Onko muita jotka eivät lisäänny enää koska 🐒🌍?
Älyllinen selibaatti
7
160
Vastaukset
- Anonyymi00001
Mitä älyä tossa on? Jokaisen oma valinta
- Anonyymi00003
Onko planeetta sinusta menossa kohti jotain hyvää?
Kuulutko kirkkoon? - Anonyymi00004
👽👽👽
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Onko planeetta sinusta menossa kohti jotain hyvää?
Kuulutko kirkkoon?Samaa sano mun isovanhemmat ja niiden isovanhemmat. Et tuttu mantra.
En kuulu kirkkoon en ja vaikka kuuluisin niin sekin henk. kohtainen valinta. Mielummin valkoisia lapsia kuin muslimeja
- Anonyymi00002
Kyllä🐒🐒🐒🌍🌍🌍
- Anonyymi00006
Minä jo luulin, että siellä joku viettää selibaattia oman älyn käytöstä... =D
Mutta itselleni on käynyt niin, että vaikka elämä nykyisellään onkon monella mittarilla mitattuna ihan hyvää, niin perhe on jäänyt perustamatta ja huonot kokemukset yhteiskunnasta ovat yleisestikin ottaen heikentäneet sitä luottamusta että omilla lapsilla olisi mielekkäät mahdollisuudet heidän omaan elämään. - Anonyymi00007
Aloittajalle tiedoksi että nainen ei tule raskaaksi jos käyteään kondomia. Sen takia ei tarvi olla selibaatissa jos pelkää raskaaksi tuloa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027