Ateisminratkaisu

Anonyymi-ap

Kun te valitsitte ateismin, oliko teillä ketään ateistisia suuria esikuvia, joita te seurasitte? Mistä lähteistä te hankitte tietonne ja mitä puolia harkitsitte ateismista ennen kuin teitte oman henkilökohtaisen ateisminratkaisunne?

20

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Jeesus Raamatusta siihen luotan.

• Anonyymi00016

Joo, tarinat siitä satusedästä saavat kenet tahansa ateistiksi.

• Anonyymi00002

“Ihminen ei kaadu siihen, ettei usko Jumalaan, vaan siihen, ettei usko mihinkään itseään suurempaan.”

• Anonyymi00003

Ei kai minulla ollut mitään "ateistisia esikuvia". Kun aloin päätyä ateismiin, aloin etsiä historiasta henkilöitä, jotka olivat ateisteja, ja lukea heidän käsityksistään. Minun nuoruudessani ei ateismista juuri ollut saatavilla tietoa, kirjastoistakaan.

Ateismini kuitenkin perustuu enimmäkseen omaan ajatteluuni. Eikä siinä ole mitään "eri puolia", ainoa puoli oli jumalien olemassaoloon uskomattomuus. Oikeastaan ihmettelen, mitä muita puolia siinä voisi olla.

Enkä tehnyt mitään "henkilökohtaista ratkaisua". Koska en enää uskonut jumalien olemassaoloon, minusta tuli ateisti tai oikeammin minä olin ateisti.

• Anonyymi00004

Pielavetinen tiedon jättiläinen sai minut vakuutetuksi siitä, että teistit ovat mielisairaita ripulivajakkeja, joten jatkoin ateistina hänet kohdattuani. Nyt vakuuden kera.

• Anonyymi00005
      • Anonyymi00007

Warren Buffet on arvostamani henkilö. Hän on agnostikko
        Varma Tieto

• Anonyymi00006

minulla ateistina syntyi usko siihen että mihinkään pyhiin asioihin Ei kannata luottaa eikä uskoa täytyy vaan oppia elämään epäuskossa se on helppoa.

Kunnon trolli väliin

• Anonyymi00008

Minun ei tarvinnut valita ateismia vaan olin automaattisesti ateisti kun synnyin.

• Anonyymi00009

Minulla oli esikuvana Jammu setä.

• Anonyymi00010

Olet siis pedofiili uskovainen?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00010 kirjoitti:

ne tykkää pikkupojista

• Anonyymi00017
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Jammu-setä oli ateisti.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Jammu-setä oli ateisti.

Mistä tiedät tämän? Vai oletatko vain niin mielessäsi?

• Anonyymi00011
      • Anonyymi00018

Henget puhuvat tosiaan uskomattomalla tavalla.

• Anonyymi00012

Vaikea asia ihmiselle, jonka tulee seurata Johtajaa.

Meille kaikille on annettu järki ja omatunto ja vapaa tahto. Kyky ajatella.

Juicen sanoin: ... jos otat sä johtajaks jonkun muun, hänen puolestaan joudut sä taisteluun

Ihminen valitsee itse taistelunsa.

• Anonyymi00014

olen lukenut raamatun , lue sinä lajien synty ja vaikka nietzschen antikristus

• Anonyymi00021

En tehnyt ateismi ratkaisua.

Vanhempani harrastivat seksiä ja 9kk myöhemmin synnyin:

olin ateisti!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      120
      3503
    2. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      220
      2507
    3. Kesäaika on normaaliaika...

...siten illalla on valoisaa tunnin pitempään, on sitten kesä tai talvi. Voi nauttia päivän jatkumisesta. Kuka nyt aamul
      Maailman menoa
      214
      1955
    4. Uusin tutkimus: Suomi on maailman toiseksi vähin rasistinen maa

taakse jää mm. Ruotsi(7) ja Norja(8). Martin Paasi(kok.): Kumoaa vasemmiston väitteet. Kansainvälinen vertailu osoitta
      Maailman menoa
      49
      1792
    5. Ähtärin päättäjät

Nyt tulee kutsu leivättömän pöydän äärelle. Syytteet nostetaan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/cef83309-0a1b-4fcd-9b
      Ähtäri
      52
      1167
    6. Tulen hulluksi hänestä

Hän on vanha ja varattu. Mutta olen ihan hulluna häneen. Haluan hänet omakseni. Haluan olla hänen kanssaan ajasta ikuisu
      Ikävä
      67
      977
    7. Miltä tuntuu kun

On asioita joita ei rahalla voi ostaa?
      Ikävä
      109
      879
    8. Ketkä 8 Ähtärin luottamushenkilöä saivat syytteen virka_aseman väärinkäyttämisestä?

Nyt näiden valtuutettujen nimet esiin, kiitos! Nämä henkilöt pitää yksinkertaisesti laittaa syrjään Ähtärin kaupunginva
      Ähtäri
      18
      855
    9. Koulussa puukotus

Tapuli kaupungissa, ollaanhan me maailman onnellisin kansa. Voi puhäjysäys.. millä mittarilla onnellisuus on mitattu,, p
      Helsinki
      26
      801
    10. Ensimmäinen kuukausi palkatatta

Siis ei jumankauta näitä kokoomuksen ehdoituksia. Nytkin joku Otto Meri ehdoittaa, että ensimmäinen kuukausi pitäisi ty
      Kansallinen Kokoomus
      68
      743
    Aihe