Jeesus on kuollut

Anonyymi-ap

Kukaan ei kuule Jeesuksen puhetta. Kukaan ei ole nähnyt Jeesusta hänen kuolemansa jälkeen. Monet kuvittelevat Jeesuksen elävän, mutta se ei ole totta.

Jeesus on mielikuvituksen tuotetta. Raamatun kertomukset eivät ole objektiivinen todiste. Ne ovat fiktiota ja valhetta; röyhkeää valhetta.

18

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002
      UUSI

Jeesus kuoli 30 jaa. ja siitä tulee 2000 vuotta 2030.

• UUSI

Ei voinut kuolla koska jeesus on kokonaan fiktiivinen henkilö.

• Anonyymi00003
      UUSI

In 2015, archeologist led by Sergio Gomez discovered large quantities of liquid mercury in a sealed container beneath the pyramid of the feathered serpent in the ancient city of Teotihuacsn. In the Indian Veda texts, there is a description of the flying machines known as Vimanas which use mercury to generate electricity to fly the machines

• Anonyymi00004
        UUSI

Riittääkö aloittajalle vastaukseksi, että olen kuullut Isän äänen.
        24- vuotiaana laivakokkina olin Etelä- Amerikassa. Laivassa ei ollut uskovia ja minä en vielä ollut.
        Luin Billy Grahamin kirjaa Vartijan huuto. Billy Graham oli Amerikkalainen evankelista, baptisti. Vartijan huudossa oli hänen 10 saarnaansa. Luin ne. Jumalan kutsu oli niin voimakas, että halusin Suomeen. Meidän piti päästä Suomeen Santoksessa, mutta tuli ilmoitus, että pääsemme Buenos Airesissa.
        Santoksen jälkeen loikoilin punkassani , ja yht äkkiä rautainen koura tarttui minua rinnasta ja Jumala alkoi puhua. Se oli miehen ääni, mutta se oli Jumalan ääni.
        Alkuun säikähdin ,ja aloin lipittämään punaviintä. Tein sitä sen illan. Seuraavana päivänä koin: Nyt minä kuuntelen, enkä pakene viinin taakse.
        Jumala puhui paljon kirjan asioita, joita olin lukenut. Puhui muutakin: "Lakkaa pakenemasta todellisuutta ja ala etsimään totuutta." Minulta vaadittiin vastaus. Minä lupasin.
        Olin kuin sähkövoiman alla kolme vuorokautta. En syönyt mitään. Lopulta minulla meni vatsahermot, enkä päässyt kävelemään. Olin päivän pois töistä. Sitä ei ollut koskaan tapahtunut.
        Esimieheni huolestui ja toi kahvia. Hän jäi sitä juomaan minun kanssani. Sanoin hänelle, että haluan olla uskovainen. "Et sinä ole ensimmäinen, etkä viimeinen, joka on herätyksen saanut", sanoi Reima ja poistui hytistä.
        Mietin siinä punkassa maatessani, että onpa outo tilanne. Ei edessä mitään. Ei takana mitään. Sama, jos kuolisi tähän. Nousin istumaan siihen punkan reunalle ja uudestisynnyin siinä. Minulle annettiin sanat, "Kun sinä suullasi tunnustat....."Olin äsken sanonut Reimalle, että haluan olla uskovainen.
        Jälkeenpäin luin Raamatusta
        Room 10 : 9, 10
        Jos sinä suullasi tunnustat Jeesuksen Herraksi, ja uskot sydämessäsi, että Jumala on Hänet kuolleista herättänyt, sinä pelastut
        Sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        Valtava, hurmaantunut ilo täytti sydämeni. Nyt on ohi ! Ohi on sisäinen riippuvuuteni alkoholiin. ! Ohi on alemmuudentunto ! Ohi on syntielämä !
        Siitä alkoi uusi elämä. Alkuun se oli vuoristorataa, kunnes seurakunnassa kasvoin, että minun uskoni on riippuvainen Jumalan Sanasta. Se on varma pohja. Se ei horju. Tunteet tulee ja menee, mutta Jumalan Sana ei muutu.

• Anonyymi00005
        UUSI
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Riittääkö aloittajalle vastaukseksi, että olen kuullut Isän äänen.
        24- vuotiaana laivakokkina olin Etelä- Amerikassa. Laivassa ei ollut uskovia ja minä en vielä ollut.
        Luin Billy Grahamin kirjaa Vartijan huuto. Billy Graham oli Amerikkalainen evankelista, baptisti. Vartijan huudossa oli hänen 10 saarnaansa. Luin ne. Jumalan kutsu oli niin voimakas, että halusin Suomeen. Meidän piti päästä Suomeen Santoksessa, mutta tuli ilmoitus, että pääsemme Buenos Airesissa.
        Santoksen jälkeen loikoilin punkassani , ja yht äkkiä rautainen koura tarttui minua rinnasta ja Jumala alkoi puhua. Se oli miehen ääni, mutta se oli Jumalan ääni.
        Alkuun säikähdin ,ja aloin lipittämään punaviintä. Tein sitä sen illan. Seuraavana päivänä koin: Nyt minä kuuntelen, enkä pakene viinin taakse.
        Jumala puhui paljon kirjan asioita, joita olin lukenut. Puhui muutakin: "Lakkaa pakenemasta todellisuutta ja ala etsimään totuutta." Minulta vaadittiin vastaus. Minä lupasin.
        Olin kuin sähkövoiman alla kolme vuorokautta. En syönyt mitään. Lopulta minulla meni vatsahermot, enkä päässyt kävelemään. Olin päivän pois töistä. Sitä ei ollut koskaan tapahtunut.
        Esimieheni huolestui ja toi kahvia. Hän jäi sitä juomaan minun kanssani. Sanoin hänelle, että haluan olla uskovainen. "Et sinä ole ensimmäinen, etkä viimeinen, joka on herätyksen saanut", sanoi Reima ja poistui hytistä.
        Mietin siinä punkassa maatessani, että onpa outo tilanne. Ei edessä mitään. Ei takana mitään. Sama, jos kuolisi tähän. Nousin istumaan siihen punkan reunalle ja uudestisynnyin siinä. Minulle annettiin sanat, "Kun sinä suullasi tunnustat....."Olin äsken sanonut Reimalle, että haluan olla uskovainen.
        Jälkeenpäin luin Raamatusta
        Room 10 : 9, 10
        Jos sinä suullasi tunnustat Jeesuksen Herraksi, ja uskot sydämessäsi, että Jumala on Hänet kuolleista herättänyt, sinä pelastut
        Sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        Valtava, hurmaantunut ilo täytti sydämeni. Nyt on ohi ! Ohi on sisäinen riippuvuuteni alkoholiin. ! Ohi on alemmuudentunto ! Ohi on syntielämä !
        Siitä alkoi uusi elämä. Alkuun se oli vuoristorataa, kunnes seurakunnassa kasvoin, että minun uskoni on riippuvainen Jumalan Sanasta. Se on varma pohja. Se ei horju. Tunteet tulee ja menee, mutta Jumalan Sana ei muutu.

Olet ollut harhoissasi.

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Olet ollut harhoissasi.

Olin silloin 24- vuotias. Elämäni alkoi uudestaan. Nyt olen 73-vuotias. Elin onnellisen elämän uskovaisena. Laivoista jäin pois, kun olin maksanut ostamani asunnon velattomaksi. Tein töitä julkisella 40 vuotta. Riittääkö se, että kaikki oli hyvin.
        Onhan se harvinaista, että Jumala näin puhuu ihmiselle ja uudestisynnyttää jossain, jossa ei ollut ketään uskovaista. Se oli minun kohdallani välttämätöntä. En päässyt ihmettelemään edes Billy Grahamia, kun hän oli rapakon toisella puolella. Sitten, kun hän oli Olympia-Stadiomnilla puhujana, siellä oli niin paljon ihmisiä, etten olisi päässytkään puhelemaan hänen kanssaan.
        Minun kohdallani kasvu kristittynä on ollut sitä, että pitää seistä omilla jaloillaan. Olen tänään vielä onnellisempi, kuin silloin, kun tulin uskoon. Se vain on sellaista Jumalan Sanaan hurmaantumista. Jumalan Sana on ihmeellinen.

• Anonyymi00013
        UUSI
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Olin silloin 24- vuotias. Elämäni alkoi uudestaan. Nyt olen 73-vuotias. Elin onnellisen elämän uskovaisena. Laivoista jäin pois, kun olin maksanut ostamani asunnon velattomaksi. Tein töitä julkisella 40 vuotta. Riittääkö se, että kaikki oli hyvin.
        Onhan se harvinaista, että Jumala näin puhuu ihmiselle ja uudestisynnyttää jossain, jossa ei ollut ketään uskovaista. Se oli minun kohdallani välttämätöntä. En päässyt ihmettelemään edes Billy Grahamia, kun hän oli rapakon toisella puolella. Sitten, kun hän oli Olympia-Stadiomnilla puhujana, siellä oli niin paljon ihmisiä, etten olisi päässytkään puhelemaan hänen kanssaan.
        Minun kohdallani kasvu kristittynä on ollut sitä, että pitää seistä omilla jaloillaan. Olen tänään vielä onnellisempi, kuin silloin, kun tulin uskoon. Se vain on sellaista Jumalan Sanaan hurmaantumista. Jumalan Sana on ihmeellinen.

Sinä olet elänyt koko elämäsi onnellisena, mutta omissa harhoissasi. En minä sitäkään sano, että se väärin on. Harjoja on niin monenlaisia.

• Anonyymi00007
      UUSI

Kukaan ei voi tulla uskoon Jeesukseen Kristukseen ellei Jumala puhu ihmiselle. henkilökohtaisesti. Maailmassa on tänä päivänä satoja miljoonia uskovia.
      Jumala on siis todistetusti olemassa ja puhuu ihmisille.

Kukaan ei voi uudestisyntyä ellei Jumala uudestisynnytä ihmistä.
      Maailmassa on satoja miljoonia ihmisiä, jotka voivat kertoa uudestisyntymästään.
      Jumala on siis uudestisynnyttänyt satoja miljoonia nyt eläviä ihmisiä.

Kukaan ei voi kohdata Jeesusta ja kuulla Hänen puhuvan ellei Jeesus
      ole todellinen ylösnoussut elävä Vapahtaja. Maailmassa on satoja miljoonia
      tänä päivänä eläviä uskovia, jotka voivat kertoa Jeesuksen kohtaamisestaan.

Kukaan ei voi kokea syntien anteeksi saamista ja vapautta sekä uutta
      elämää ellei Jeesus Kristus anna syntejä anteeksi ja vapauta uuteen elämään.
      Maailmassa on satoja miljoonia tänä päivänä eläviä ihmisiä jotka voivat
      kertoa syntiensä anteeksi saamisesta ja uudesta elämästä jonka Jeesus
      on heille antanut.

Kukaan ei voi tehdä Jeesuksen tekoja ellei Jeesus Kristus puhu ihmiselle
      ja ellei Hän elä uskovan kanssa, johdata ja näytä tekojaan ja uskova tekee
      Jeesuksen tekoja. Maailmassa on satoja miljoonia ihmisiä jotka voivat kertoa
      kokemuksistaan Jeesuksen seurassa ja Hänen teoistaan.

• Anonyymi00009
        UUSI

Sadat miljoonat ihmiset elävät harhoissa. He luulevat, että mieleen nousevat Raamatun jakeet ovat Jumalan puhetta. Ei ole.

Pahin harha on luulla Jeesuksen puhuvan ajatuksina. Omia ajatuksia pidetään Jeesuksen puheena. On kehitetty sivupersoona omaan päähän.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Sadat miljoonat ihmiset elävät harhoissa. He luulevat, että mieleen nousevat Raamatun jakeet ovat Jumalan puhetta. Ei ole.

Pahin harha on luulla Jeesuksen puhuvan ajatuksina. Omia ajatuksia pidetään Jeesuksen puheena. On kehitetty sivupersoona omaan päähän.

>>>Sadat miljoonat ihmiset elävät harhoissa. <<<<

Ei sadat miljoonat ihmiset, vaan miljardit ihmiset elävät harhoissa.
        Suurin osa maailman ihmisistä ei tunne Jumalaa ja elää ilman
        Kristusta, ilman Jumalaa ja ilman toivoa maailmassa.
        He luulevat, että mieleen nousevat Raamatun vastaiset
        ajatukset ovat totuus. Ei ole.

Pahin harha on luulla ettei Jeesus puhu ajatuksiin. Omia ajatuksia
        pidetään viisaina ja totuutena. On kehitetty oma jumala, jota
        kuunnellaan ja seurataan. Raamatun Jumalaa pidetään satuhahmona.
        Kuitenkin seurataan Raamatun ilmoittamaa toista jumalaa.

Uskovien vastuulla on ilmoittaa ihmisille tämä totuus.
        Silloin ihmisellä on mahdollista vaihtaa oikeaan Jumalaan
        ja totella ja seurata Häntä.

• Anonyymi00008
      UUSI

Onpa aloittajalla polku hyvin pimeällä puolen, ettei silmä ja ymmärrys näe, eikä hapuile valkeutta- jossa pimeys joutuu väistymään kirkkauden edestä.

Mutta, näinhän se Sana kertookin. Olemme pimeydenpuolella ja juopa on erottamassa Kirkkauden näkemistä - omin lupineen, vaan on Sana- ja sen opetus.

Ensimmäinen ja tärkein asia on tuoda esiin, että Raamattu on absoluuttisesti Jumalan Sana.
      Hän ei salli ihmisten sielullisia, liberaaleja tulkintoja vesittämään Sanaa.

Siinäpä se- aloittaja- Olet pihalla ja se on merkkinä sinun otsassasi. Epäuskon merkki ja kätesi merkki- on esittää- otsasi- eli sielusi puheet.

• Anonyymi00014
        UUSI

Ymmärrätkö sinä, että koko raamattu on ihmisten kirjoittama? Siinä ei ole jumalan sanalla mitään tekemistä. Muinaiset aavikon kansat kirjoittivat niitä tarinoita muistiin.

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Ymmärrätkö sinä, että koko raamattu on ihmisten kirjoittama? Siinä ei ole jumalan sanalla mitään tekemistä. Muinaiset aavikon kansat kirjoittivat niitä tarinoita muistiin.

Jeesus sanoi
        Jos joku tahtoo tehdä Jumalan tahdon ,hän TULEE. TUNTEMAAN että täm oppi on Jumalasta.

• Anonyymi00010
      UUSI

Lähde helvettiin?

• Anonyymi00012
      UUSI

Jokin aika sitten tuli dokumentti jossa kerrottiin että niin ne Jeesuksenkin luut oli löydetty.

• Anonyymi00016
      UUSI

Kol.1:15 Joka näkymättömän Jumalan kuva on, esikoinen ennen kaikkia luontokappaleita. Biblia (1776) Joh.1:18.j

• UUSI

"Kukaan ei kuule Jeesuksen puhetta. Kukaan ei ole nähnyt Jeesusta hänen kuolemansa jälkeen."

Vastaus;
      Uskova ihminen näkee hengellisillä silmillään Jeesuksen joka päivä ja kuulee Hänen äänensä lakkaamatta.
      Sellainen ihminen, joka ei ole uskossa, ei näe eikä kuule hengellisiä asioita, vaikka ne ovat suurempi totuus kuin fyysisillä aisteilla tapahtuvat asiat. Uskosta osaton ihminen on hengellisesti kuuro ja sokea.

• Anonyymi00017
        UUSI

No mitä se Jeesus on sinulle sanonut: jotakin sellaista, jota ei lue Raamatussa. ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      288
      26874
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      48
      2294
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      201
      1630
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      154
      1550
    5. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      35
      1341
    6. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      34
      1311
    7. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1018
    8. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      932
    9. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      89
      869
    10. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      81
      810
    Aihe