Jeesus on kuollut

Anonyymi-ap

Kukaan ei kuule Jeesuksen puhetta. Kukaan ei ole nähnyt Jeesusta hänen kuolemansa jälkeen. Monet kuvittelevat Jeesuksen elävän, mutta se ei ole totta.

Jeesus on mielikuvituksen tuotetta. Raamatun kertomukset eivät ole objektiivinen todiste. Ne ovat fiktiota ja valhetta; röyhkeää valhetta.

18

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Jeesus kuoli 30 jaa. ja siitä tulee 2000 vuotta 2030.

      • Ei voinut kuolla koska jeesus on kokonaan fiktiivinen henkilö.


    • Anonyymi00003

      In 2015, archeologist led by Sergio Gomez discovered large quantities of liquid mercury in a sealed container beneath the pyramid of the feathered serpent in the ancient city of Teotihuacsn. In the Indian Veda texts, there is a description of the flying machines known as Vimanas which use mercury to generate electricity to fly the machines

      • Anonyymi00004

        Riittääkö aloittajalle vastaukseksi, että olen kuullut Isän äänen.
        24- vuotiaana laivakokkina olin Etelä- Amerikassa. Laivassa ei ollut uskovia ja minä en vielä ollut.
        Luin Billy Grahamin kirjaa Vartijan huuto. Billy Graham oli Amerikkalainen evankelista, baptisti. Vartijan huudossa oli hänen 10 saarnaansa. Luin ne. Jumalan kutsu oli niin voimakas, että halusin Suomeen. Meidän piti päästä Suomeen Santoksessa, mutta tuli ilmoitus, että pääsemme Buenos Airesissa.
        Santoksen jälkeen loikoilin punkassani , ja yht äkkiä rautainen koura tarttui minua rinnasta ja Jumala alkoi puhua. Se oli miehen ääni, mutta se oli Jumalan ääni.
        Alkuun säikähdin ,ja aloin lipittämään punaviintä. Tein sitä sen illan. Seuraavana päivänä koin: Nyt minä kuuntelen, enkä pakene viinin taakse.
        Jumala puhui paljon kirjan asioita, joita olin lukenut. Puhui muutakin: "Lakkaa pakenemasta todellisuutta ja ala etsimään totuutta." Minulta vaadittiin vastaus. Minä lupasin.
        Olin kuin sähkövoiman alla kolme vuorokautta. En syönyt mitään. Lopulta minulla meni vatsahermot, enkä päässyt kävelemään. Olin päivän pois töistä. Sitä ei ollut koskaan tapahtunut.
        Esimieheni huolestui ja toi kahvia. Hän jäi sitä juomaan minun kanssani. Sanoin hänelle, että haluan olla uskovainen. "Et sinä ole ensimmäinen, etkä viimeinen, joka on herätyksen saanut", sanoi Reima ja poistui hytistä.
        Mietin siinä punkassa maatessani, että onpa outo tilanne. Ei edessä mitään. Ei takana mitään. Sama, jos kuolisi tähän. Nousin istumaan siihen punkan reunalle ja uudestisynnyin siinä. Minulle annettiin sanat, "Kun sinä suullasi tunnustat....."Olin äsken sanonut Reimalle, että haluan olla uskovainen.
        Jälkeenpäin luin Raamatusta
        Room 10 : 9, 10
        Jos sinä suullasi tunnustat Jeesuksen Herraksi, ja uskot sydämessäsi, että Jumala on Hänet kuolleista herättänyt, sinä pelastut
        Sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        Valtava, hurmaantunut ilo täytti sydämeni. Nyt on ohi ! Ohi on sisäinen riippuvuuteni alkoholiin. ! Ohi on alemmuudentunto ! Ohi on syntielämä !
        Siitä alkoi uusi elämä. Alkuun se oli vuoristorataa, kunnes seurakunnassa kasvoin, että minun uskoni on riippuvainen Jumalan Sanasta. Se on varma pohja. Se ei horju. Tunteet tulee ja menee, mutta Jumalan Sana ei muutu.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00004 kirjoitti:

        Riittääkö aloittajalle vastaukseksi, että olen kuullut Isän äänen.
        24- vuotiaana laivakokkina olin Etelä- Amerikassa. Laivassa ei ollut uskovia ja minä en vielä ollut.
        Luin Billy Grahamin kirjaa Vartijan huuto. Billy Graham oli Amerikkalainen evankelista, baptisti. Vartijan huudossa oli hänen 10 saarnaansa. Luin ne. Jumalan kutsu oli niin voimakas, että halusin Suomeen. Meidän piti päästä Suomeen Santoksessa, mutta tuli ilmoitus, että pääsemme Buenos Airesissa.
        Santoksen jälkeen loikoilin punkassani , ja yht äkkiä rautainen koura tarttui minua rinnasta ja Jumala alkoi puhua. Se oli miehen ääni, mutta se oli Jumalan ääni.
        Alkuun säikähdin ,ja aloin lipittämään punaviintä. Tein sitä sen illan. Seuraavana päivänä koin: Nyt minä kuuntelen, enkä pakene viinin taakse.
        Jumala puhui paljon kirjan asioita, joita olin lukenut. Puhui muutakin: "Lakkaa pakenemasta todellisuutta ja ala etsimään totuutta." Minulta vaadittiin vastaus. Minä lupasin.
        Olin kuin sähkövoiman alla kolme vuorokautta. En syönyt mitään. Lopulta minulla meni vatsahermot, enkä päässyt kävelemään. Olin päivän pois töistä. Sitä ei ollut koskaan tapahtunut.
        Esimieheni huolestui ja toi kahvia. Hän jäi sitä juomaan minun kanssani. Sanoin hänelle, että haluan olla uskovainen. "Et sinä ole ensimmäinen, etkä viimeinen, joka on herätyksen saanut", sanoi Reima ja poistui hytistä.
        Mietin siinä punkassa maatessani, että onpa outo tilanne. Ei edessä mitään. Ei takana mitään. Sama, jos kuolisi tähän. Nousin istumaan siihen punkan reunalle ja uudestisynnyin siinä. Minulle annettiin sanat, "Kun sinä suullasi tunnustat....."Olin äsken sanonut Reimalle, että haluan olla uskovainen.
        Jälkeenpäin luin Raamatusta
        Room 10 : 9, 10
        Jos sinä suullasi tunnustat Jeesuksen Herraksi, ja uskot sydämessäsi, että Jumala on Hänet kuolleista herättänyt, sinä pelastut
        Sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
        Valtava, hurmaantunut ilo täytti sydämeni. Nyt on ohi ! Ohi on sisäinen riippuvuuteni alkoholiin. ! Ohi on alemmuudentunto ! Ohi on syntielämä !
        Siitä alkoi uusi elämä. Alkuun se oli vuoristorataa, kunnes seurakunnassa kasvoin, että minun uskoni on riippuvainen Jumalan Sanasta. Se on varma pohja. Se ei horju. Tunteet tulee ja menee, mutta Jumalan Sana ei muutu.

        Olet ollut harhoissasi.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Olet ollut harhoissasi.

        Olin silloin 24- vuotias. Elämäni alkoi uudestaan. Nyt olen 73-vuotias. Elin onnellisen elämän uskovaisena. Laivoista jäin pois, kun olin maksanut ostamani asunnon velattomaksi. Tein töitä julkisella 40 vuotta. Riittääkö se, että kaikki oli hyvin.
        Onhan se harvinaista, että Jumala näin puhuu ihmiselle ja uudestisynnyttää jossain, jossa ei ollut ketään uskovaista. Se oli minun kohdallani välttämätöntä. En päässyt ihmettelemään edes Billy Grahamia, kun hän oli rapakon toisella puolella. Sitten, kun hän oli Olympia-Stadiomnilla puhujana, siellä oli niin paljon ihmisiä, etten olisi päässytkään puhelemaan hänen kanssaan.
        Minun kohdallani kasvu kristittynä on ollut sitä, että pitää seistä omilla jaloillaan. Olen tänään vielä onnellisempi, kuin silloin, kun tulin uskoon. Se vain on sellaista Jumalan Sanaan hurmaantumista. Jumalan Sana on ihmeellinen.


      • Anonyymi00013
        Anonyymi00006 kirjoitti:

        Olin silloin 24- vuotias. Elämäni alkoi uudestaan. Nyt olen 73-vuotias. Elin onnellisen elämän uskovaisena. Laivoista jäin pois, kun olin maksanut ostamani asunnon velattomaksi. Tein töitä julkisella 40 vuotta. Riittääkö se, että kaikki oli hyvin.
        Onhan se harvinaista, että Jumala näin puhuu ihmiselle ja uudestisynnyttää jossain, jossa ei ollut ketään uskovaista. Se oli minun kohdallani välttämätöntä. En päässyt ihmettelemään edes Billy Grahamia, kun hän oli rapakon toisella puolella. Sitten, kun hän oli Olympia-Stadiomnilla puhujana, siellä oli niin paljon ihmisiä, etten olisi päässytkään puhelemaan hänen kanssaan.
        Minun kohdallani kasvu kristittynä on ollut sitä, että pitää seistä omilla jaloillaan. Olen tänään vielä onnellisempi, kuin silloin, kun tulin uskoon. Se vain on sellaista Jumalan Sanaan hurmaantumista. Jumalan Sana on ihmeellinen.

        Sinä olet elänyt koko elämäsi onnellisena, mutta omissa harhoissasi. En minä sitäkään sano, että se väärin on. Harjoja on niin monenlaisia.


    • Anonyymi00007

      Kukaan ei voi tulla uskoon Jeesukseen Kristukseen ellei Jumala puhu ihmiselle. henkilökohtaisesti. Maailmassa on tänä päivänä satoja miljoonia uskovia.
      Jumala on siis todistetusti olemassa ja puhuu ihmisille.

      Kukaan ei voi uudestisyntyä ellei Jumala uudestisynnytä ihmistä.
      Maailmassa on satoja miljoonia ihmisiä, jotka voivat kertoa uudestisyntymästään.
      Jumala on siis uudestisynnyttänyt satoja miljoonia nyt eläviä ihmisiä.

      Kukaan ei voi kohdata Jeesusta ja kuulla Hänen puhuvan ellei Jeesus
      ole todellinen ylösnoussut elävä Vapahtaja. Maailmassa on satoja miljoonia
      tänä päivänä eläviä uskovia, jotka voivat kertoa Jeesuksen kohtaamisestaan.

      Kukaan ei voi kokea syntien anteeksi saamista ja vapautta sekä uutta
      elämää ellei Jeesus Kristus anna syntejä anteeksi ja vapauta uuteen elämään.
      Maailmassa on satoja miljoonia tänä päivänä eläviä ihmisiä jotka voivat
      kertoa syntiensä anteeksi saamisesta ja uudesta elämästä jonka Jeesus
      on heille antanut.

      Kukaan ei voi tehdä Jeesuksen tekoja ellei Jeesus Kristus puhu ihmiselle
      ja ellei Hän elä uskovan kanssa, johdata ja näytä tekojaan ja uskova tekee
      Jeesuksen tekoja. Maailmassa on satoja miljoonia ihmisiä jotka voivat kertoa
      kokemuksistaan Jeesuksen seurassa ja Hänen teoistaan.

      • Anonyymi00009

        Sadat miljoonat ihmiset elävät harhoissa. He luulevat, että mieleen nousevat Raamatun jakeet ovat Jumalan puhetta. Ei ole.

        Pahin harha on luulla Jeesuksen puhuvan ajatuksina. Omia ajatuksia pidetään Jeesuksen puheena. On kehitetty sivupersoona omaan päähän.


      • Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

        Sadat miljoonat ihmiset elävät harhoissa. He luulevat, että mieleen nousevat Raamatun jakeet ovat Jumalan puhetta. Ei ole.

        Pahin harha on luulla Jeesuksen puhuvan ajatuksina. Omia ajatuksia pidetään Jeesuksen puheena. On kehitetty sivupersoona omaan päähän.

        >>>Sadat miljoonat ihmiset elävät harhoissa. <<<<

        Ei sadat miljoonat ihmiset, vaan miljardit ihmiset elävät harhoissa.
        Suurin osa maailman ihmisistä ei tunne Jumalaa ja elää ilman
        Kristusta, ilman Jumalaa ja ilman toivoa maailmassa.
        He luulevat, että mieleen nousevat Raamatun vastaiset
        ajatukset ovat totuus. Ei ole.

        Pahin harha on luulla ettei Jeesus puhu ajatuksiin. Omia ajatuksia
        pidetään viisaina ja totuutena. On kehitetty oma jumala, jota
        kuunnellaan ja seurataan. Raamatun Jumalaa pidetään satuhahmona.
        Kuitenkin seurataan Raamatun ilmoittamaa toista jumalaa.

        Uskovien vastuulla on ilmoittaa ihmisille tämä totuus.
        Silloin ihmisellä on mahdollista vaihtaa oikeaan Jumalaan
        ja totella ja seurata Häntä.


    • Anonyymi00008

      Onpa aloittajalla polku hyvin pimeällä puolen, ettei silmä ja ymmärrys näe, eikä hapuile valkeutta- jossa pimeys joutuu väistymään kirkkauden edestä.

      Mutta, näinhän se Sana kertookin. Olemme pimeydenpuolella ja juopa on erottamassa Kirkkauden näkemistä - omin lupineen, vaan on Sana- ja sen opetus.

      Ensimmäinen ja tärkein asia on tuoda esiin, että Raamattu on absoluuttisesti Jumalan Sana.
      Hän ei salli ihmisten sielullisia, liberaaleja tulkintoja vesittämään Sanaa.

      Siinäpä se- aloittaja- Olet pihalla ja se on merkkinä sinun otsassasi. Epäuskon merkki ja kätesi merkki- on esittää- otsasi- eli sielusi puheet.

      • Anonyymi00014

        Ymmärrätkö sinä, että koko raamattu on ihmisten kirjoittama? Siinä ei ole jumalan sanalla mitään tekemistä. Muinaiset aavikon kansat kirjoittivat niitä tarinoita muistiin.


      • Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

        Ymmärrätkö sinä, että koko raamattu on ihmisten kirjoittama? Siinä ei ole jumalan sanalla mitään tekemistä. Muinaiset aavikon kansat kirjoittivat niitä tarinoita muistiin.

        Jeesus sanoi
        Jos joku tahtoo tehdä Jumalan tahdon ,hän TULEE. TUNTEMAAN että täm oppi on Jumalasta.


    • Anonyymi00010

      Lähde helvettiin?

    • Anonyymi00012

      Jokin aika sitten tuli dokumentti jossa kerrottiin että niin ne Jeesuksenkin luut oli löydetty.

    • Anonyymi00016

      Kol.1:15 Joka näkymättömän Jumalan kuva on, esikoinen ennen kaikkia luontokappaleita. Biblia (1776) Joh.1:18.j

    • "Kukaan ei kuule Jeesuksen puhetta. Kukaan ei ole nähnyt Jeesusta hänen kuolemansa jälkeen."

      Vastaus;
      Uskova ihminen näkee hengellisillä silmillään Jeesuksen joka päivä ja kuulee Hänen äänensä lakkaamatta.
      Sellainen ihminen, joka ei ole uskossa, ei näe eikä kuule hengellisiä asioita, vaikka ne ovat suurempi totuus kuin fyysisillä aisteilla tapahtuvat asiat. Uskosta osaton ihminen on hengellisesti kuuro ja sokea.

      • Anonyymi00017

        No mitä se Jeesus on sinulle sanonut: jotakin sellaista, jota ei lue Raamatussa. ?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe