Neitsyys sisarukselle

Anonyymi-ap

Moikka, löytyykö täältä muita jotka ovat aikoinaan menettänyt sisarukselle neitsyyden? Tahtoisin vähän murtaa tabuja, koska mielestäni siinä ei ole mitään pahaa jos kumpikin yhtä lailla sitä tahtoo eikä ikä-eroa ole pahemmin. Mä olin silloin 13 vuotias ja veljeni 14 vuotias kun ensimmäistä kertaa kokeiltiin ja sitä jatkuikin ihan aikuisuuteen asti, paitsi ei tietenkään silloin kun jommalla kummalla oli poika/tyttöystävä kierroksessa. Koen, että se on ollut todella iso asia siihen, kuinka läheisiä meistä tuli ja jota edelleen ollaan. Kaikki elämän ilot ja surut voin jakaa veljeni kanssa ja samoin hän minun kanssani. Ehkäisystä luonnollisesti ollaan aina huolehdittu.

11

816

10Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eivät tuollaiset varhaisen teini-iän kokeilut mitenkään harvinaisia ole, jos perheessä on suunnilleen saman ikäisiä sisaruksia. Useimmiten jää nuoruuden uteliaisuuden piikkiin meneväksi kokeiluksi, mutta joskus jatkuu aikuisiälläkin.

• Anonyymi00002

Ei varmasti tosiaan ole harvinaisia, mä tiedän heti kaksi sisarusparia jotka on toisilleen neitsyyden menettänyt ja kuinka moni onkaan kaikkea vähän lievempää touhunnut menemättä itse penetroitumiseen. Ja kaikista paras tapahan se on tutun ja turvallisen kanssa menettääkin, ei nouse niin kovasti paineita jos ei heti onnistukaan yms ja on ”valmiimpi” kun löytyy potentiaalinen vaihtoehto.

• Anonyymi00003

Juuri tuossa jossain ketjussa mainitsin. Siskoni 20 ja minä 23. Tarkoitus tänä viikonloppuna kokeilla muutakin kun suuseksiä. Hyvä kuulla että on muitakin jotka on rakastellut sisarusten kesken. Jännittävän kiihottavaa ootella iltaa

• Anonyymi00004

Mekin edelleen harrastetaan seksiä jos mieli tekee ja kumpikin sinkkuna, kuten tällä hetkellä olemme, niin helppoa ja vaivatonta. 29 ja 28

• Anonyymi00005

No nyt tohditaan tääläkin kokeilla. Justiin mun siskon kans luetaan näitä. Helpottuneita kun muitakin m19 sisko 22

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

No nyt tohditaan tääläkin kokeilla. Justiin mun siskon kans luetaan näitä. Helpottuneita kun muitakin m19 sisko 22

Rohkeasti vaan, parasta seksiä oon veljeltäni saanut!

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Rohkeasti vaan, parasta seksiä oon veljeltäni saanut!

Kiitos rohkaisusta

N22

• Anonyymi00008

Mä menetin about saman ikäisenä poikuuteni siskolle. Mun muija asuu toisella paikkakunnalla joten näemme vain viikonloppuisin, niin edelleen viikolla jos sattuu kauhean paha panetus iskemään, niin kutsun siskon kylään. Sisko 29 ja mä 25.

• Anonyymi00009

Täällä myös poikuutensa siskolle menettäny, ja samassa sisko menetti neitsyytensä mulle. Pitkään tiedettiin milloin kumpikin tyydyttää itseään kun nukuttiin samassa huoneessa, mutta ei sanottu mitään. Siitä se pikku hiljaa eteni toistemme kosketteluun, hyväilyyn, suuseksiin ja lopulta panemiseen. Edelleen välillä saatetaan harrastaa seksiä. Joskus jopa ryhmäseksiä harrastettu, kolmas osapuoli jopa tiesi, että olemme sisarukset. Nyt mä olen 21v ja sisko 24v.

• Anonyymi00010

Eipä ole omien sisarusten kanssa tullut tehtyä mitään.
      Mutta olisi todella kiihottavaa tutustua muihin jotka tätä harrastavat, ehkä saada katsella tai osallistua kimppaan.
      M43

• Anonyymi00011

Meillä voisi olla katselijalle käyttöä, kimppaakin voitaisi ehkä kokeilla. Kik KosteaHiiri

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti

Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää
      Maailman menoa
      38
      2181
    2. Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!

Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten
      Maailman menoa
      64
      2032
    3. Helsingin yllä valopalloja

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön
      Sinkut
      121
      1930
    4. HÄLYYTYS!!

Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a36
      NATO
      388
      1670
    5. Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?

Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.
      Kouvola
      103
      1641
    6. Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja

Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah
      Maailman menoa
      124
      1464
    7. Millainen on naisellinen nainen

Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n
      Sinkut
      182
      1092
    8. Raamatullinen kaste

Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu
      Kaste
      53
      967
    9. Mitkä asiat kaivatun ajattelussa

Ihmetyttävät? Mikä on tullut yllätyksenä?
      Ikävä
      75
      915
    10. Mitkä olisivat kolme tärkeintä

vihjettä kaivatustasi?
      Ikävä
      27
      899
    Aihe