Itse olen ainakin pari kertaa nähnyt kun keskustan Lidlin pihasta on lähtenyt kärryt taluttaen ilmeisesti Afrikkaan ainakin niitä työntävien ihonväristä päätellen.
https://yle.fi/a/74-20207403
Varastetaanko Seinäjoella ostoskärryjä?
7
285
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Citymarket avaa kauppakeskuksen Somalian.
- Anonyymi00002
Ostoskärryjä sai siitä halvalla, eli eurolla mukaansa.
Sarkasmi sikseen, niin onhan se joillekin asennevammaisille kummallisen vaikeaa toimia yhteiskunnan sääntöjen mukaan.- Anonyymi00003
Mutku missään ei sanota, ettei kärryjä saisi ottaa mukaan. Ottaa voi kun ei ole kieltoa.
- Anonyymi00004
Eikös niissä kärryissä ole hintalappukiin 1 euron kappale?
Yks Mohammed ainakin kertoi vieneensä niitä ulkomaille jo liki 1000 kpl - Anonyymi00005
Ihmiset eivät nykyaikana KÄSITÄ sellaista asiaa kuin, TOISEN OMAISUUTTA EI SAA VARASTAA.
Tuon näkee Esim: Ideaparkis, kun poliisimaija on TÄMÄN tästä pihassa ja POLIISIT odottaa " asiakas" vänisevä varas vierellään vanhempia.😬🙄
Tuosta saisi kyllä tutkimustulosta, kuinka paljon kakarat varastelevat. Kuvittelevat, etteivät jää kiinni, vaikka kameravalvonnasta on Isot kyltit.🤔
Ovatko niin tyhmiä/ Idiootteja, retuja. - Anonyymi00006
Siis, mitä niillä tekee??
Ei muuta kuin romua ja turhaa krääsää.👍 - Anonyymi00008
Näit mutta et tehnyt mitään?? Ootteko vellihousuja kaikki?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1362016Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois234926Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.149900- 78863
- 64861
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37837- 105798
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä66676- 71571