esim. Jumala anna minulle terveyteni takaisin.''
Kannattaa rukoilla enemmän
40
156
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Avaa tätä vähän lisää.
Korvaako tämä lääketieteen mukaisen lääkityksen ja terapian?
Ja mitä maapallon Jumalaa pitää rukoilla?- Anonyymi00006UUSI
Tietenkin Raamatun Jumalaa ja Poikaansa Jeesusta Kristista joka tuli pelastamaan meidät pahasta. Hän parantaa sairaita ja tekee ihmetekoja vielä tänäänkin. Tietenkin korvaa. Kun ihme tapahtuu, ihminen parantuu hetkessä.
- Anonyymi00009UUSI
Jumalalla on ainoa tàydellinen viisaus ihmisen biologiasta, koska hän tietää hiuskarva määrän päästäsi, eikä yksikään karva putoa jumalan tietämättä.
Fyysinen lääketiede on hyvin hyödyllinen.
Sielu, sen yksin jumala tuntee ja jokainen joka luulee tierävansä toisen sielun, on puoskari. - Anonyymi00011UUSI
Ei korvaa, usko Jeesukseen ei korvaa lääketieteellistä hoitoa, tekoja tarvitaan uskon lisäksi
Jaak.2:24
Te näette, että ihminen tulee vanhurskaaksi teoista eikä ainoastaan uskosta. - Anonyymi00012UUSI
Ja mitä maapallon Jumalaa pitää rukoilla?
Elohimia, Jeesuksen Isää - Anonyymi00013UUSI
AINA KUN OLEN PYYTÄNYT JOTAIN, NIIN OLEN SAANUT - MINULLA ON VOIMAKAS USKO JA SE ON VAAN MINUN USKO - TOIMII MUUTEN.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Tietenkin Raamatun Jumalaa ja Poikaansa Jeesusta Kristista joka tuli pelastamaan meidät pahasta. Hän parantaa sairaita ja tekee ihmetekoja vielä tänäänkin. Tietenkin korvaa. Kun ihme tapahtuu, ihminen parantuu hetkessä.
Minulla on 30 vuotta mt osaamista joten tiedän mistä puhun! Aloittaja
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Suvulle kuuluu pitää huolta mt omaisistaan!!!!!!!!
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
JOS HALUAT SELVITÄ TULEVASTA, NIIN KATSO SUOMEN KORKEIMMAT PAIKAT JA OLE VALMIINA...
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
JOS HALUAT SELVITÄ TULEVASTA, NIIN KATSO SUOMEN KORKEIMMAT PAIKAT JA OLE VALMIINA...
Korkein on käsivarren Halti tunturi
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Tulevaahan ei tule olemaan, jos noin meinaa. Sitten ei selviä ainakaan.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Kuuleppas kukaan ei parane millään rukouksilla . Vielä vähemmän ihmetekoja tapahtuu. . Sairaat tarvitsevat hoitoa ja lääkkeitä . Joskus jopa sairaalaan joutuvat.
Joten nuo jutut voit pitää itselläsi ,
Ei tarvitse levittää omia uskomuksiaan. - Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
AINA KUN OLEN PYYTÄNYT JOTAIN, NIIN OLEN SAANUT - MINULLA ON VOIMAKAS USKO JA SE ON VAAN MINUN USKO - TOIMII MUUTEN.
Ja sen tiedoitat versaaleilla , tavalliset kirjoitusta tarvittavat kirjaimet kyllä riittää,
Pidä nuo jutut itselläsi. . - Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ei ne sukulaisetkaan ole jumalia.
Mt-ongelmien mennessä liian pahoiksi, on ammattiapu paikallaan. - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Onko sinulla diagnoosi?
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ei korvaa, usko Jeesukseen ei korvaa lääketieteellistä hoitoa, tekoja tarvitaan uskon lisäksi
Jaak.2:24
Te näette, että ihminen tulee vanhurskaaksi teoista eikä ainoastaan uskosta.Vanhurskaus?
WTF? - Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ja mitä maapallon Jumalaa pitää rukoilla?
Elohimia, Jeesuksen IsääIsää eikä äitiä?
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Kuulutko kirkkoon?
- Anonyymi00002UUSI
Jumala anna minulle se minkä ainoa poikasi lupasi
🍷🍷🍷- Anonyymi00015UUSI
Voisin pyytää sinulle jotain pahaa, mutta en pyydä.
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Voisin pyytää sinulle jotain pahaa, mutta en pyydä.
Pyydä
- Anonyymi00003UUSI
Jumala ota suomalaisilta pois 🌍🌎🌏 ja anna ne ansaitseville😇
- Anonyymi00016UUSI
Jumala toteuttaa toiveesi ja kohta täällä asuu 2 miljoonaa tukipummia lisää. Mutta katsotaan ensin paras elokuva, kun maapallo keikahtaa!!
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Jumala toteuttaa toiveesi ja kohta täällä asuu 2 miljoonaa tukipummia lisää. Mutta katsotaan ensin paras elokuva, kun maapallo keikahtaa!!
Maan magneettiset navat
Magneettisten napojen liike kertoo planeettamme magneettikentän hitaasta muuttumisesta.
Magneettiset navat määritellään paikkoina, joissa magneettikenttä on pystysuorassa. Niitä on maapallolla kaksi: yksi kummankin maantieteellisen navan läheisyydessä.
Pohjoinen magneettinen napa on liikkunut viime vuosikymmeninä nopeasti. Se jätti Kanadan saariston viime vuosisadan lopulla ja etenee nyt Pohjoisella jäämerellä kohti Siperiaa, kuten alla olevasta kuvasta tarkemmin näkyy.
Eteläinen magneettinen napa liikkuu hitaammin. Päin vastoin kuin pohjoinen vastinparinsa, se on viime vuosisadalla etääntynyt maantieteellisestä navasta ja sijaitsee nyt Etelämanteren rannikon tuntumassa Australian eteläpuolella. - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Maan magneettiset navat
Magneettisten napojen liike kertoo planeettamme magneettikentän hitaasta muuttumisesta.
Magneettiset navat määritellään paikkoina, joissa magneettikenttä on pystysuorassa. Niitä on maapallolla kaksi: yksi kummankin maantieteellisen navan läheisyydessä.
Pohjoinen magneettinen napa on liikkunut viime vuosikymmeninä nopeasti. Se jätti Kanadan saariston viime vuosisadan lopulla ja etenee nyt Pohjoisella jäämerellä kohti Siperiaa, kuten alla olevasta kuvasta tarkemmin näkyy.
Eteläinen magneettinen napa liikkuu hitaammin. Päin vastoin kuin pohjoinen vastinparinsa, se on viime vuosisadalla etääntynyt maantieteellisestä navasta ja sijaitsee nyt Etelämanteren rannikon tuntumassa Australian eteläpuolella.Hakutulos
tulemus:ut:x
1. Matt. 24:27 Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus.
2. Matt. 24:37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.
3. Matt. 24:39 eivätkä tienneet, ennenkuin vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki; niin on myös Ihmisen Pojan tulemus oleva.
4. 2.Tess. 2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
5. Jaak. 5:8 Olkaa tekin kärsivällisiä, vahvistakaa sydämenne, sillä Herran tulemus on lähellä.
6. 2.Piet. 1:16 Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa.
6 osumaa 6 jakeessa tulemus:ut:x - Anonyymi00025UUSI
Kyllä hallitus osaa hoitaa tuon pois ottamisen (ilman jumalaakin).
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
🐒🌍
- Anonyymi00004UUSI
Jumala anna mulle rahaa?
Tai edes elämä MAAILMAN ONNELLISIN MASSA MAASSA
Kamoon Jumalan edes vähän massia elää täällä........- Anonyymi00019UUSI
Jumala ei anna rahaa!!! Johdatti kyllä minut oikealle tielle ja talouoppiin ja rahaa on ollut tarpeeksi!
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Jumala ei anna rahaa!!! Johdatti kyllä minut oikealle tielle ja talouoppiin ja rahaa on ollut tarpeeksi!
Miten Raamattu johdatti sinut sinne?
Eikös Jeesus The Son of God heittänyt.sinun.kaltaisesi.ulos temppelistä?
- Anonyymi00005UUSI
Jos et anna töitä tai rahaa anna edes hyvää humalaa 🧉
- Anonyymi00020UUSI
Miksi kiusaat Jumalaa?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Miksi kiusaat Jumalaa?
Miksi sinä kiusata meitä?
- Anonyymi00007UUSI
Mä voisin alkaa uskoa vaikka iilimatoon taikka kenguruun, ihan mihin vaan, jos se poistaisi sairauteni, lähinnä fyysisen.
Mutta höpöhöpöön en usko.- Anonyymi00010UUSI
Jeesusta voi kokeilla,
● se ei maksa mitään,
●hän ei leimaa
●hän ei syötä sinulle haitallisia pillereitä.
●hän ei vangitse.
●ei käytä pakkohoitoa.
●hän kolkuttaa sydämmesi oveen, jos avaat sen,
Kadut väärin tekoja, (me kaikki teemme)
●tunnet pyhän kosketuksen - Anonyymi00038UUSI
🍷🍷🍷🐒🐒🐒
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Jeesusta voi kokeilla,
● se ei maksa mitään,
●hän ei leimaa
●hän ei syötä sinulle haitallisia pillereitä.
●hän ei vangitse.
●ei käytä pakkohoitoa.
●hän kolkuttaa sydämmesi oveen, jos avaat sen,
Kadut väärin tekoja, (me kaikki teemme)
●tunnet pyhän kosketuksenHän muutti veden 🍷
- Anonyymi00008UUSI
Hyvä
- Anonyymi00026UUSI
Jumala on oikeasti Saatana.
- Anonyymi00040UUSI
Heil Satan☠️☠️☠️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2029734
- 114758
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka523760Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1043116Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv952772Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t102565Uusnatsien ilkivalta Joensuussa jatkuu.
Saavat mellastaa persujen suojissa miten haluavat. Särkevät ja tuhoavat toisten omaisuutta, tähän on johtanut persujen m122098Golffarit kehityksen jarruna
Nyt kun yritetään saada kivitippua toimimaan niin golffarit iskee puukolla selkään joka asiassa. Majoituspalveluja maino131549- 481511
Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos721358