Mitäs autoja näky pajalla eniten? En sitä lukenut mutta ymmärtää sen lukemattakin halvimmat yleiset aivan varmasti. Niinsanotut kansanautot. Kalliit erikoismallit jiita käytetään lähinnä hellävaraisessa käsipesussa ajellaan vain välillä tallista pihalle . Aurinkoisella säällä.! Duunarien käyttöautot joilla ajetaan kelillä kuin kelillä eikä puunata ja pestä jokakerta kun tallista käytetään ulkona . Ei ne varmaankaan listankärjessä ole ja niillä ajetaan muuallakin kuin asfaltilla.!
Vale emävale ja tilasto!
3
158
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kylläpä työpaikkojen ja kauppojen parkkipaikoilla näkee luxusautojakin tämäntästä, ja uusia autoja vaihdetaan muutaman vuoden välein. Aina kitistään palkan ostovoimasta ja kuinka leipä ja maito on kaupassa kallista, silti käydään vuosittain etelänmatkoilla. Jokin ei täsmää.
- Anonyymi00002
Jos jotakin automallia on vain yksi ainut kappale koko maassa, eikä sitä ole koskaan korjattu pajalla, niin 100% luotettavuudesta voidaan sen automallin osalta sitten puhua.
Olen eläkeukko, mutta olen ennättänyt n. 25 krt käydä perheeni kanssa
laskettelemassa Alpeilla.
Ovat matkat ns. Hiihtolomaviikolla helmikuussa keskituloisillekein 4h-his-
silippuineen sen verran arvokkaita, että Kanarialla olemme tuona aikana
käyneet vain kerran.
Voi siis valita toisin. Liikunta on ollut tärkeintä, eikä rannalla makoilu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle263224Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122389Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.812296Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1062014Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761653Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥461508Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta251417Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001295- 1201170
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151126