Ateisminratkaisu

Anonyymi-ap

Kun te valitsitte ateismin, oliko teillä ketään ateistisia suuria esikuvia, joita te seurasitte? Mistä lähteistä te hankitte tietonne ja mitä puolia harkitsitte ateismista ennen kuin teitte oman henkilökohtaisen ateisminratkaisunne?

18

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jeesus Raamatusta siihen luotan.

• Anonyymi00016
        UUSI

Joo, tarinat siitä satusedästä saavat kenet tahansa ateistiksi.

• Anonyymi00002

“Ihminen ei kaadu siihen, ettei usko Jumalaan, vaan siihen, ettei usko mihinkään itseään suurempaan.”

• Anonyymi00003

Ei kai minulla ollut mitään "ateistisia esikuvia". Kun aloin päätyä ateismiin, aloin etsiä historiasta henkilöitä, jotka olivat ateisteja, ja lukea heidän käsityksistään. Minun nuoruudessani ei ateismista juuri ollut saatavilla tietoa, kirjastoistakaan.

Ateismini kuitenkin perustuu enimmäkseen omaan ajatteluuni. Eikä siinä ole mitään "eri puolia", ainoa puoli oli jumalien olemassaoloon uskomattomuus. Oikeastaan ihmettelen, mitä muita puolia siinä voisi olla.

Enkä tehnyt mitään "henkilökohtaista ratkaisua". Koska en enää uskonut jumalien olemassaoloon, minusta tuli ateisti tai oikeammin minä olin ateisti.

• Anonyymi00004

Pielavetinen tiedon jättiläinen sai minut vakuutetuksi siitä, että teistit ovat mielisairaita ripulivajakkeja, joten jatkoin ateistina hänet kohdattuani. Nyt vakuuden kera.

• Anonyymi00005
      • Anonyymi00007

Warren Buffet on arvostamani henkilö. Hän on agnostikko
        Varma Tieto

• Anonyymi00006

minulla ateistina syntyi usko siihen että mihinkään pyhiin asioihin Ei kannata luottaa eikä uskoa täytyy vaan oppia elämään epäuskossa se on helppoa.

Kunnon trolli väliin

• Anonyymi00008

Minun ei tarvinnut valita ateismia vaan olin automaattisesti ateisti kun synnyin.

• Anonyymi00009

Minulla oli esikuvana Jammu setä.

• Anonyymi00010

Olet siis pedofiili uskovainen?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

ne tykkää pikkupojista

• Anonyymi00017
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jammu-setä oli ateisti.

• Anonyymi00011
      • Anonyymi00018
        UUSI

Henget puhuvat tosiaan uskomattomalla tavalla.

• Anonyymi00012

Vaikea asia ihmiselle, jonka tulee seurata Johtajaa.

Meille kaikille on annettu järki ja omatunto ja vapaa tahto. Kyky ajatella.

Juicen sanoin: ... jos otat sä johtajaks jonkun muun, hänen puolestaan joudut sä taisteluun

Ihminen valitsee itse taistelunsa.

• Anonyymi00014

olen lukenut raamatun , lue sinä lajien synty ja vaikka nietzschen antikristus

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      34
      3484
    2. rakastan jotakin

en uskalla sanoa sitä täällä ääneen
      Ikävä
      11
      2848
    3. Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi

pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?
      Ikävä
      103
      2615
    4. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      73
      2577
    5. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      126
      2509
    6. Minkä tunteen tunnet

juuri nyt? ap kiitollisuuden.
      Tunteet
      41
      1418
    7. Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.

Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli
      Maailman menoa
      394
      1127
    8. Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka

voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t
      6
      1058
    9. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?

Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos
      Tv-sarjat
      50
      1003
    10. Kaikkea hyvää kaikki

Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa
      Ikävä
      6
      850
    Aihe