Mitäs autoja näky pajalla eniten? En sitä lukenut mutta ymmärtää sen lukemattakin halvimmat yleiset aivan varmasti. Niinsanotut kansanautot. Kalliit erikoismallit jiita käytetään lähinnä hellävaraisessa käsipesussa ajellaan vain välillä tallista pihalle . Aurinkoisella säällä.! Duunarien käyttöautot joilla ajetaan kelillä kuin kelillä eikä puunata ja pestä jokakerta kun tallista käytetään ulkona . Ei ne varmaankaan listankärjessä ole ja niillä ajetaan muuallakin kuin asfaltilla.!
Vale emävale ja tilasto!
3
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kylläpä työpaikkojen ja kauppojen parkkipaikoilla näkee luxusautojakin tämäntästä, ja uusia autoja vaihdetaan muutaman vuoden välein. Aina kitistään palkan ostovoimasta ja kuinka leipä ja maito on kaupassa kallista, silti käydään vuosittain etelänmatkoilla. Jokin ei täsmää.
- Anonyymi00002
Jos jotakin automallia on vain yksi ainut kappale koko maassa, eikä sitä ole koskaan korjattu pajalla, niin 100% luotettavuudesta voidaan sen automallin osalta sitten puhua.
Olen eläkeukko, mutta olen ennättänyt n. 25 krt käydä perheeni kanssa
laskettelemassa Alpeilla.
Ovat matkat ns. Hiihtolomaviikolla helmikuussa keskituloisillekein 4h-his-
silippuineen sen verran arvokkaita, että Kanarialla olemme tuona aikana
käyneet vain kerran.
Voi siis valita toisin. Liikunta on ollut tärkeintä, eikä rannalla makoilu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76979
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm67727J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81725- 119724
- 42691
- 100637
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 42539
- 41498
- 18488