Jumalan suojassa

Anonyymi-ap

Psalmit: KR 1933/-38, Ps. 91:1-16
Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan." Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan.
- Sillä:
"Sinä, Herra,
olet minun turvani."
- Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
Ei kohtaa sinua onnettomuus,
eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
He kantavat sinua käsillänsä,
ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
Sinä kuljet leijonan
ja kyykäärmeen ylitse,
sinä tallaat nuorta jalopeuraa
ja lohikäärmettä. -
"Koska hän riippuu minussa kiinni,
niin minä hänet pelastan;
minä suojelen hänet,
koska hän tuntee minun nimeni.
Hän huutaa minua avuksensa,
ja minä vastaan hänelle,
minä olen hänen tykönänsä,
kun hänellä on ahdistus,
minä vapahdan hänet
ja saatan hänet kunniaan.
Minä ravitsen hänet pitkällä iällä
ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."

5

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

aku ankalla ei ole housuja , mutta se ei näy hänen varjossaan

• Anonyymi00002

Turkulaine sanos:
      "Tykkääks sää munst enemmä ko mää?"

• Anonyymi00003

Juu entäs tämä lause,te olitte läsnä kun minä olin sairas sanoo jeesus joka on kikkeleitä hipelöijä homo joka tyrkyttää narssistin lailla tapojaan.Sitten sun korkein joka on ilmeisesti sinun mielestä juutalainen herra sebaot joka ei ole muuta kun juutalainen herra .Jumalaa ei ole raamatussa mutta sen siaan kirjasta Koraani Jumala löytyy.

• Anonyymi00006

Raamatussa esiityvä jeesuksen isä,herra sebaot EI ole jumala.Kun psalmeissa esiiintyy juutalainen herra sepaot niin miten herra voi muka olla Jumala??? Sen siaan kirjassa nimeltään Koraani on vain yksi Jumala ja hänen nimi on Allah. Kirjotukseni on totta ja jo vähä älynenkin tajuaa ton.

• Anonyymi00007

Kerran yksi hemmo siis mies kehu että lukee juuri noita psalmeja ja yritti imettää munaansa mulle ja mie sentään olen naisten mies enkä mikään homo.Siis onko homoudella ja psalmeilla joku yhteys???

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka ei suostu laskemaan bensan hintaa

Sanna laski esimerkiksi sähkön arvonlisäveron 10 prosenttiin, jonka Riiikka anosti 25,5 prosenttiin. Sannan aikaan bens
      Maailman menoa
      11
      2754
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      109
      2580
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      178
      2452
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      158
      2092
    5. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      124
      1654
    6. Kristityt kastoiva alunperin upottamalla - upotuskaste annettiin vain uskoon tulleille aikuisille

Raamatussa on käännösvirhe. Kaste tulisi olla upottaa veteen, jota kreikan sana baptizo tarkoittaa. Aluseurakunta kast
      Kaste
      458
      1119
    7. Nyt mä vihaan sua kyllä

Jos sä oot oikeasti tämä takana! En ois ikinä susta uskonut! 😠☹️
      Ikävä
      84
      868
    8. Mitä tekisit ensimmäiseksi??

Jos hänet näkisit kahden kesken!!
      Ikävä
      45
      787
    9. Kievarin pöydät

Minkä helvetin takia kievarissa on laitettu pöytä laulajan taakse. Siellä huutavat nuoret niin että et omaa ääntäsi kuul
      Suomussalmi
      15
      732
    10. Muslimiyhteisö jyrähti - Kova vaatimus Orpolle ILtalehti

Eiköhän se ala olla aika pistää stoppi noille muslimien vaatimuksille Suomessa ? Ei Suomessa ole pakko oll
      Maailman menoa
      151
      723
    Aihe