Toi yks kirjoittaa niin osuvasti

Anonyymi-ap

En pysty lukemaan sen viestejä. On ehkä parempi poistua täältä ainakin hetkeksi.

22

377

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ehkä ne on sitten hyvä lukea ja ajatuksella! Saattaa oppia jotain, vaikka vahingossa.

• Anonyymi00002

En pysty myöntämään että on oikeassa koska itse en ole koskaan väärässä. En pyydä anteeksi enkä myöskään anna anteeksi.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

En pysty myöntämään että on oikeassa koska itse en ole koskaan väärässä. En pyydä anteeksi enkä myöskään anna anteeksi.

No sitten se on niin!

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ei se haittaa. Kerro nyt kuitenkin vielä narsisti miksi se sun pyllyreikä on niin löysä? kurjaa tuommonen kun kakka viivoja aina housuissa työpäivän jälkeen. Onko sinun mahassa jotain vikaa

• Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Ei se haittaa. Kerro nyt kuitenkin vielä narsisti miksi se sun pyllyreikä on niin löysä? kurjaa tuommonen kun kakka viivoja aina housuissa työpäivän jälkeen. Onko sinun mahassa jotain vikaa

No kuule. Oot ihan väärässä. Oon mies isolla M kirjaimella. Taidat itse olla kuvailemasi nainen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Onko sulla jotain hänelle anteeksiannettavaa ja mitä hän on tehnyt?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Onko sulla jotain hänelle anteeksiannettavaa ja mitä hän on tehnyt?

Ei oo ja sen on tehnyt että on olemassa

• Anonyymi00014
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Ai ettet itse ole koskaan väärässä, voisiko sinulla olle narsistisia piirteitä?

• Anonyymi00007

Osuvat ei kiinnosta, mutta satuilut kyllä?

• Anonyymi00008

Kerrotko jotain, mitä kirjoittaa?

• Anonyymi00011

Jos toimii oikein on vaikea olla väärässä, jos toimii väärin, on vaikea olla oikeassa.

• Anonyymi00013

Kerrotko, mitä olet tehnyt?

• On se joskus niin ja sillon ei auta kun poistua.

Ja niin surullista välillä, että pistivät mut itkeen. Ja vähän erkoista, kun ei itkeny sitten 7 ikävuoden jälkeen, koska se oli kielletty.

• Anonyymi00015

Tauko tekee hyvää ja sitten asiat näkee uudella tavalla.

• Anonyymi00016

Joskus ei ole tarkoitus tsuonkasn jälkeen nähdä toisin tai uudella tavalla. Totuus on välillä vaikea. Hänhän kirjoitti, että joku kirjoittaa osuvasti ja, ettei hän voi myöntää olevansa väärässä mm.

• Anonyymi00017

En tule näkemään menneitä todella rankkoja vuosia uudella tavalla koskaan, sillä niitä ei olisi koskaan saanut edes aloittaa lupaa kysymättä! Mitä ajattelevat nyt he jotka sen luvan antoivat, ymmärtävätkö sitä kuinka monia vuosia se he pilasivat sen kauhen projektin takia! On se outoa, ettei kukaan puuttunut häirikön ja hänen hankkimiensa apureiden toimintaan! Takan saa..nalliset monta vuotta ja vain sen takia, ettette kysyneet niitä muutamaa kysymystä minulta! Saisitte hävetä!!

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

En tule näkemään menneitä todella rankkoja vuosia uudella tavalla koskaan, sillä niitä ei olisi koskaan saanut edes aloittaa lupaa kysymättä! Mitä ajattelevat nyt he jotka sen luvan antoivat, ymmärtävätkö sitä kuinka monia vuosia se he pilasivat sen kauhen projektin takia! On se outoa, ettei kukaan puuttunut häirikön ja hänen hankkimiensa apureiden toimintaan! Takan saa..nalliset monta vuotta ja vain sen takia, ettette kysyneet niitä muutamaa kysymystä minulta! Saisitte hävetä!!

Mene nyt jonkun ammattiavun piiriin. Kaikella rakkaudella.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Mene nyt jonkun ammattiavun piiriin. Kaikella rakkaudella.

Minä en tarvitse ammattiapua. Tahdon vain löytää ikäiseni uuden miehen ystävksi minulle!

• Anonyymi00020

Oot niin ihminen blondi sellsinen ethän dä opi mitään omisyasi virheistä

• Anonyymi00021

Anteeks viheet... Jon vn 24 sidkjas.

• Anonyymi00022

En usko, että hän osaisi mennä itseensä, joten tuskin olet hän. Silti sanon, etten tarvitse anteeksipyyntöä, enkä myöntämistä, koska en tee niillä enää mitään. Ota oppi matkaan ja kohtele toisia paremmin.

• Anonyymi00023

Samat sanat voisin kirjoittaa häirikölle, joka kaiken turhan aloitti!

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      107
      1163
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      62
      1123
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      64
      853
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      146
      846
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      68
      747
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      107
      649
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      92
      603
    8. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      54
      588
    9. 78
      561
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      528
    Aihe