Olen alkanut fantasioimaan että saisin nuolla mieheni siskoa samalla kun mieheni nussisi minua. Onkohan jollain kokemusta tällaisesta ja miten ottaisi asiaa puheeksi miehen ja hänen siskonsa kanssa?
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Aamulla kaffia juodessa kerrot ukolles. Pillun nuoleminen on tosi kiihottavaa.
- Anonyymi00004
Jaa no periaatteessahan tuossa ei ole mitään laitonta niin kauan kun miehesi ei harrasta seksiä siskonsa kanssa mu en silti suosittele puhumaan kaupungilla saattavat immeiset hieman kieroon katsoa josko nyt miehesi ja tämän siskon saat asiasta innostumaan
- Anonyymi00006
mikä siinä on laitonta jos ukko panee omaa siskoaan saatanan tauno
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
mikä siinä on laitonta jos ukko panee omaa siskoaan saatanan tauno
Sairasta sukurutsausta
Järjestä yhteinen saunomis hetki, siitä se lähtee, ensin miehen siskon kanssa ja sitten mies mukaan
- Anonyymi00010
Vastavuoroisesti toisella kerralka voisi olla sinun sisko tai joku toinen nainen mukana jota miehesi voisi nuoleksia.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va581616Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 133924
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13742Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63622- 41598
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 45529
- 45498
- 45462