Kuinka se on ääriään myöden täynnä pelkkää törkypaskaa.
Ehkä se väestönvähennys niillä piikeillä sitten olikin välttämätön toimenpide.
En jaksa siitä sen enempää ja ymmärrän siis viranomaisten toiminnan ja peittelytoiminnan nyt paremmin.
Eli se biologinen sota länsimaita vastaan oli välttämättömyys.
Ei tässä kai muuta kuin antaa kuolleiden haudata kuolleensa.
:/
Nainen, monesti vain mietin tätä maailmaa
6
140
Vastaukset
- Anonyymi00001
Eli muistakaa jätkossa, että ne piikkihaitat on sitten vaan sitä long covidia.
Veripalvelun tukosveri on ihan hyvää ja puhdasta ja ne veritulpat johtuvat siitä perinnöllisestä "tukosalttiudesta".
Ja ylikuolleisuus ja hälyttävät sairastilastot johtuvat vain väestörakenteesta ja ilmastonmuutoksesta.
:/ - Anonyymi00002
Puhu kerran mun kanssa vielä.
Mä en enää jaksa taistella.- Anonyymi00004
En mä tosta halua jutella, tai tostakin mut ihan muusta pääasiassa.
- Anonyymi00006
Tiiät itekin et puhuminen ihmiselle joka uskoo ja välittää aidosti auttaa.
- Anonyymi00007
Juu, keijut tanssii niityillä, aurinko paistaa ja kukat kukkii.
Täällä ei ole mitään nähtävää, valtakunnassa kaikki hyvin.........
:/- Anonyymi00008
Siel niityllä kasvaa puu, sen alla näköjään jotkut makoilee viltillä. Huomaatko kuin ne hymyilee, ihan vaan pelkästään koska ne on siinä yhdessä.
Eikä niiden hymy katoa vaik ne huomaakin että tuuli tuo lähemmäs mustia pilviä, tosi synkkiä.
Ne siirtyy nojailee sitä puuta vasten kiinni toisissaan.
Vaikka se myrsky lähestyykin nopeesti,
niin se ei haittaa niitä.
Mutta miksi se ei haittaa?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 25216108
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?461994- 1901499
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1311411- 281209
- 122968
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30922Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81794Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t82756- 75678