Älä mies kirjoita täällä minusta tai minulle

Anonyymi-ap

En ole sinussa kiinni. Mitään ei ole kesken. Minulla ei ole mitään unohdettavaa. Palsta on minulle viihdettä ja ajankulua! En ole täällä sinun takiasi. Voisitko antaa jo olla, unohda ja lopeta roikkuminen. Mene eteenpäin ja hanki joku uusi pakkomielle. En ole kiinnostunut. Ja lopeta minun syyttäminen kaikesta. Mene itseesi ja ota vastuu omasta käytöksestäsi. En halua lukea täältä enää mitään minuun liittyvää. Älä kirjoita minusta tai minulle! Jos sinulla on jotain sanottavaa, sano se kerran irl ja ole sen jälkeen ikuisesti hiljaa aiheesta.

18

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

En suostu noihin ehtoihisi, itse aloitit tämän, otappa vastuu omasta toiminnastasi.

• Anonyymi00002

En kysynyt mitään suostumusta. Et saavuta mitään jankkaamalla täällä ikuisuuden.

• Anonyymi00003

Taisi olla kyläpyörästä kyse.

• Anonyymi00004

Kyläkyylä sen ehkä tietää. Sivu

• Anonyymi00005

Oletko se kuuluisa lauseesta"huulille vai tuppeen asti"?😄

• Anonyymi00006

Klassikko. Kun nainen antaa pakit, hän onkin yhtäkkiä ruma, läski, h*ora plaa plaa, etkä koskaan häntä halunnutkaan. Joopa joo. Todella uskottavaa. Hauras miehinen ego sai kolauksen. Et ollutkaan niin haluttava kuin luulit.

Cope.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Kyläkyylä sen ehkä tietää. Sivu

Ei ole kyylästä kyse, kaikki sen tietää ja ammattiautoilijat kertoo tarkemmin asioista.

• Anonyymi00013
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ei ole kyylästä kyse, kaikki sen tietää ja ammattiautoilijat kertoo tarkemmin asioista.

Kyläpyörään voi verrata, vaikka sitä taksiakin, koska pyörillä sekin liikkuu.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Klassikko. Kun nainen antaa pakit, hän onkin yhtäkkiä ruma, läski, h*ora plaa plaa, etkä koskaan häntä halunnutkaan. Joopa joo. Todella uskottavaa. Hauras miehinen ego sai kolauksen. Et ollutkaan niin haluttava kuin luulit.

Cope.

Olen 169/65 c-rinnat, treenattu vartalo, miks antais pakit? Vähän tyhmä kyllä mutta miksi.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kyläpyörään voi verrata, vaikka sitä taksiakin, koska pyörillä sekin liikkuu.

Onko joku taksien käyttölelu, nene tietääkin. Voi parkaa.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Onko joku taksien käyttölelu, nene tietääkin. Voi parkaa.

"Yllätys", että ajattelet voi parkaa, vaikka tietoa ei edes siitä ole.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00017 kirjoitti:

"Yllätys", että ajattelet voi parkaa, vaikka tietoa ei edes siitä ole.

On kyllä ja ihan paikallisia.

• Anonyymi00007

Miksi irl? Kirjoitan enää aniharvoin. Tykkään vain käydä lukemassa, mitä ihmiset kirjoittelevat minusta.

• Anonyymi00009

On tuttu useempi alueen keskuksen miehistä käyny. Blondi ja punapääh*ro hoitelee.

• Anonyymi00010

Kenelle tämä on?

• Anonyymi00015

Kuka mies kenestä ja miksi hän edes sinulle kirjottaisi

• Anonyymi00020

Kuolleelle saa kirjoittaa kuka vaan

• Anonyymi00021

Arkussa makaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      145
      2841
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      232
      2147
    3. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      48
      2030
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      211
      1942
    5. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      26
      1710
    6. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      144
      1537
    7. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      81
      1453
    8. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1168
    9. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      29
      1144
    10. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      313
      1039
    Aihe