeetan, häntä voidaan rangaista julmalla tavalla, jopa hänen henkensä voidaan ottaa häneltä, jos hän on tehnyt kiellettyjä asioita ja esittänyt vääriä Koraanin tulkintoja alkuvaiheessa tai opettanut niitä muille. Minä enkä kukaan muu kristitty pyri edelleen pilkkaamaan islamia tai Koraania, vaikka olemmekin eri mieltä sen tarkoituksista. Emme halua kenenkään sulkevan korviaan Jeesuksen Kristuksen opetuksilta, emme halua kenenkään tekevän itsestään kuuroa kristillisen Raamatun sanomalle loukkaantumisen vuoksi. Lopuksi haluamme puhua sovittelevaan sävyyn kaikkien muiden uskontojen edustajille, vaikka olisimmekin eri mieltä uskonnosta. Minua itseäni ei voida pakottaa hyväksymään mitään oppia tai ajatusta nyrkkiä heiluttelemalla ja väkivallalla uhkailemalla! Ja pilkkaamalla opetuksia, joita tällä hetkellä hyväksyn.
Koraani EI OLE päivitetty raamattu!
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998