jos nyt oikein rehellisesti mietitään?
Kumpi meistä on itsekkäämpi tyyppi
21
299
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mies olet 😔
- Anonyymi00008
Se selviää klo kahdeksan,
T: 19:45. - Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Se selviää klo kahdeksan,
T: 19:45."Se vartta vaille." :)
- Anonyymi00002
No ei ole minulle tämä!
- Anonyymi00003
Tuollainen asetelma on vaarallinen. Ei ihmissuhde ole mikään kilpailu.
- Anonyymi00004
Itsetutkiskelu on ihan tervettä!
- Anonyymi00007
Anonyymi00004 kirjoitti:
Itsetutkiskelu on ihan tervettä!
Niin on, mutta toisen syyttäminen ei ole!
- Anonyymi00020
Nämä palstaäijän gallupit ei viittaa hyvä ihminen sinne parisuhteeseen päinkään🙄
- Anonyymi00005
Eipä tarvi enää miettiä kun ei mulla ole mitään tunteita sua kohtaan
- Anonyymi00012
Kyllä näyttää olevan. Veikkaan katkeria, pettyneitä, voimattomia, mutta silti hieman kaipaavia tunteita. Ei tunteet lähde sanomalla. Ne lähtee ajan kanssa, kun asioista on kulunut riittävän pitkä aika. Vuosienkin jälkeen jotkut muistot tuovat tunteet pintaan voimakkaastikin, riippuen esimerkiksi siitä, kuinka raskaasti otit sen, että asiat menivät eri tavalla kuin alunperin toivoit.
- Anonyymi00006
Rakastavassa suhteessa en ole itsekäs, mutten koe tarvetta olla erityisen altruistinen ventovieraita kohtaan. Eivät hekään ajattele minu parastani, joten miksipä uhrautuisin heidän takiaan? En mistään syystä. Olen kohdannut elämän varrella tarpeeksi monia kusipäitä tiedostaakseni, että ensin oma ja läheisten hyvinvointi ja vasta sen jälkeen muut ja heidän toiveensa.
Siinä mielessä myös omaan tervettä itsekkyyttä ettei minua saa suostuteltua imartelemalla tai siihen vetoamalla, että minua tarvitaan jossakin, jos tyyppi/porukka käyttäytyy paskasti minua kohtaan. Olenystävällinen heille, jotka ovat ystävällisiä minulle. Muut saavat painua hevon tuttiin typerine ehdotuksinee, jotka yleensä pohjautuvat siihen, että olen kieltäytynyt jostakin ja kiusallaan inttämällä inttävät samaa ehdotusta uudelleen ja uudelleen. - Anonyymi00011
Itsekkäämpi on yleensä se, jolla vähemmän selkärankaa, esim. valehtelee siksi ettei ole selkärankaa tehdä asioita oikein, yrittää päästä henkisesti helpommalla, mielummin puhelee palstalla kun tekee ja saa aikaa asioita oikeassa elämässä, ei osaa ajatella miehen kannalta yms. Ei ole tekijä vaan sanoja.
- Anonyymi00013
🤣🤣 Joo, näi o.
- Anonyymi00021
Aika kauan olet jaksanut russuttaa palstaäijän eri avauksissa tuota narsistista ”tunteisiin” vetoavaa skeidaa. Ei luoja
- Anonyymi00014
Olen itsekeskeisin kaikista.
- Anonyymi00015
Uskotaan! Silti täysin hyödytön kommentti.
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Uskotaan! Silti täysin hyödytön kommentti.
Aivan sama
- Anonyymi00017
En ole yleisesti itsekäs vaan huolehdin.
En ole häntä kohtaan enää pettynyt, mutta koen voimattomuutta. Toisen näkeminen ei poistaisi tosiasiaa "parhaimmat päivät menivät".
On totta, että tunteet eivät lähde sanomalla.
Pitkän ajan päästä jotkut triggerit voivat nostaa tunteet pintaan.
Otin raskaasti, kun asiat eivät menneet toivomallani tavalla. - Anonyymi00018
Ei kumpikaan
- Anonyymi00019
Onneksi, hyvä teille.
- Anonyymi00022
Yleensä se kai kysyjä itse on miksi sun tarvis kysyä jos tiedät toisen olevan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23114889
Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m212247Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?381883- 1621333
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes961269- 281169
- 122928
Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30902Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex81754Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit
Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t80708