Nyt Suomen päättäjät todella hakoteillä uusiutuvan energia myötä.
Hallitus tukee datakeskusten rakentamista ja antaa sähköön valtion tukea.
Datakeskus vetää kaiken tuulivoiman ja ei riitäkkään.
Tuulimyllyt jäässä niin Suomen kansa maksaa älyttömän sähkön hinnan.
Ruotsista tuleva sähkö ei edes riitä.
Mitä Orpo ja Purra puuhaavat.
Kuka muistaa kun Katainen möi sähköverkot?
Datakeskusbuumi lopetettava heti.
Muhoksen datakeskuksen maksavat käytännössä veronmaksajat ja Google vetää hyödyt. Saihan Muhos kilometrin lahjan pururataa linjan alle.
Niin ja uusiutuvan energian tuulimyllyt omistavat ulkomaiset pörssihait.
Kohta sähkö maksaa euron /kWh.
Ainut mikä jää käteen on joku betonitehas saanut toimittaa jonku kuorman samenttiä myllyn jalkaan ja joku kuorma-autoilija kuskannu hiesua tuulimyllyn teille
Nyt stoppi datakeskuksille, suomen kansa tarvii edullista sähköä jota tuotettu Suomen maaperällä. Nyt se myydään valtion tuella datakeskuksiin jossa vain pyörii tiktokit ja maatiaisten posliiniset pilun kuvat....
Harkimo jyrähtää sähkön hinnoista, eikö muita kiinnosta
Anonyymi-ap
1
140
Vastaukset 1
- Anonyymi00001
It´s the green new scam.
Ideologista sähköntuotantoa, kestämätöntä ja vaarallista.
https://www.youtube.com/watch?v=t0D3RxrPakY
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361790- 73600
- 49600
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522