Mitäs autoja näky pajalla eniten? En sitä lukenut mutta ymmärtää sen lukemattakin halvimmat yleiset aivan varmasti. Niinsanotut kansanautot. Kalliit erikoismallit jiita käytetään lähinnä hellävaraisessa käsipesussa ajellaan vain välillä tallista pihalle . Aurinkoisella säällä.! Duunarien käyttöautot joilla ajetaan kelillä kuin kelillä eikä puunata ja pestä jokakerta kun tallista käytetään ulkona . Ei ne varmaankaan listankärjessä ole ja niillä ajetaan muuallakin kuin asfaltilla.!
Vastaukset 3
- Anonyymi00001
Kylläpä työpaikkojen ja kauppojen parkkipaikoilla näkee luxusautojakin tämäntästä, ja uusia autoja vaihdetaan muutaman vuoden välein. Aina kitistään palkan ostovoimasta ja kuinka leipä ja maito on kaupassa kallista, silti käydään vuosittain etelänmatkoilla. Jokin ei täsmää.
- Anonyymi00002
Jos jotakin automallia on vain yksi ainut kappale koko maassa, eikä sitä ole koskaan korjattu pajalla, niin 100% luotettavuudesta voidaan sen automallin osalta sitten puhua.
Olen eläkeukko, mutta olen ennättänyt n. 25 krt käydä perheeni kanssa
laskettelemassa Alpeilla.
Ovat matkat ns. Hiihtolomaviikolla helmikuussa keskituloisillekein 4h-his-
silippuineen sen verran arvokkaita, että Kanarialla olemme tuona aikana
käyneet vain kerran.
Voi siis valita toisin. Liikunta on ollut tärkeintä, eikä rannalla makoilu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 811281
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K191069En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o621023- 65888
- 61774
- 60770
- 65696
SuMetKu konkursissa
Asiakastiedon sivulla oli, SuMetKu asetettu konkurssiin. Tulihan se seinä vastaan lopultakin suuruudenhulluudessa.24680- 69672
Suutuin lähinnä itselleni
Kun irl juttujen takia näyttää erittäin epätodennäköiseltä, että olisin millään tavoin toivottu henkilö sulle.39638Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺49637- 133626
- 50579
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk36575- 19527
- 29525
- 33520
- 43508
- 72486
- 40477