Oletteko muut huomanneet samaa? Ehkä kaikki ovat alennusmyynnitllä ostoksilla ja ostavat mieluummin uutta kuin uuden veroista. Itse en ole vuosiin ostanut uutena kuin aivan pakolliset hankinnat, joten vaikea ymmärtää miksi kaikki eivät halua säästää luonnonvaroja.
Tori.fi myynti tyssännyt kuin seinään
4
177
Vastaukset
- Anonyymi00001
Tässä kuukauden kahden sisään olen huomannut kaupan tyrehtymisen. Myöskään katsontakertoja ei tule kuin omista katseluista.
- Anonyymi00002
Veikkaan, että Vinted on kasvattanut myyntiä Torin kustannuksella.
- Anonyymi00003
Vinted on huippu olen vajaassa vuodessa tehnyt yli 300 kauppaa.Aloitin vintediin tori uudistuksen jälkeen, kun torin tekemä muutos aiheutti sen, ettei kukaan enää katsonut kohteita. Toissapäivänä laitoin vintediin 10 uutta kohdetta ja tänään oli kaikki mennyt. Töihin latasin neljä eilen iltapäivällä ja yhtä on katsottu (juuri äsken tarkistin). Tori.fi on niin död.
- Anonyymi00004
Kiitos kommenteista. Tätä vähän epäilinkin.
Itselläni jäi huono maku Vintedistö, koska profiilini blokattiin heti ensimmäisten ilmoitusten jälkeen. Ilmeisesti Vinted ei uskonut, että myyn aitoja tuotteita vaikka olin kuvannut kaikki yksityiskohdat materiaalilappuja myöten eikä kyse ollut mistään Vuittoneista. Ei ollut mitään väylää reklamoida asiasta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281828Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3511550- 1471181
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111004
- 285995
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4979Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49938