Kun te valitsitte ateismin, oliko teillä ketään ateistisia suuria esikuvia, joita te seurasitte? Mistä lähteistä te hankitte tietonne ja mitä puolia harkitsitte ateismista ennen kuin teitte oman henkilökohtaisen ateisminratkaisunne?
Ateisminratkaisu
18
123
Vastaukset
- Anonyymi00001
Jeesus Raamatusta siihen luotan.
- Anonyymi00016UUSI
Joo, tarinat siitä satusedästä saavat kenet tahansa ateistiksi.
- Anonyymi00002
“Ihminen ei kaadu siihen, ettei usko Jumalaan, vaan siihen, ettei usko mihinkään itseään suurempaan.”
- Anonyymi00003
Ei kai minulla ollut mitään "ateistisia esikuvia". Kun aloin päätyä ateismiin, aloin etsiä historiasta henkilöitä, jotka olivat ateisteja, ja lukea heidän käsityksistään. Minun nuoruudessani ei ateismista juuri ollut saatavilla tietoa, kirjastoistakaan.
Ateismini kuitenkin perustuu enimmäkseen omaan ajatteluuni. Eikä siinä ole mitään "eri puolia", ainoa puoli oli jumalien olemassaoloon uskomattomuus. Oikeastaan ihmettelen, mitä muita puolia siinä voisi olla.
Enkä tehnyt mitään "henkilökohtaista ratkaisua". Koska en enää uskonut jumalien olemassaoloon, minusta tuli ateisti tai oikeammin minä olin ateisti. - Anonyymi00004
Pielavetinen tiedon jättiläinen sai minut vakuutetuksi siitä, että teistit ovat mielisairaita ripulivajakkeja, joten jatkoin ateistina hänet kohdattuani. Nyt vakuuden kera.
- Anonyymi00005
https://copilot.microsoft.com/shares/2ahDQhW7e7N7eAsHEvzWM
Tässä ateistien esikuvia- Anonyymi00007
Warren Buffet on arvostamani henkilö. Hän on agnostikko
Varma Tieto
- Anonyymi00006
minulla ateistina syntyi usko siihen että mihinkään pyhiin asioihin Ei kannata luottaa eikä uskoa täytyy vaan oppia elämään epäuskossa se on helppoa.
Kunnon trolli väliin - Anonyymi00008
Minun ei tarvinnut valita ateismia vaan olin automaattisesti ateisti kun synnyin.
- Anonyymi00009
Minulla oli esikuvana Jammu setä.
- Anonyymi00010
Olet siis pedofiili uskovainen?
- Anonyymi00013
Anonyymi00010 kirjoitti:
ne tykkää pikkupojista
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jammu-setä oli ateisti.
- Anonyymi00011
Minut teki ateistiksi tämä video:
https://www.youtube.com/watch?v=q-OfNwrFy98- Anonyymi00018UUSI
Henget puhuvat tosiaan uskomattomalla tavalla.
- Anonyymi00012
Vaikea asia ihmiselle, jonka tulee seurata Johtajaa.
Meille kaikille on annettu järki ja omatunto ja vapaa tahto. Kyky ajatella.
Juicen sanoin: ... jos otat sä johtajaks jonkun muun, hänen puolestaan joudut sä taisteluun
Ihminen valitsee itse taistelunsa. - Anonyymi00014
olen lukenut raamatun , lue sinä lajien synty ja vaikka nietzschen antikristus
- Anonyymi00019UUSI
https://www.netflix.com/fi/title/80186252?s=a&trkid=13747225&trg=cp&vlang=fi
Tästä videosta löytyy monesta nerosta elämänkertoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka343484- 112848
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032615Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv732577- 1262509
- 411418
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli3941127Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61058Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos501003Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6850