Onko muita jotka eivät lisäänny enää koska 🐒🌍?
Vastaukset 7
- Anonyymi00001
Mitä älyä tossa on? Jokaisen oma valinta
- Anonyymi00003
Onko planeetta sinusta menossa kohti jotain hyvää?
Kuulutko kirkkoon? - Anonyymi00004
👽👽👽
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko planeetta sinusta menossa kohti jotain hyvää?
Kuulutko kirkkoon?Samaa sano mun isovanhemmat ja niiden isovanhemmat. Et tuttu mantra.
En kuulu kirkkoon en ja vaikka kuuluisin niin sekin henk. kohtainen valinta. Mielummin valkoisia lapsia kuin muslimeja
- Anonyymi00002
Kyllä🐒🐒🐒🌍🌍🌍
- Anonyymi00006
Minä jo luulin, että siellä joku viettää selibaattia oman älyn käytöstä... =D
Mutta itselleni on käynyt niin, että vaikka elämä nykyisellään onkon monella mittarilla mitattuna ihan hyvää, niin perhe on jäänyt perustamatta ja huonot kokemukset yhteiskunnasta ovat yleisestikin ottaen heikentäneet sitä luottamusta että omilla lapsilla olisi mielekkäät mahdollisuudet heidän omaan elämään. - Anonyymi00007
Aloittajalle tiedoksi että nainen ei tule raskaaksi jos käyteään kondomia. Sen takia ei tarvi olla selibaatissa jos pelkää raskaaksi tuloa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561