En ole sinussa kiinni. Mitään ei ole kesken. Minulla ei ole mitään unohdettavaa. Palsta on minulle viihdettä ja ajankulua! En ole täällä sinun takiasi. Voisitko antaa jo olla, unohda ja lopeta roikkuminen. Mene eteenpäin ja hanki joku uusi pakkomielle. En ole kiinnostunut. Ja lopeta minun syyttäminen kaikesta. Mene itseesi ja ota vastuu omasta käytöksestäsi. En halua lukea täältä enää mitään minuun liittyvää. Älä kirjoita minusta tai minulle! Jos sinulla on jotain sanottavaa, sano se kerran irl ja ole sen jälkeen ikuisesti hiljaa aiheesta.
Älä mies kirjoita täällä minusta tai minulle
18
330
Vastaukset
- Anonyymi00001
En suostu noihin ehtoihisi, itse aloitit tämän, otappa vastuu omasta toiminnastasi.
- Anonyymi00002
En kysynyt mitään suostumusta. Et saavuta mitään jankkaamalla täällä ikuisuuden.
- Anonyymi00003
Taisi olla kyläpyörästä kyse.
- Anonyymi00004
Kyläkyylä sen ehkä tietää. Sivu
- Anonyymi00005
Oletko se kuuluisa lauseesta"huulille vai tuppeen asti"?😄
- Anonyymi00006
Klassikko. Kun nainen antaa pakit, hän onkin yhtäkkiä ruma, läski, h*ora plaa plaa, etkä koskaan häntä halunnutkaan. Joopa joo. Todella uskottavaa. Hauras miehinen ego sai kolauksen. Et ollutkaan niin haluttava kuin luulit.
Cope. - Anonyymi00008
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kyläkyylä sen ehkä tietää. Sivu
Ei ole kyylästä kyse, kaikki sen tietää ja ammattiautoilijat kertoo tarkemmin asioista.
- Anonyymi00013
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei ole kyylästä kyse, kaikki sen tietää ja ammattiautoilijat kertoo tarkemmin asioista.
Kyläpyörään voi verrata, vaikka sitä taksiakin, koska pyörillä sekin liikkuu.
- Anonyymi00014
Anonyymi00006 kirjoitti:
Klassikko. Kun nainen antaa pakit, hän onkin yhtäkkiä ruma, läski, h*ora plaa plaa, etkä koskaan häntä halunnutkaan. Joopa joo. Todella uskottavaa. Hauras miehinen ego sai kolauksen. Et ollutkaan niin haluttava kuin luulit.
Cope.Olen 169/65 c-rinnat, treenattu vartalo, miks antais pakit? Vähän tyhmä kyllä mutta miksi.
- Anonyymi00016
Anonyymi00013 kirjoitti:
Kyläpyörään voi verrata, vaikka sitä taksiakin, koska pyörillä sekin liikkuu.
Onko joku taksien käyttölelu, nene tietääkin. Voi parkaa.
- Anonyymi00017
Anonyymi00016 kirjoitti:
Onko joku taksien käyttölelu, nene tietääkin. Voi parkaa.
"Yllätys", että ajattelet voi parkaa, vaikka tietoa ei edes siitä ole.
- Anonyymi00019
Anonyymi00017 kirjoitti:
"Yllätys", että ajattelet voi parkaa, vaikka tietoa ei edes siitä ole.
On kyllä ja ihan paikallisia.
- Anonyymi00007
Miksi irl? Kirjoitan enää aniharvoin. Tykkään vain käydä lukemassa, mitä ihmiset kirjoittelevat minusta.
- Anonyymi00009
On tuttu useempi alueen keskuksen miehistä käyny. Blondi ja punapääh*ro hoitelee.
- Anonyymi00010
Kenelle tämä on?
- Anonyymi00015
Kuka mies kenestä ja miksi hän edes sinulle kirjottaisi
- Anonyymi00020
Kuolleelle saa kirjoittaa kuka vaan
- Anonyymi00021
Arkussa makaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien1452841- 2322147
- 482030
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes2111942Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva261710Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1441537Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä811453- 1221168
Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve291144Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo3131039