Onko kukaan kääntynyt muslimiksi? Olisi kiinostavaa tietää mikä vaikutti päätökseesi.
Vastaukset 6
- ei käännytä
siihen palataan. Näin ollen meistä jokainen on ollut muslimi, mutta kadottanut sen, ja myöhemmin saattaa löytää sen uudestaan. =palata. Kauniita ajatuksiahan noissa uskonnoissa on pienen ihmisen elämää kannustamaan.
- Sologdin
eläneet, mihin he palasivat?
- kiinnostaisi
tietää, kuinka siitä uskosta erotaan!? Tuskin yhtä helposti kuin kirkosta. Onko käytännön vinkkejä?
- emeritusprosessori
Jos hylkäät islamin olet kuoleman oma, vapaata riistaa muslimiveljille ja siskoille.
- eipä
emeritusprosessori kirjoitti:
Jos hylkäät islamin olet kuoleman oma, vapaata riistaa muslimiveljille ja siskoille.
tässä sitten muuta, kuin jatketaan islamissa, niin henki säilyy... :/ Kiitos vaan tiedosta, emeritusprofessori.
- Folami
Minä olen käääntynyt HENTAIKSI!
Uskon vain kuolemaan, minäkin tulen maatumaan sen jälkeen kun toukat ovat minut ensiksi ahmineet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092240- 103896
- 66853
- 48825
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21806Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha531749- 75674
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561