Kemikaalivanat eli tuhonvanat

Joskus taivas on täynnä tätä myrkkyvanaa ja jotkut ei edes usko, että näin on ?
Outoja ilmiöitä kuulee ympäri maailmaa joita mediat onneksi tuo esiin.
Itse olen huomannut lumenkoostumuksen muuttuneen ja kalat maistuu metallille jopa voimakkaasti.
Marjat ei luonnossa kypsy normaalisti ?
Ei ihme, että raamattu varoittaa tulevasta tuhosta luonnossa .
Sitä tämä on ja mitä on vielä edessä.
Oletko huomannut mitään ?

10

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

      Kyllä on huomattu. Vitsaukset seuraavat toinen toistaan.

      • Juuri näin ja todellakin on ihmisiä jotka ei usko asiaan. Aamutelkkarin sääihminen vahingossa lipsautti asiasta ja myrkyistä, että onko oikein, mutta siinä se.
        Maailmalla keskustelua on paljon. Tämä on sinänsä varoittavaa, että ilman kansan lupaa ja täysin hiiskumatta asiaa tehdään.


    • Anonyymi00002

      "Joskus taivas on täynnä tätä myrkkyvanaa ja jotkut ei edes usko, että näin on ?"

      Ei tietenkään usko, kun näille ei ole annettu mitään todisteita. Koita nyt ymmärtää että kaikki eivät usko sokeasti ja kritiikittä perättömiä väitteitä. Se, että väittää suihkuturbiinien tiivistymisvanoja myrkkyvanoiksi, ei ole todiste.

      "Itse olen huomannut lumenkoostumuksen muuttuneen ja kalat maistuu metallille jopa voimakkaasti."

      Itse en ole tätä huomannut. Onko sinulla jotain näyttöä väitteellesi?

      "Marjat ei luonnossa kypsy normaalisti ?"

      Ihan normaalistihan ne kypsyy. Ei esim. se, että kuiva kesä haittaa marjojen kypsymistä, ole mitenkään epätavallista.

      • Anonyymi00003

        Meteorologi: Ilmakehässä tapahtuu romahdus.


      • Anonyymi00003 kirjoitti:

        Meteorologi: Ilmakehässä tapahtuu romahdus.

        Niin, tämä "romahdus" tarkoittaa länsituulten heikkenemistä polaaripyörteessä, mikä aiheuttaa pakkasten jatkumisen.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011786183.html

        En kyllä yhtään ymmärrä miten tämä liittyy viestiini, jota kommentoit. (Tuo Anonyymi00002:n viesti oli siis minun, mutta olinkin pudonnut kirjautuneesta tilasta kun lähetin sen)


    • Anonyymi00004

      Kemikaalivanoja ei ole olemassakaan.
      Eikä niillä tuhota taivasta yms

      • Kannattaa hiukan alkaa tutkia asioita.


      • MrHyvis kirjoitti:

        Kannattaa hiukan alkaa tutkia asioita.

        Oh, the irony... 🤡


      • Anonyymi00005

        Ei se lentokoneen moottori ilman päästöjä lentele.Kyllä siitä jää kemikaalivana.Tarkoitin nyt siis vaan lentokoneen moottorin päästojä en tarkoituksellisia levitettyjä kemikaalivanaa.


    • Suosittelen oikeasti tutkimaan näitä vanoja mitä koneista suihkutetaan.
      Jättövana ei ole kyseessä.
      Maailmalta löytyy tietoa kun tutkii.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      202
      2133
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1178
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      22
      824
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      567
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe