Sudet ja käärmeensikiöt Raamatussa

Anonyymi-ap

Helluntaiuskon sudenkuopat

1. Kaikki ihmiset eivät ole syntisiä poislukien pienet lapset
2. Uudelleen kaste kumoaa Raamatun yksi kaste ilmoituksen
3. Sielullinen usko
4. Jumalan kymmenen käskyn kumoaminen
5. Epämääräinen käsitys mikä on laittomuutta eli syntiä
6. Jeesuksen veri mehua
7. Helluntaiseurakunnan kaikkien jäsenten ylöstempaus
8. Eriseuraisuus
9. Jumalan pelkoa ei tunneta

"On olemassa ylösnousemus,
sekä vanhurskasten että vääräin" (Ap.t 24:15)

29

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Profetia oikelta Raamatun profeetalta eikä epämääräiseltä helluntaihihhulilta.

Ilmestyskirja 17:13

"Näillä on yksi ja sama mieli, ja he antavat voimansa ja valtansa pedolle."

1. Helluntalaisilla yksi ja sama mieli esim. lahkolaisuuden mieli, helluntailaiset eivät joudu helvetiin, pelastava uudestikaste + pelastusvarmuus

2. Helluntailaiset saavat voimansa ja valtansa pedolta

• Anonyymi00013

Kyykäärmeen sikiö on ihminen, joka ei edes halua tulla Jeesuksen tykö. Kyykäärmeen sikiö on se , joka lisäksi vääntää Jumalan Sanan tahallaan joksikin muuksi ja levittää sitä julkisilla palstoilla.
        Stefanus sanoi fariseuksille ja kirjanoppineille, "Te kyykäärmeen sikiöt. Aina te vastustatte Pyhää Henkeä."

• Anonyymi00014

Mitä hyötyä on uskonnosta, jos joutuu helvettiin kuten pakkovauvakastetut herjaajat?

• Anonyymi00016
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Mitä hyötyä on uskonnosta, jos joutuu helvettiin kuten pakkovauvakastetut herjaajat?

Älä tuomitse lähimmäistäsi, ettei sinukaan tuomita. Ja varsinkaan Helvetin tuomiota älä kenellekään lausu. Se paina mieleesi.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Älä tuomitse lähimmäistäsi, ettei sinukaan tuomita. Ja varsinkaan Helvetin tuomiota älä kenellekään lausu. Se paina mieleesi.

157. Juud. 1:15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".

158. Ilm. 18:5 Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa.

181 osumaa 158 jakeessa synti:ut:x

• Anonyymi00002

Sananl 1:29: "Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa"

• Anonyymi00003

= Kovakorvaiset ja niskurit =

Jer 17:23: "Mutta he eivät kuulleet, eivät korvaansa kallistaneet, vaan olivat niskureita, niin etteivät kuulleet eivätkä ottaneet kuritusta varteen."

Pelastuvatko he ?

• Anonyymi00004

Vastuuton seurakunta ei puutu laittomuuteen eli syntiin.
      Tätä sanotaan kurittomuudeksi.

Miten helluntailahkeissa ?

• Anonyymi00005

Ps 50:17:

"Sinä, joka vihaat kuritusta ja heität minun sanani selkäsi taakse!"

Kurituksen vihaajat?

• Virityksen kuhaajat. 🐟

• Anonyymi00006

Lahkolaiset tulkitsevat Raamattua käärmeen hengessä.
      Raamatussa ei sanota missään että syntynyt olisi puhdas ja vanhurskas.

Job 15:14: "Kuinka voisi ihminen olla puhdas, kuinka vaimosta syntynyt olla vanhurskas!"

• Anonyymi00007

Helluntailaisuudessa on paljon hapatusta ja Raamatun vastaisuutta.
      Yrittävät vieläpä kaatotempuillaan ja hurmostelullaan matkia Pyhää Henkeä.

• Anonyymi00024

TODELLA PALJON MITÄ OLEN KUULLUT.

• Anonyymi00008

Jeesuksen profetia pastoreista (susista) jotka taluttavat sokeita.

"Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä, ja TEIDÄN OMASTA JOUKOSTANNE nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa."

• Anonyymi00009

Apt 20:29:

"Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä,"

Ennen ylöstempausta vai ylöstempauksen jälkeen ?

• Anonyymi00017

Ennen ylöstempausta.

• Anonyymi00010

Sananl.21:13 Joka tukitsee korvansa köyhän huudolta, hänen pitää myös huutaman, ja ei kuultaman. Biblia (1776)

• Anonyymi00011

1Moos.8:21 Ja Herra haisti lepytyshajun, ja sanoi sydämessänsä: en minä silleen enää maata kiroo ihmisen tähden: vaikka ihmisen sydämen aivoitus on paha hamasta lapsuudesta: ja en minä silleen enää lyö kaikkia kuin elävät, niinkuin minä tehnyt olen. Biblia (1776) 1Moos.6:5. Jes.54:9. Matt.15:19.

• Anonyymi00012

Ap.t.24:15 Ja pidän sen toivon Jumalan puoleen, jota hekin itse odottavat, että kuolleiden ylösnousemus pitää oleman, sekä vanhurskasten että vääräin. Biblia (1776) Dan.12:2. Joh.5:28-29.

• Anonyymi00015

Tässä aloituksessa on paljon ohjeita pakkovauvakastetuille.

• Anonyymi00018

Aivan samalla tavalla ne ohjeet myös helluntailaisillekin sopivat.

• Anonyymi00019

Yksinkertaisen teorian mukaan nopein tapa parantaa omaa elämää on lopettaa muiden ihmisten kontrollointi. Eli on parempi ”let them”, suomeksi antaa toisten olla: eli anna olla. Teorian mukaan oma elämä helpottuu ja nopeutuu, kun toisten ihmisten tekemisiä ei yritäkään kontrolloida.
      https://www.iltalehti.fi/mieli/a/dc0df44d-4a85-4b46-a842-e51f8df92fae

Tämä aloittajalle- jolle fobia on helluntalaisuus - mutta onni on helvettijumalan hätäkastelepytys.... Siinäpä se.

Myös kymmenenkäskyn jankkaaminen, ja sapatilla päähänlyöminen, vaikka itse ei sitä kykene toteuttamaan. eli ellenin oppi on kolahtanut syvälle.

Ota aloittaja vaari., >Uudessatestamentissa on sinulle yli tuhat- käskyä ja kehotusta-
      1033 siinäpä pohtimista ja alkaa sapatti- papatti -vaikenemaan, ilman rakkautta.

koska se oma papatus- on sitä toisten osoittelua, eikä itse käsitä edes Jumalan Kirkkautta ja Valoa. vaan leikkii- leikkiii- leikkiii leikkimistään olevansa tuomari ja jumala

Eiköhän ongelmapesäsi aloittaja ole omassa tuvassasi- merkkinä otsassasi ja kädessäsi, sekä sielusi on vankeudessa - omin kahlein sidottuna.

• Anonyymi00020

Matt.19:26 Niin Jesus katsahti heidän päällensä ja sanoi heille: ihmisen tykönä on se mahdotoin, mutta Jumalan tykönä ovat kaikki mahdolliset. Biblia (1776) 1Moos.18:14. Job.42:2. Jer.32:17. Sak.8:6. Luuk.1:37.

• Anonyymi00021

Helluntailaisuus on 1900-luvun alun ku klux klaanilaisten hätäisesti sutaisema, pinnallinen uususkonto, perustuen gnostilaiseen vapaamuurariuteen ja jossa on sen verran teologista tietämystä, että sen laatijat koostivat helluntaiopit kaikista heidän mahdollisista, kristinuskon vastaisista ja kieltämistään harhaopeista. Niitä harhaoppeja ja muutamia uudempiakin helluntailsisuus edeeen opettaa. He eeivät ole kristittyjä vaikka sellaisina, huijaustarkoituksessa, esiintyvätkin.

"Vapaat suunnat" on näiden sisäpiirivitsi = vapaamuurarit.

• Anonyymi00022

Vapaamuurarit = s:npalvojat.

• Anonyymi00028
        UUSI

Wikipedia
        Helluntailaisuudella ei ole varsinaista perustajaa. Se syntyi Azusa- kadun herätyksestä 1906 - 1909 .Herätystä johti William J Saymour, musta, nöyrä mies. Kymmenet tuhannet täyttyivät Pyhällä Hengellä, sairaita parantui.
        Tulenlieskoja näkyi rukoushuoneen katolla. Palokunta tuli, ja saivat vain todeta: Ne olivat Jumalan tulisia kieliä. Niitä näkyi myös
        Apt 2 : 3
        Ja he näkivät ikäänkuin tulisia kieliä , jotka jakaantuivat ja asettuivat heidän itsekunkin päälle.
        Pyhän Hengen täyteys on Raamatussa
        Apt 2 : 38
        Niin Pietari sanoi heille: " TEHKÄÄ PARANNUS ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
        Uskovien kaste on Raamatussa
        Apt 2: 38
        Niin Pietari sanoi heille: " Tehkää parannus ja OTTAKOON KUKIN TEISTÄ KASTEEN Jeesuksen Kristuksen nimeen , niin te saatte Pyhän Hengen lahjan.
        Pelastusvarmuus on Raamatussa:
        Room 8 : 16
        Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
        Minä sain pelastusvarmuuden heti, kun tulin uskoon 24-vuotiaana. Olin laivakokkina Etelä- Amerikassa. Laivassa ei ollut ketään uskovia. Luin Billy Grahamin kirjaa Vartijan huuto. Siinä oli 10 Grahamin saarnaa. Graham oli Baptisti. Jumala puhui minulle voimallisesti. Olin kolme vuorokautta ikäänkuin sähkövoiman alla. En syönyt mitään. Lopulta minulla meni vatsahermot, enkä päässyt kävelemään. Esimieheni huolestui. En ollut aikaisemmin koskaan pois töistä. Hän toi kahvia ja jäi sitä juomaan minun kanssani. Kerroin hänelle , mitä oli tapahtunut. Sanoin, että haluan olla uskovainen. "Et sinä ole ensimmäinen, etkä viimeinen, joka on herätyksen saanut", sanoi Reima, ja poistui hytistä.
        Onpa kummallinen tilanne, mietin siinä punkassa maatessani. Ei ole edessä mitään. Ei ole takana mitään. Sama, jos kuolisi tähän. Nousin istumaan siihen punkan reunalle, ja uudestisynnyin siinä. Minulle annettiin sanat; " Kun sinä suullasi tunnustat...."
        Olin äsken Reimalle sanonut haluavani olla uskovainen. Hurmaantunut ilo täytti sydämeni: Nyt on ohi! Ohi on sisäinen riippuvuuteni alkoholiin. Ohi on synti-elämä ! Ohi on alemmuuden tunne ! Jälkeenpäin luin Raamatusta
        Room 10 : 10
        sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan. Siitä alkoi uusi, ihana elämä. Tottakai on ollut vaikeuksia, koviakin, mutta tämä on ihana elämä. Suosittelen jokaiselle.

• Anonyymi00025

Sitä saa olla paljon uskoa jos laittaa uskonsa ja luottamuksensa amerikkalaisiin uususkontoihin.

• Anonyymi00026

Hengelliset markkinat tarjoavat sielullista uskoa, hurmahenkistä uskoa, järkeisoppia eli ihmisoppeja. Rahankerjuu on nyös tärjeä.
      Eksytys on edelleen oikean ja väärän sekoitusta.
      Se ei ole ainakaan Pyöstä Hengestä.

• Anonyymi00027

Onko uudestikasteusko sielullista järkeisoppia kun sitä ei ole Raamatussa ?.
      Oikea + väärä (hyvin sekoitettuna !!)

Antaa ainakin hyvän kasvualustan lahlaisuudelle. ja jenkkiuskonnoille.

Uudestikaste on hyvä rahantekokone ja oppikiistojen aihe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      268
      24480
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      46
      2154
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      196
      1555
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      138
      1437
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1219
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      978
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      922
    8. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      84
      811
    9. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      82
      776
    10. Voitko väittää

Ettet flirttaillut tai ainakin yrittänyt osoittaa kiinnostusta?
      Ikävä
      75
      698
    Aihe