Joo. Genitaalialueen sheivaaminen on aika yksilöllinen päätös ja tahtotila.
Miksi sitä tekisi.
Itseni kohdalla asiaan vaikutti se, että munakarvat olivat sen verran pitkät, että ne helposti jäivät esinahan alla ja sitten tuli ikävää vetoa karvatuppeen.
No - aluksi vain lyhensin niitä saksilla.
Myöhemmin sitten kuitenkin höyläämällä partahöylällä.
Sitten tuli vedettyä ihan paljaaksi. Mutta karvojen takaisin kasvu hieman häiritsi jossain vaiheessa. Siitä tuli pistelyä. Sekin meni ohi, kun kasvoi taas enemmän.
Nyt on niin, että ajan nivusten kohdalta paljaaksi ja silloin tällöin ihan myös pallit paljaaksi. Se vaan näyttää paremmalta.
Mitkä ovat omat (mies tai nainen) perustelut ja kokemukset ajelun ja siistimisen osalta? Olen kohta 70 v. mies, suht normaalipainoinen ja liikunnallinen. Urheilen.
Miksi ajelet ja kokemukset
19
770
Vastaukset
- Anonyymi00001
~20v aloitin. Ensin mullakin vain lyhennettyä karvaa, ja sit aloin ajelee posliinia. Karvaneliön yleensä ajelen ja siitä mallista tykännyt, iän myötä harvemmin enää posliinia. Aina tykänny paljaista palleista ja nivustaipeesta, käytän usein penisrenkaita niin ei jää karvat väliin. Karvoja sheivaan 1-2x viikossa. Perskarvat ajelen harvemmin 1-2kk välein. Häpyalueen karvoituksesta en niin hirveästi ole koskaan tykänny. M45
Aina posliinina, sokeroinnin kautta.
- Anonyymi00022
Hähähää mitäs olet. Sehän on ihan sun onglema.
- Anonyymi00027
Namia!!
- Anonyymi00002
Mieheni haluaa kuvata minua alasti niin sopii paremmin olla posliini. Molempien mieleen.
- Anonyymi00015
Tulin tosiaan lesboksi nähtyäni videon omasta pillustani, on kaunista kiihottavaa
- Anonyymi00005
Olen posliini ihan vaan siksi että pidän siitä. Kulli tuntuu ja näyttää paljon paremmalta ilman noita rumia karvoja. Akan nykyään parranajo koneella päivittäin, niin ei pääse juuri kasvamaan.
M 64 CD 💃- Anonyymi00018
Mee sirkukseen friikki
- Anonyymi00023
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mee sirkukseen friikki
Katos meidän oma vajakki sirkus friikkikin on herännyt. Mitäs olet,miksi et ole jo mennyt.
- Anonyymi00006
Olen 52v mies. Aloin enemmän liikkumaan muutama vuosi sitten. Pyöräillessä nivuset hankasivat kun lenkit pitenivät ja tunteja oli satulassa. Nivusissa oli ihottumaa ja vaimo luki että jotkut paljon vaellusta harrastavat oli ajelleet nivusista karvat. Jonkin aikaa harkittuani kokeilin. Tilanne parani. Oli vain niin koomisen näköinen että keskellä pitkä karva ja nivuset sileät. No siitä lyhentämään. Pikkuhiljaa sileä alue kasvoi ja karvojen määrä väheni.
Oma fiilis ja sileä tunne vaan parani ja kerran ennen lenkkiä ajoin kaikki pois. Tunne oli kerrassaan upea. Vähän pallivahaa ja ei ollut kitkaa eikä hiertänyt. Tykästyin siihen miltä tuntui ja näytti. En kaivannut karvoja enää takaisin ja aloin käymään brassissa. En tiedä oliko vaimo mustis vai huolettiko rahan meno, olihan tuo arvokasta 50-60€ kerta kuuden viikon välein. Ehdotti Ipl laitteen hankkimista ja syksyllä sellaisen ostin hyvästä tarjouksesta. Tuo kannatti, säännöllisesti käytettynä ei karvat enää juuri kasva.
Se ehkä kaduttaa että jos tulee tilanne mennä muiden kanssa saunaan kuin vaimoni tai uimahalliin tai vastaavaan. Todennäköisesti jää menemättä kun en kehtaisi julkisesti mennä. - Anonyymi00007
Itse ajelin kaiken kolmekymppisenä ollessa jolloin olin puolet vanhemman miehen kanssa seksisuhteessa muutaman vuoden ja hän toivoi, että olisin karvaton.
- Anonyymi00020
Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa
- Anonyymi00024
Anonyymi00020 kirjoitti:
Buaahaa mikä hupiakka Buaahaa
Hähähää mitäs olet. Kenestäpä muusta tuon voisit tietää. Delaa ääliö.
- Anonyymi00013
Ollaan mieheni kanssa nudisteja ja aina kun ollaan alasti muiden kanssa haluan olla posliini.
Tulee varmempi olo alastomana olosta. Myös mieheni haluaa että olen posliini.
Myös minusta otetaan kuvia ja minusta ne on kauniimpia kun olen ajeltu.
N41- Anonyymi00021
Rämesika turskalla kuvittelee omiaan
- Anonyymi00025
Anonyymi00021 kirjoitti:
Rämesika turskalla kuvittelee omiaan
Niinkö teet. No ei sulla tuo mielikuvitus kyllä kaksinen ole. Aina vaan samaa juttuu kirjoitat. Vittu mitäs olet idiootti dorka. Ja kohta tulee sää mää ja bää tunnustaa tuon
- Anonyymi00026
Olen +60ukm ja jo noin 20vuotta siistinyt karvoituksen ja kivekset kokonaan posliinina. 16cm kulli näyttää paremmalta ja isommalta? kuin runsaan karvoituksen alta?
- Anonyymi00028
Mua kiinnostas kokeilla mut arveluttaa mitä jos joku kaveri tai tuttu näkee? Jossain saunassa tai muussa tilanteessa. Nauraako vai pitääkö ihan homona? Te ketkä ootte ajanut ni onko kukaan tuttu sanonut mitään?
- Anonyymi00029
Paljon mukavampi ja siistimpi. Olen pari vuotta ajellut posliiniksi, joskin annan välillä kasvaa vähän ja taas höylällä alas, sen verran miten itse voi. Ei hierrä ei kutita, ja paljon siistimpi. Tykkään lisäksi suuseksistä, on mukavampi naiselle antaa sitä kun on ihan posliini. Toki toivon sitä myös naiselta. Olen aina ollut ihan heikkona posliinipilluun.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1462479Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot96994- 64871
- 60733
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273691Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85670Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18667Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202648Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap21637