Mikä meni lapsuudessa pieleen?
Miksi olet persu?
41
284
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kotona puhuttiin vain matuista ja pensan pumppuhinnoista, se iskostui herkkään ja vastaanottavaiseen lapsenmieleeni.
- Anonyymi00002
Faija toimi jauhodiilerinä ja sen seurauksena minäkin sitten päädyin huonoon seuraan.
Isä ja äiti olivat sisaruksia.
- Anonyymi00004
tarkoitatko musuja ?
- Anonyymi00019
Anonyymi00004 kirjoitti:
tarkoitatko musuja ?
En tarkoita.
- Anonyymi00022
Anonyymi00019 kirjoitti:
En tarkoita.
lestoja jehovia hellareita ?
Anonyymi00022 kirjoitti:
lestoja jehovia hellareita ?
Monet persut ovat uskonharhaisia älykkyyden puuttuessa ja sitä taas selittää huonojen geenien kasautuminen sukurutsan kautta.
- Anonyymi00023
he-ma kirjoitti:
Monet persut ovat uskonharhaisia älykkyyden puuttuessa ja sitä taas selittää huonojen geenien kasautuminen sukurutsan kautta.
Persujen aatteellinen siipihän (immoslaiset) pitää tuota jalosukuisuutena. #übermesch
- Anonyymi00034
he-ma kirjoitti:
oletko valmis steriloimaan uskovaiset taustasta riippumatta , mulle käy 🙂
Anonyymi00034 kirjoitti:
oletko valmis steriloimaan uskovaiset taustasta riippumatta , mulle käy 🙂
Turkissa naimisiin pääsyä edeltää sukupuiden tutkiminen, etteivät serkukset ainakaan virallisesti lisäänny keskenään. Ovat huomanneet haitat.
- Anonyymi00003
Huomasin että PS on meidän "iloisten miesten" puolue. Siksi.
- Anonyymi00007
Siellä taas miesten mies kaipailee mies seuraa kun ei tynkkystä saa ja on helvetin mustis hänestä.
- Anonyymi00005
DNA on pelkkää suomalaista tai siis 7% pohjoismaalaista
mutta luonteeltani olen äärimmäinne suomalainen eli en kelpaa perus termiin 🤣
näen vain tosiasiat ja minulla ei ole mitään tunnepitoista suhtautumista asioihin
näen voittajat ja miksi voittivat suhteessa muihin - Anonyymi00006
oli muuten lapsuudessa eräs mulatti joka oli luotettava , mutta kanta paska pesi oman pesän minun kustannuksella 🤔
- Anonyymi00008
Aatelkaapa miten vähän putin punikit maksaa veroja. Jopa rkp kannattaja maksaa enemmän valtiolle kunnille veroja kuin demarit joka on paljon isompi. Mutta eihän sosialisti veroja maksa vaan riistää ne rahat toisilta omiin taskuihin.
- Anonyymi00009
Kiva nähdä tyhjätaskuja persuja.
- Anonyymi00010
Miksi olen persu?Kokoomukseen ei huolittu.Koulut jäi käymättä,sivistys saamatta eivätkä työt maittaneet.Join maksan paskaksi ja päätin,että kurjuuteni on mamujen syy.Liityin persuihin,koska muualle en kelvannut.
- Anonyymi00011
Vanhempani puhuivat yhtä, mutta tekivät toista.
- Anonyymi00012
Toivottavasti kaikki porvarit lähtee näistä punikki putin ay liitoista ytkoohon varsinkin teollisuuden voiman liitoista. Niin siinäpä urpo kommarit yrittää järkätä raukkamaisia lakkojaan. Tuollaisille paskoille jotkut vielä maksaa viikonpalkan vuodessa .
- Anonyymi00013
ku mun äippä ja iskä on sisar ja sen veli nin siks mustkituli tälläne
- Anonyymi00014
Rasismi, alhainen äö, huonot geenit.
- Anonyymi00015
Näin lapsena sosialismin ,,,
- Anonyymi00016
Olen demari trolli, vastustan ukrainan tukemista, natoa.. miinoja ja rajasulkuu koska haluan päästä putinin kalossin nuolijaksi.
- Anonyymi00017
Kaikki muu viestissäsi pitää paikkansa paitsi se, ettet ole demari vaan persu.
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Kaikki muu viestissäsi pitää paikkansa paitsi se, ettet ole demari vaan persu.
Punikki kuvittelee valheella pääsevänsä syytteestä. Nämä palstat on täynnä sun putin mielisyyttäs..ukrainan tukemisen ja nato vastustamista kiivaasti jne. Punikki turvautuu aina valheisiin kun ei muuten pärjää kellekkään.
- Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Punikki kuvittelee valheella pääsevänsä syytteestä. Nämä palstat on täynnä sun putin mielisyyttäs..ukrainan tukemisen ja nato vastustamista kiivaasti jne. Punikki turvautuu aina valheisiin kun ei muuten pärjää kellekkään.
Voi voi tuota persutrollin kitinää, kun jäi valehtelemisestaan kiinni. Taas kerran.
- Anonyymi00024
Ahdistelin koulunpihalla pikkulapsia jolloin minut eroitettiin kokkari-demaripuolueesta. Liityin sitten Persuihin jossa pääsin kokemaan yhteisöllistä toverihenkeä samanlaisten suomalaisten seurassa.
Liity sinäkin Persuihin sillä me olemme aitosuomalaisia ! - Anonyymi00026
Synnyin persuksi koska yhdyntä vaiheessa lorahti iskän spermaan aimo loraus kusta. Eräs puoluetoverini kertoi syntyneensä anaaliyhdynnän seurauksena.
- Anonyymi00027
Koska sakoo urpot menee taas putinin tykö keksii uusia lakkoja ja miten varastetaan toiset 500miljoonaa jäseniltä . Verojahan sakoon putinin kenkähikiset ei koskaan maksa koska heidän mielestään varastetuista rahoista ei voi veroja maksaa. Eihän ne muuten olis varastettuja. Sakoon urpot eivät maksa lakkop. Paskan vertaa jäsenilleen. Jos olisivat vähänkin järkeviä niin 5000e päivältä maksaisivat.
- Anonyymi00029
Minnuu pidettiin koko lapsuus perunakellarissa.
- Anonyymi00031
On teillä kokkareilla ollut helppoa tuo elämän alkuunlähtö. Minä synnyin pihtisynnytyksella ja siksi kalloni on hauskanmuotoinen sekä olen juuri siksi Persu.
- Anonyymi00030
Vanhempani olivat alkoholisteja ja minä synnyin kehitysvammaisena. Se näkyy nyt pään epämuodostumana. -Puhemies
- Anonyymi00032
Ei lapsuus kuulu siihen mitenkään. Valinnan varaa ei ole, koska kannatan Suomen itsenäisyyttä, omaa päätöksen tekoa ja Suomi ja suomalaiset ensin metodia. Ainoa joka pääsee edes samalle sivulle asian ajamisessa - on Perussuomalaiset. Hekin todellakin heikosti. Muut eivät edes samaan kirjaan aiheesta pääse.
- Anonyymi00033
Olen persu koska tenttu maistuu ja haluan uskoa kaiken mitä ihailemani persuedustajat keksivät vaan minulle ja kavereilleni valehdella. On se niin ihanata kun ei tarvi mietiä mitään. Saa lojua vain peräkamarin hetekassa ja vetää tenua naamariin. Ja äitee kyllä passaa pikku kullannuppuaan.
- Anonyymi00035UUSI
Olin alkujaan vasemmisto demari ja kiinnostunut huono-osaisten auttamisesta. Mutta sitten alkoi natsiaate ja huonossa asemassa olevien nöyryyttäminen kiinnostaa, ja perussuomalaisissa löysin henkisen kotini.
- Anonyymi00036UUSI
Ihan kaikki.
- Anonyymi00037UUSI
ku mula sanottan olvan matla älykyys mut sit perussumalaset oti mut sen vuaksi avosylin pulueseen
- Anonyymi00038UUSI
Kuulin puoluetovereiltani että jokainen perussuomalaisten jäsen saa ihan ikiomaksi paksu anaalitapin. Siksi liityin puolueeseen.
- Anonyymi00039UUSI
Vasuripuolueiden vammainen toiminta on vituttanut jo lapsesta asti. Ei kai siihen sen enempää tarvita.
- Anonyymi00040UUSI
Mukava kuulla kun persua on vituttanut koko elämänsä ajan, sellaista se persun elämä on.
- Anonyymi00041UUSI
Heil Hitler???
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2313417- 603005
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I392573Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk312532Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve792048Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851889Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191855Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401832Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.911692Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691053