Psalmit: KR 1933/-38, Ps. 91:1-16
Joka Korkeimman suojassa istuu ja Kaikkivaltiaan varjossa yöpyy, se sanoo: "Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan." Sillä hän päästää sinut linnustajan paulasta, turmiollisesta rutosta. Sulillansa hän sinua suojaa, ja sinä saat turvan hänen siipiensä alla; hänen uskollisuutensa on kilpi ja suojus. Et sinä pelkää yön kauhuja, et päivällä lentävää nuolta, et ruttoa, joka pimeässä kulkee, et kulkutautia, joka päiväsydännä häviötä tekee.
Vaikka tuhat kaatuisi sinun sivultasi, kymmenen tuhatta oikealta puoleltasi, ei se sinuun satu. Sinun silmäsi saavat vain katsella ja nähdä, kuinka jumalattomille kostetaan.
- Sillä:
"Sinä, Herra,
olet minun turvani."
- Korkeimman olet sinä ottanut suojaksesi.
Ei kohtaa sinua onnettomuus,
eikä vitsaus lähesty sinun majaasi.
Sillä hän antaa enkeleilleen sinusta käskyn varjella sinua kaikilla teilläsi.
He kantavat sinua käsillänsä,
ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.
Sinä kuljet leijonan
ja kyykäärmeen ylitse,
sinä tallaat nuorta jalopeuraa
ja lohikäärmettä. -
"Koska hän riippuu minussa kiinni,
niin minä hänet pelastan;
minä suojelen hänet,
koska hän tuntee minun nimeni.
Hän huutaa minua avuksensa,
ja minä vastaan hänelle,
minä olen hänen tykönänsä,
kun hänellä on ahdistus,
minä vapahdan hänet
ja saatan hänet kunniaan.
Minä ravitsen hänet pitkällä iällä
ja suon hänen nähdä antamani pelastuksen."
Jumalan suojassa
5
133
Vastaukset
- Anonyymi00001
aku ankalla ei ole housuja , mutta se ei näy hänen varjossaan
- Anonyymi00002
Turkulaine sanos:
"Tykkääks sää munst enemmä ko mää?" - Anonyymi00003
Juu entäs tämä lause,te olitte läsnä kun minä olin sairas sanoo jeesus joka on kikkeleitä hipelöijä homo joka tyrkyttää narssistin lailla tapojaan.Sitten sun korkein joka on ilmeisesti sinun mielestä juutalainen herra sebaot joka ei ole muuta kun juutalainen herra .Jumalaa ei ole raamatussa mutta sen siaan kirjasta Koraani Jumala löytyy.
- Anonyymi00006
Raamatussa esiityvä jeesuksen isä,herra sebaot EI ole jumala.Kun psalmeissa esiiintyy juutalainen herra sepaot niin miten herra voi muka olla Jumala??? Sen siaan kirjassa nimeltään Koraani on vain yksi Jumala ja hänen nimi on Allah. Kirjotukseni on totta ja jo vähä älynenkin tajuaa ton.
- Anonyymi00007
Kerran yksi hemmo siis mies kehu että lukee juuri noita psalmeja ja yritti imettää munaansa mulle ja mie sentään olen naisten mies enkä mikään homo.Siis onko homoudella ja psalmeilla joku yhteys???
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1892704Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482407Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061132- 94989
- 64921
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait241826Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20820Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka288791Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies90785Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22718