Neitsyys sisarukselle

Anonyymi-ap

Moikka, löytyykö täältä muita jotka ovat aikoinaan menettänyt sisarukselle neitsyyden? Tahtoisin vähän murtaa tabuja, koska mielestäni siinä ei ole mitään pahaa jos kumpikin yhtä lailla sitä tahtoo eikä ikä-eroa ole pahemmin. Mä olin silloin 13 vuotias ja veljeni 14 vuotias kun ensimmäistä kertaa kokeiltiin ja sitä jatkuikin ihan aikuisuuteen asti, paitsi ei tietenkään silloin kun jommalla kummalla oli poika/tyttöystävä kierroksessa. Koen, että se on ollut todella iso asia siihen, kuinka läheisiä meistä tuli ja jota edelleen ollaan. Kaikki elämän ilot ja surut voin jakaa veljeni kanssa ja samoin hän minun kanssani. Ehkäisystä luonnollisesti ollaan aina huolehdittu.

9

219

7Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Eivät tuollaiset varhaisen teini-iän kokeilut mitenkään harvinaisia ole, jos perheessä on suunnilleen saman ikäisiä sisaruksia. Useimmiten jää nuoruuden uteliaisuuden piikkiin meneväksi kokeiluksi, mutta joskus jatkuu aikuisiälläkin.

• Anonyymi00002
        UUSI

Ei varmasti tosiaan ole harvinaisia, mä tiedän heti kaksi sisarusparia jotka on toisilleen neitsyyden menettänyt ja kuinka moni onkaan kaikkea vähän lievempää touhunnut menemättä itse penetroitumiseen. Ja kaikista paras tapahan se on tutun ja turvallisen kanssa menettääkin, ei nouse niin kovasti paineita jos ei heti onnistukaan yms ja on ”valmiimpi” kun löytyy potentiaalinen vaihtoehto.

• Anonyymi00003
      UUSI

Juuri tuossa jossain ketjussa mainitsin. Siskoni 20 ja minä 23. Tarkoitus tänä viikonloppuna kokeilla muutakin kun suuseksiä. Hyvä kuulla että on muitakin jotka on rakastellut sisarusten kesken. Jännittävän kiihottavaa ootella iltaa

• Anonyymi00004
      UUSI

Mekin edelleen harrastetaan seksiä jos mieli tekee ja kumpikin sinkkuna, kuten tällä hetkellä olemme, niin helppoa ja vaivatonta. 29 ja 28

• Anonyymi00005
        UUSI

No nyt tohditaan tääläkin kokeilla. Justiin mun siskon kans luetaan näitä. Helpottuneita kun muitakin m19 sisko 22

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No nyt tohditaan tääläkin kokeilla. Justiin mun siskon kans luetaan näitä. Helpottuneita kun muitakin m19 sisko 22

Rohkeasti vaan, parasta seksiä oon veljeltäni saanut!

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Rohkeasti vaan, parasta seksiä oon veljeltäni saanut!

Kiitos rohkaisusta

N22

• Anonyymi00008
      UUSI

Mä menetin about saman ikäisenä poikuuteni siskolle. Mun muija asuu toisella paikkakunnalla joten näemme vain viikonloppuisin, niin edelleen viikolla jos sattuu kauhean paha panetus iskemään, niin kutsun siskon kylään. Sisko 29 ja mä 25.

• Anonyymi00009
      UUSI

Täällä myös poikuutensa siskolle menettäny, ja samassa sisko menetti neitsyytensä mulle. Pitkään tiedettiin milloin kumpikin tyydyttää itseään kun nukuttiin samassa huoneessa, mutta ei sanottu mitään. Siitä se pikku hiljaa eteni toistemme kosketteluun, hyväilyyn, suuseksiin ja lopulta panemiseen. Edelleen välillä saatetaan harrastaa seksiä. Joskus jopa ryhmäseksiä harrastettu, kolmas osapuoli jopa tiesi, että olemme sisarukset. Nyt mä olen 21v ja sisko 24v.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      174
      8483
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      453
      7657
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3890
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      163
      3726
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      118
      3074
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      55
      2865
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2081
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2076
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1903
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1841
    Aihe