Kemikaalivanat eli tuhonvanat

Joskus taivas on täynnä tätä myrkkyvanaa ja jotkut ei edes usko, että näin on ?
Outoja ilmiöitä kuulee ympäri maailmaa joita mediat onneksi tuo esiin.
Itse olen huomannut lumenkoostumuksen muuttuneen ja kalat maistuu metallille jopa voimakkaasti.
Marjat ei luonnossa kypsy normaalisti ?
Ei ihme, että raamattu varoittaa tulevasta tuhosta luonnossa .
Sitä tämä on ja mitä on vielä edessä.
Oletko huomannut mitään ?

10

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kyllä on huomattu. Vitsaukset seuraavat toinen toistaan.

• Juuri näin ja todellakin on ihmisiä jotka ei usko asiaan. Aamutelkkarin sääihminen vahingossa lipsautti asiasta ja myrkyistä, että onko oikein, mutta siinä se.
        Maailmalla keskustelua on paljon. Tämä on sinänsä varoittavaa, että ilman kansan lupaa ja täysin hiiskumatta asiaa tehdään.

• Anonyymi00002

"Joskus taivas on täynnä tätä myrkkyvanaa ja jotkut ei edes usko, että näin on ?"

Ei tietenkään usko, kun näille ei ole annettu mitään todisteita. Koita nyt ymmärtää että kaikki eivät usko sokeasti ja kritiikittä perättömiä väitteitä. Se, että väittää suihkuturbiinien tiivistymisvanoja myrkkyvanoiksi, ei ole todiste.

"Itse olen huomannut lumenkoostumuksen muuttuneen ja kalat maistuu metallille jopa voimakkaasti."

Itse en ole tätä huomannut. Onko sinulla jotain näyttöä väitteellesi?

"Marjat ei luonnossa kypsy normaalisti ?"

Ihan normaalistihan ne kypsyy. Ei esim. se, että kuiva kesä haittaa marjojen kypsymistä, ole mitenkään epätavallista.

• Anonyymi00003

Meteorologi: Ilmakehässä tapahtuu romahdus.

• Anonyymi00003 kirjoitti:

Meteorologi: Ilmakehässä tapahtuu romahdus.

Niin, tämä "romahdus" tarkoittaa länsituulten heikkenemistä polaaripyörteessä, mikä aiheuttaa pakkasten jatkumisen.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011786183.html

En kyllä yhtään ymmärrä miten tämä liittyy viestiini, jota kommentoit. (Tuo Anonyymi00002:n viesti oli siis minun, mutta olinkin pudonnut kirjautuneesta tilasta kun lähetin sen)

• Anonyymi00004

Kemikaalivanoja ei ole olemassakaan.
      Eikä niillä tuhota taivasta yms

• Kannattaa hiukan alkaa tutkia asioita.

• MrHyvis kirjoitti:

Kannattaa hiukan alkaa tutkia asioita.

Oh, the irony... 🤡

• Anonyymi00005

Ei se lentokoneen moottori ilman päästöjä lentele.Kyllä siitä jää kemikaalivana.Tarkoitin nyt siis vaan lentokoneen moottorin päästojä en tarkoituksellisia levitettyjä kemikaalivanaa.

• Suosittelen oikeasti tutkimaan näitä vanoja mitä koneista suihkutetaan.
      Jättövana ei ole kyseessä.
      Maailmalta löytyy tietoa kun tutkii.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2152
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1815
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1314
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      960
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      88
      950
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      875
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      141
      834
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      740
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      736
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      709
    Aihe