Miksi ajelet ja kokemukset

Anonyymi-ap

Joo. Genitaalialueen sheivaaminen on aika yksilöllinen päätös ja tahtotila.
Miksi sitä tekisi.
Itseni kohdalla asiaan vaikutti se, että munakarvat olivat sen verran pitkät, että ne helposti jäivät esinahan alla ja sitten tuli ikävää vetoa karvatuppeen.
No - aluksi vain lyhensin niitä saksilla.
Myöhemmin sitten kuitenkin höyläämällä partahöylällä.
Sitten tuli vedettyä ihan paljaaksi. Mutta karvojen takaisin kasvu hieman häiritsi jossain vaiheessa. Siitä tuli pistelyä. Sekin meni ohi, kun kasvoi taas enemmän.
Nyt on niin, että ajan nivusten kohdalta paljaaksi ja silloin tällöin ihan myös pallit paljaaksi. Se vaan näyttää paremmalta.
Mitkä ovat omat (mies tai nainen) perustelut ja kokemukset ajelun ja siistimisen osalta? Olen kohta 70 v. mies, suht normaalipainoinen ja liikunnallinen. Urheilen.

7

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

~20v aloitin. Ensin mullakin vain lyhennettyä karvaa, ja sit aloin ajelee posliinia. Karvaneliön yleensä ajelen ja siitä mallista tykännyt, iän myötä harvemmin enää posliinia. Aina tykänny paljaista palleista ja nivustaipeesta, käytän usein penisrenkaita niin ei jää karvat väliin. Karvoja sheivaan 1-2x viikossa. Perskarvat ajelen harvemmin 1-2kk välein. Häpyalueen karvoituksesta en niin hirveästi ole koskaan tykänny. M45

• Aina posliinina, sokeroinnin kautta.

• Anonyymi00002

Mieheni haluaa kuvata minua alasti niin sopii paremmin olla posliini. Molempien mieleen.

• Anonyymi00005

Olen posliini ihan vaan siksi että pidän siitä. Kulli tuntuu ja näyttää paljon paremmalta ilman noita rumia karvoja. Akan nykyään parranajo koneella päivittäin, niin ei pääse juuri kasvamaan.

M 64 CD 💃

• Anonyymi00006

Olen 52v mies. Aloin enemmän liikkumaan muutama vuosi sitten. Pyöräillessä nivuset hankasivat kun lenkit pitenivät ja tunteja oli satulassa. Nivusissa oli ihottumaa ja vaimo luki että jotkut paljon vaellusta harrastavat oli ajelleet nivusista karvat. Jonkin aikaa harkittuani kokeilin. Tilanne parani. Oli vain niin koomisen näköinen että keskellä pitkä karva ja nivuset sileät. No siitä lyhentämään. Pikkuhiljaa sileä alue kasvoi ja karvojen määrä väheni.

Oma fiilis ja sileä tunne vaan parani ja kerran ennen lenkkiä ajoin kaikki pois. Tunne oli kerrassaan upea. Vähän pallivahaa ja ei ollut kitkaa eikä hiertänyt. Tykästyin siihen miltä tuntui ja näytti. En kaivannut karvoja enää takaisin ja aloin käymään brassissa. En tiedä oliko vaimo mustis vai huolettiko rahan meno, olihan tuo arvokasta 50-60€ kerta kuuden viikon välein. Ehdotti Ipl laitteen hankkimista ja syksyllä sellaisen ostin hyvästä tarjouksesta. Tuo kannatti, säännöllisesti käytettynä ei karvat enää juuri kasva.

Se ehkä kaduttaa että jos tulee tilanne mennä muiden kanssa saunaan kuin vaimoni tai uimahalliin tai vastaavaan. Todennäköisesti jää menemättä kun en kehtaisi julkisesti mennä.

• Anonyymi00007

Itse ajelin kaiken kolmekymppisenä ollessa jolloin olin puolet vanhemman miehen kanssa seksisuhteessa muutaman vuoden ja hän toivoi, että olisin karvaton.

• Anonyymi00013

Ollaan mieheni kanssa nudisteja ja aina kun ollaan alasti muiden kanssa haluan olla posliini.
      Tulee varmempi olo alastomana olosta. Myös mieheni haluaa että olen posliini.
      Myös minusta otetaan kuvia ja minusta ne on kauniimpia kun olen ajeltu.
      N41

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4339
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3243
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      979
    6. 152
      976
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      20
      864
    9. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      852
    10. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      26
      805
    Aihe