Miksi olet persu?

Anonyymi-ap

Mikä meni lapsuudessa pieleen?

41

342

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kotona puhuttiin vain matuista ja pensan pumppuhinnoista, se iskostui herkkään ja vastaanottavaiseen lapsenmieleeni.

• Anonyymi00002

Faija toimi jauhodiilerinä ja sen seurauksena minäkin sitten päädyin huonoon seuraan.

• Isä ja äiti olivat sisaruksia.

• Anonyymi00004

tarkoitatko musuja ?

• Anonyymi00019
        Anonyymi00004 kirjoitti:

tarkoitatko musuja ?

En tarkoita.

• Anonyymi00022
        Anonyymi00019 kirjoitti:

En tarkoita.

lestoja jehovia hellareita ?

• Anonyymi00022 kirjoitti:

lestoja jehovia hellareita ?

Monet persut ovat uskonharhaisia älykkyyden puuttuessa ja sitä taas selittää huonojen geenien kasautuminen sukurutsan kautta.

• Anonyymi00023
        he-ma kirjoitti:

Monet persut ovat uskonharhaisia älykkyyden puuttuessa ja sitä taas selittää huonojen geenien kasautuminen sukurutsan kautta.

Persujen aatteellinen siipihän (immoslaiset) pitää tuota jalosukuisuutena. #übermesch

• Anonyymi00034
        he-ma kirjoitti:

oletko valmis steriloimaan uskovaiset taustasta riippumatta , mulle käy 🙂

• Anonyymi00034 kirjoitti:

oletko valmis steriloimaan uskovaiset taustasta riippumatta , mulle käy 🙂

Turkissa naimisiin pääsyä edeltää sukupuiden tutkiminen, etteivät serkukset ainakaan virallisesti lisäänny keskenään. Ovat huomanneet haitat.

• Anonyymi00003

Huomasin että PS on meidän "iloisten miesten" puolue. Siksi.

• Anonyymi00007

Siellä taas miesten mies kaipailee mies seuraa kun ei tynkkystä saa ja on helvetin mustis hänestä.

• Anonyymi00005

DNA on pelkkää suomalaista tai siis 7% pohjoismaalaista
      mutta luonteeltani olen äärimmäinne suomalainen eli en kelpaa perus termiin 🤣
      näen vain tosiasiat ja minulla ei ole mitään tunnepitoista suhtautumista asioihin
      näen voittajat ja miksi voittivat suhteessa muihin

• Anonyymi00006

oli muuten lapsuudessa eräs mulatti joka oli luotettava , mutta kanta paska pesi oman pesän minun kustannuksella 🤔

• Anonyymi00008

Aatelkaapa miten vähän putin punikit maksaa veroja. Jopa rkp kannattaja maksaa enemmän valtiolle kunnille veroja kuin demarit joka on paljon isompi. Mutta eihän sosialisti veroja maksa vaan riistää ne rahat toisilta omiin taskuihin.

• Anonyymi00009

Kiva nähdä tyhjätaskuja persuja.

• Anonyymi00010

Miksi olen persu?Kokoomukseen ei huolittu.Koulut jäi käymättä,sivistys saamatta eivätkä työt maittaneet.Join maksan paskaksi ja päätin,että kurjuuteni on mamujen syy.Liityin persuihin,koska muualle en kelvannut.

• Anonyymi00011

Vanhempani puhuivat yhtä, mutta tekivät toista.

• Anonyymi00012

Toivottavasti kaikki porvarit lähtee näistä punikki putin ay liitoista ytkoohon varsinkin teollisuuden voiman liitoista. Niin siinäpä urpo kommarit yrittää järkätä raukkamaisia lakkojaan. Tuollaisille paskoille jotkut vielä maksaa viikonpalkan vuodessa .

• Anonyymi00013

ku mun äippä ja iskä on sisar ja sen veli nin siks mustkituli tälläne

• Anonyymi00014

Rasismi, alhainen äö, huonot geenit.

• Anonyymi00015

Näin lapsena sosialismin ,,,

• Anonyymi00016

Olen demari trolli, vastustan ukrainan tukemista, natoa.. miinoja ja rajasulkuu koska haluan päästä putinin kalossin nuolijaksi.

• Anonyymi00017

Kaikki muu viestissäsi pitää paikkansa paitsi se, ettet ole demari vaan persu.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Kaikki muu viestissäsi pitää paikkansa paitsi se, ettet ole demari vaan persu.

Punikki kuvittelee valheella pääsevänsä syytteestä. Nämä palstat on täynnä sun putin mielisyyttäs..ukrainan tukemisen ja nato vastustamista kiivaasti jne. Punikki turvautuu aina valheisiin kun ei muuten pärjää kellekkään.

• Anonyymi00021
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Punikki kuvittelee valheella pääsevänsä syytteestä. Nämä palstat on täynnä sun putin mielisyyttäs..ukrainan tukemisen ja nato vastustamista kiivaasti jne. Punikki turvautuu aina valheisiin kun ei muuten pärjää kellekkään.

Voi voi tuota persutrollin kitinää, kun jäi valehtelemisestaan kiinni. Taas kerran.

• Anonyymi00024

Ahdistelin koulunpihalla pikkulapsia jolloin minut eroitettiin kokkari-demaripuolueesta. Liityin sitten Persuihin jossa pääsin kokemaan yhteisöllistä toverihenkeä samanlaisten suomalaisten seurassa.

Liity sinäkin Persuihin sillä me olemme aitosuomalaisia !

• Anonyymi00026

Synnyin persuksi koska yhdyntä vaiheessa lorahti iskän spermaan aimo loraus kusta. Eräs puoluetoverini kertoi syntyneensä anaaliyhdynnän seurauksena.

• Anonyymi00027

Koska sakoo urpot menee taas putinin tykö keksii uusia lakkoja ja miten varastetaan toiset 500miljoonaa jäseniltä . Verojahan sakoon putinin kenkähikiset ei koskaan maksa koska heidän mielestään varastetuista rahoista ei voi veroja maksaa. Eihän ne muuten olis varastettuja. Sakoon urpot eivät maksa lakkop. Paskan vertaa jäsenilleen. Jos olisivat vähänkin järkeviä niin 5000e päivältä maksaisivat.

• Anonyymi00029

Minnuu pidettiin koko lapsuus perunakellarissa.

• Anonyymi00031

On teillä kokkareilla ollut helppoa tuo elämän alkuunlähtö. Minä synnyin pihtisynnytyksella ja siksi kalloni on hauskanmuotoinen sekä olen juuri siksi Persu.

• Anonyymi00032

Ei lapsuus kuulu siihen mitenkään. Valinnan varaa ei ole, koska kannatan Suomen itsenäisyyttä, omaa päätöksen tekoa ja Suomi ja suomalaiset ensin metodia. Ainoa joka pääsee edes samalle sivulle asian ajamisessa - on Perussuomalaiset. Hekin todellakin heikosti. Muut eivät edes samaan kirjaan aiheesta pääse.

• Anonyymi00033

Olen persu koska tenttu maistuu ja haluan uskoa kaiken mitä ihailemani persuedustajat keksivät vaan minulle ja kavereilleni valehdella. On se niin ihanata kun ei tarvi mietiä mitään. Saa lojua vain peräkamarin hetekassa ja vetää tenua naamariin. Ja äitee kyllä passaa pikku kullannuppuaan.

• Anonyymi00035

Olin alkujaan vasemmisto demari ja kiinnostunut huono-osaisten auttamisesta. Mutta sitten alkoi natsiaate ja huonossa asemassa olevien nöyryyttäminen kiinnostaa, ja perussuomalaisissa löysin henkisen kotini.

• Anonyymi00036

Ihan kaikki.

• Anonyymi00037

ku mula sanottan olvan matla älykyys mut sit perussumalaset oti mut sen vuaksi avosylin pulueseen

• Anonyymi00038

Kuulin puoluetovereiltani että jokainen perussuomalaisten jäsen saa ihan ikiomaksi paksu anaalitapin. Siksi liityin puolueeseen.

• Anonyymi00039

Vasuripuolueiden vammainen toiminta on vituttanut jo lapsesta asti. Ei kai siihen sen enempää tarvita.

• Anonyymi00040

Mukava kuulla kun persua on vituttanut koko elämänsä ajan, sellaista se persun elämä on.

• Anonyymi00041

Heil Hitler???

• Anonyymi00042
        Anonyymi00040 kirjoitti:

Mukava kuulla kun persua on vituttanut koko elämänsä ajan, sellaista se persun elämä on.

Ei persua ole vituttanut.Persetys lienee oikeampi kuvaus koska vittu on useimmille tuntematon asia.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      396
      4746
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      150
      2687
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      84
      2285
    4. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      35
      1453
    5. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      44
      1413
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      45
      1396
    7. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      79
      1241
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      151
      1070
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      977
    10. MTV: Vappu Pimiä lataa yllättävän kommentin Helena Puolakasta: "Eihän Helena Puolakkakaan..."

Miten Vappu Pimiä pärjäsi mielestäsi MasterChef-tuomarina? Pimiä aloitti MasterChef-tuomarina uudessa pestissä. Nyt Pim
      Tv-sarjat
      14
      932
    Aihe