Olla yksin. On lapsi, joka aikuinen. On muutama harrastus. Mutta välillä iskee ja lujaa. Yksinäisyys. Haluaisin elämänkumppanin, rauhallisen miehen. Toivossa voi elää, joskus vaikeaa
Musertavaa
9
188
Vastaukset
- Anonyymi00001
Hyvä kun sinulla on muutama harrastus.
Elä sure, yksinäisyys iskee meihin kaikkiin, jotka tällä palstalla heilumme.
Yksinäisyys on omaa voimaa ja itsenäisyyttä, mahdollisuus vahvistua.
Kun iskee liian kovaa, niin voi mennä vaikka käymään kaupassa ja kokea, että siellä liikkuu muitakin yksinäisiä, ei oo kaikki lapsiperheitä. - Anonyymi00002
Älä rakenna elämääsi miehen varaan. Jos on vaikeaa ilman miestä, vielä vaikeampaa on miehen kanssa.
- Anonyymi00003
Samaa mieltä!
Pian saat ruveta sairaanhoitajaksi miehelle.
Elä reippaasti vaan, kun yksinäisyys yllättää, niin yllätä se takaisin! - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Samaa mieltä!
Pian saat ruveta sairaanhoitajaksi miehelle.
Elä reippaasti vaan, kun yksinäisyys yllättää, niin yllätä se takaisin!Uusi viikko, uudet otteet!
- Anonyymi00005
No se yksinäisyys aina välillä tuntuu lohduttomalta Mutta en itse ole edes ajatellut että mies tulisi elämään vuosien yksinoloa jälkeen . En voisi edes kuvitella millaista se olisi . Mutta koskaan ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan .
Lastenlapset jotka ovat aikuisia käyvät usein katsomassa Ja muutamat ystävät myös.
Aina sitä jotain keksii kun yksinäisyys alkaa painostamaan .
Ennemmin olisi minun kohdallani kiva asianosaisille löytäisin toisen yksinäisen naisen vaikka kävely kumppaniksi kun se yksin käveleminen ei ole kivaa .maisen kanssa on helpompi jutella kaikesta maan ja taivaan välillä joten puhumista riittäisi .- Anonyymi00006
En minäkään huonoa huolisi, mieluummin yksin. Jos tulisi sielun kumppani, niin voisin kyllä.
Asun ulkomailla ja täällä on harvassa suomalaiset ystävät. On ollut pakko opetella sietämään yksinäisyyttä. On lapset ja lapsenlapset täällä, joten Suomeen en enää muuttaisi.
Joidenkin vanhojen koulukavereiden kanssa olen vielä sähköpostiyhteydessä, ihan mukavaa. - Anonyymi00009
Kyllä se on vanhempana tosi huono löytää edes sitä ulkoiluystävää jos ei ihan lähipiiristä löydy. Itsekin jo vuosikausia yksin käynyt kävelylenkeillä kun ei ketään kiinnosta. Sama on matkojen suhteen. Tulee vaan kalliimmaksi yksin matkustaa ja kun en mihinkään ulkomaille Tallinnaa kauemmas halua niin ketään ei kiinnosta. t. mummo 70v melkein keskeltä maata.
- Anonyymi00007
Elämänkumppanin kanssa saatat kokea entistäkin suurempaa yksinäisyyttä.
- Anonyymi00008
Ajatteleminen on oikein hyvä harrastus eikä tarvitse mennä trendien mukana mitä muut minusta ajattelevat. Harrastuksena voi pitää ihan mitä tahansa itseään kiinnostavaa toimintaa, eikä ulkopuolisten tarvitse sitä huomata juuri lainkaan. Ainahan ne toiveet eivät elämässä toteudu, eikä kokematta jääneet asiat millään tavalla elämää huononna ja itse asiassa ne pyrkimykset onnellisuuteen voivat viedä asioita huonompaan suuntaan, jos aina janotaan parempia kokemuksia niin nykyinen tilanne saattaa tuntua riittämättömältä, vaikka asiat olisi kaikkiaan ihan hyvin, että ei se onni etsimällä löydy vaan oman itsensä hyväksymällä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky635162Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2544222Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty593821Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1372206Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.221564Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar621217Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk6939- 94879
entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä137847Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii31837