Kemikaalivanat eli tuhonvanat

Joskus taivas on täynnä tätä myrkkyvanaa ja jotkut ei edes usko, että näin on ?
Outoja ilmiöitä kuulee ympäri maailmaa joita mediat onneksi tuo esiin.
Itse olen huomannut lumenkoostumuksen muuttuneen ja kalat maistuu metallille jopa voimakkaasti.
Marjat ei luonnossa kypsy normaalisti ?
Ei ihme, että raamattu varoittaa tulevasta tuhosta luonnossa .
Sitä tämä on ja mitä on vielä edessä.
Oletko huomannut mitään ?

9

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä on huomattu. Vitsaukset seuraavat toinen toistaan.

• Juuri näin ja todellakin on ihmisiä jotka ei usko asiaan. Aamutelkkarin sääihminen vahingossa lipsautti asiasta ja myrkyistä, että onko oikein, mutta siinä se.
        Maailmalla keskustelua on paljon. Tämä on sinänsä varoittavaa, että ilman kansan lupaa ja täysin hiiskumatta asiaa tehdään.

• Anonyymi00002

"Joskus taivas on täynnä tätä myrkkyvanaa ja jotkut ei edes usko, että näin on ?"

Ei tietenkään usko, kun näille ei ole annettu mitään todisteita. Koita nyt ymmärtää että kaikki eivät usko sokeasti ja kritiikittä perättömiä väitteitä. Se, että väittää suihkuturbiinien tiivistymisvanoja myrkkyvanoiksi, ei ole todiste.

"Itse olen huomannut lumenkoostumuksen muuttuneen ja kalat maistuu metallille jopa voimakkaasti."

Itse en ole tätä huomannut. Onko sinulla jotain näyttöä väitteellesi?

"Marjat ei luonnossa kypsy normaalisti ?"

Ihan normaalistihan ne kypsyy. Ei esim. se, että kuiva kesä haittaa marjojen kypsymistä, ole mitenkään epätavallista.

• Anonyymi00003

Meteorologi: Ilmakehässä tapahtuu romahdus.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Meteorologi: Ilmakehässä tapahtuu romahdus.

Niin, tämä "romahdus" tarkoittaa länsituulten heikkenemistä polaaripyörteessä, mikä aiheuttaa pakkasten jatkumisen.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011786183.html

En kyllä yhtään ymmärrä miten tämä liittyy viestiini, jota kommentoit. (Tuo Anonyymi00002:n viesti oli siis minun, mutta olinkin pudonnut kirjautuneesta tilasta kun lähetin sen)

• Anonyymi00004

Kemikaalivanoja ei ole olemassakaan.
      Eikä niillä tuhota taivasta yms

• Kannattaa hiukan alkaa tutkia asioita.

• MrHyvis kirjoitti:

Kannattaa hiukan alkaa tutkia asioita.

Oh, the irony... 🤡

• Anonyymi00005

Ei se lentokoneen moottori ilman päästöjä lentele.Kyllä siitä jää kemikaalivana.Tarkoitin nyt siis vaan lentokoneen moottorin päästojä en tarkoituksellisia levitettyjä kemikaalivanaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      85
      15617
    2. Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä

"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan
      Maailman menoa
      20
      14984
    3. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      53
      4763
    4. 4,5 promillee

Aika rajut lukemat joku eilen puhaltanut.
      Suomussalmi
      24
      4457
    5. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      23
      4366
    6. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      36
      4180
    7. Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"

"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h
      Maailman menoa
      57
      4059
    8. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      43
      3908
    9. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      62
      3653
    10. Voiku saisi sen sun

Rakkauden kokea. Tykkään susta niin paljon edelleen.
      Ikävä
      42
      3305
    Aihe