Oot upea ja kaunis, kuin myös kiltti ja herttainen, täysin mun tyypppiä🥺🩷
...
Mä oon ihan varma, et kuolen sydänsuruun jos nyt hylkäät mut❤️🩹🖤
Anteeksi, en kestä menettää sua, koska rakastan sua
11
435
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Säkin oot ihana ja mulle se oikea.💘 En tuu koskaan jättämään sua.🤗 Ethän säkään mua?
- Anonyymi00002UUSI
Minulle tämä ei voi olla, koska en koe että kukaan olisi minun tyyppiäni. Miehet ovat avuttomia passattavia, eikä minulla ole minkäänlaista kiinnostusta ruveta enää passaamaan ketään!
- Anonyymi00003UUSI
En hylkää koska kuuntelen mun sydäntä ja sen koti on sun kanssa. Oon tiennyt sen jo kauan mutta nyt hyväksynyt sen täysin ❤️❤️
- Anonyymi00004UUSI
Ai,kun ihana kuulla rakas❤️samoin täällä
- Anonyymi00005UUSI
No mitäs menit ja pelleilit se on loppu nyt
- Anonyymi00006UUSI
Millä tavoin pelleilin...?
- Anonyymi00007UUSI
Onnea vaan kun saat pistellä tällaista itsemurha kandidaattia😂😂😂jos et maksa sen elämää se tappaa ittensä
Korjaa pois se täältä🙏 - Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Millä tavoin pelleilin...?
Jännää että jaksat vieläkin yrittää johdatella ulkoakäsin tätä aloituksia rustailevaa itselleen vastailevaa skeemasetää
- Anonyymi00008UUSI
Kivaa matkia
🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷🩷- Anonyymi00009UUSI
Joku matkii Bunnya?🤭
- Anonyymi00011UUSI
Jätä rauhaan. Et ole tyyppiäni.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 35034989
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?632653Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien952190- 2181873
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1731712- 581564
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1001298- 371160
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1141103- 1221088