Täytät sydämeni rakkauden tunteella

Anonyymi-ap

Minä rakastan sinua.

25

580

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niin sinäkin J. Rakastan sinua. naiselle

• Anonyymi00003

Minäkin rakastan meitä ja teitä 🥹

• Anonyymi00016

Ja minä rakastan sinua ❤️- kommenttini katosi tästä 🤔

• Anonyymi00019
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Ja minä rakastan sinua ❤️- kommenttini katosi tästä 🤔

Täällä joku peelo ilmiantaa viestejä, ihan sairas ihminen.

• Anonyymi00004

No miksen täyttäisi, olen tod ihastuttava

• Anonyymi00005

En tunnista aloittajaa tuosta. Ihme, että moni muu tunnistaa.

• Anonyymi00007

En miekään tunnistanut. Mutta koska aloittajan kirjoitus oli aivan tolkuttoman ihana, niin omin sen itselleni joka tapauksessa. Kiitos ihanista sanoista.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00007 kirjoitti:

En miekään tunnistanut. Mutta koska aloittajan kirjoitus oli aivan tolkuttoman ihana, niin omin sen itselleni joka tapauksessa. Kiitos ihanista sanoista.

Kukin tyylillään. En ole sitä tyyppiä, joka tykkää elää valheessa.

• Anonyymi00012
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Mut oletko pettäjä luonteeltasi?

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Ja jotkut ovat vähän liian tosikkoja, mutta tosiaan kukin tyylillään.

• Anonyymi00014
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Mut oletko pettäjä luonteeltasi?

Olipa ihan aiheeseen liittymätön kysymys, mutta en ole koskaan elämässäni pettänyt, enkä petä. Minulla on selkäranka ja moraali.

• Anonyymi00015
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Ja jotkut ovat vähän liian tosikkoja, mutta tosiaan kukin tyylillään.

Ennemmin näen asian niin, että minulla on kehittyneempi huumorintaju. Palstaleikit eivät käy huumorista.

• Anonyymi00006

Kuka ketä

• Anonyymi00008

Hyvä että tunnet positiivisia tunteita, tämä palsta tuntuu olevan täynnä, sydämen ja sielun katkeruutta. On täällä lämpimiäkin tunteita joillakin ihmisillä, ei kaikki ole negatiivisiä ajatuksia. Itse koitan välttää ikäviä asioita, mutta joskus joutuu niitäkin käsittelemään. Ne, kuuluvat elämään, halusit tai et niitä. Mutta jatkuva ihmisten pahoinvointi ja negatiivisyys ei ole mukavaa seurattavaa. Tulin tänne palstalle Rakkaus sydämessä häneen, ja Rakkaus sydämessä myös poistun täältä pois. En, olisi tullut tänne jos en olisi tuntenut näin, miksi olisin tullut lukemaan ihmisten törky kirjoituksia? Hän on täyttänyt minun sydämeni, ja mieleni hyvillä tunteilla. Aloittaja minä Rakastan häntä oikeasti, koko sydämestäni ihan täysillä. Koska enhän olisi täysin sielun ja ruumiin voimissa, jos joka päivä ajatukset vaihtuisi. Elämä on liian lyhyt jakso, että sen hukkaa itsestä turhiin asioihin. No, tämä palsta on kyllä ihan turha jakso ollut elämässäni, olen kyllä poissa useita päiviä. Sitten käyn kurkistamassa löydänkö mitään merkkejä hänestä. Ketä kohtaan tunteeni on aidot ja vilpittömät olleet. Olen kirjoittanut hänelle omista tunteista, hyvin avoimesti aina. Olisinko tänä aikana löytänyt ihmisen rinnalleni. mitä olen häntä Rakastanut? Rehellinen vastaus on kyllä, olisin voinut aloittaa seurustelun Miksi en sitten aloittanut sitä? En, aloittanut kun en voinut, kun tunteet häneen on niin täynnä Rakkautta. En, tajunnut oikeasti että tällä tavalla voi Rakastua edes, mutta näköjään voi. Et,näe ihmistä ikinä ja silti Rakastat sydämessä ja mielessä ihan täysillä. Rakkaus toiseen on niin ihmeellistä, ei sitä aina ymmärrä. Kun ihastuin ja Rakastuin tähän Kauniin suloiseen naiseen, en ajatellut mitään minkä ikäinen hän tai minä itse olen. Koska Rakastuminen ei ole koskaan mikään suunnitelma, ei Rakkautta voi ohjailla eikä määrätä. Olisin varmaan päässyt helpommalla jos näin ei olisi käynyt, mutta kun ei tämä ole mikään suunnitelma. Ei, Rakkauteen ole mitään kursseja, miten pitäisi Rakastua johonkin. Olen tehnyt eroa tästä palstasta kokonaan pois, ei koskaan takaisin enää milloinkaan. En, sen takia etten tuntisi tai Rakastaisi häntä, vaan tämän sekavan alustan takia. Ei, ole minun juttu eikä tule koskaan olemaan. Tunteet ei kuole vaikka minua ei enää ole, ne jatkaa kulkuaan ihan samalla tavalla. Minä ymmrrän että hän ei tunne minua kohtaan samoin, mutta ei sydämen ole katkera eikä vihainen eikä muuta. Tämä Rakkaus tähän ihanaan Kaunottareen on avannut mieleni ja sieluni täysin, olen oppinut näinä vuosina Rakkaudesta paljon. Hän, on ollut opettajani mitä parhain. Tottakai ihmisessä täytyy olla jotain niin paljon, jos tällä tavalla Rakastuu. Kaunis Kasvoinen Kaunotar sitähän sinä olet aina ollut, ja tulet aina olemaan. Ei, ole kuin yksi sinä.

• Anonyymi00009

Googleta tekstin kappalejako niin voisi jaksaa lukea..

• Anonyymi00010

Kerro se hänelle, todennäköisesti saat tunnetta vielä enemmän, ehkä muutakin kuin vain tunnetta? Naisille se on niin paljon helpompaa.

• Anonyymi00017

Kuka ketä

• Anonyymi00018

oot ihana. olit paras kaikista ja sitten vielä olit mukava.

• Anonyymi00020

Paras kuinka monesta??? Ällöä.

• Anonyymi00021

Kirjoitus kuuluu osatolle SUHTEET

• Anonyymi00022

Niin sinäkin minun. Harmi kun tämä tilanne on niin pa*ka.

• Anonyymi00024
      UUSI

Lupaan, lupaan olla sun aina. Jos vaan haluat.

• Anonyymi00025
      UUSI

🤣🤣

• Anonyymi00027
      UUSI

Täytätkö sinä vatsani?

• Anonyymi00028
      UUSI

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen

ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?
      Maailman menoa
      160
      4693
    2. Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!

Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville
      Suomalaiset julkkikset
      74
      4481
    3. Muistan vuosikymmenten takaa

Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.
      Ikävä
      14
      3596
    4. Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?

Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -
      Maailman menoa
      137
      3193
    5. Voiko kaivattu olla liian vanha?

Tai muuten huonokuntoinen...
      Ikävä
      191
      2909
    6. Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?

Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa
      Työpaikat
      40
      1855
    7. Missä näit viimeksi kaivattusi?

Menikö kohtaaminen hyvin vai ujousko esti lähestymästä?
      Ikävä
      74
      1604
    8. Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?

SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka
      Maailman menoa
      62
      1535
    9. Jos mies oikeasti haluaa sinut

Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois
      Ikävä
      121
      1311
    10. IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...

71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih
      Terveys
      19
      1212
    Aihe