Omakotiasukki, et saa ikinä taloasi myydyksi, jos haluat muuttaa

Anonyymi-ap

Sähkön hinta pitää siitä huolen että kukaan ei enää omakotitaloa halua. En puhu pelkästään tästä päivästä, vaan myös huomisesta. Sähkö kulutukselle ei ole näkyvissä mitään rajaa mutta sen sijaan tiedetään, että mahdollisuus sen tuottamiseen alkaa olla loppusuoralla.

Puun polttokin kielletään jos vihervasemmistolaiset voimat pääsevät vaikuttamaan asiaan. EU:ssa jo kertaalleen se yritettin estää mutta silloin se ei saanut riittävää kannatusta. Ja se vähintään puolitoistakertaistaa sähkön hinnat Suomessa.

Vain hiilivoimalat voivat lopettaa helvetillisen sähkön hinnannousukierteen. Puolassa niitä on, he eivät suostuneet ajamaan niitä alas.

Kukaan ei halua ostaa itselleen kotia, jossa kylmimmillä ilmoilla täytyy elää ulkovaatteet päällä ja jatkuvasti vahtia etteivät putket jäädy. Eikä vakuutus suostu vakuttaamaan niitä taloja pakkasen tuomia vahinkoja vastaan.

Muista tämä uurnilla.

26

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
    • Anonyymi00002

Ei todellakaan kiinnosta ostaa taloa joka talvella on kylmä ja silti kaikki rahat menevät lämmittämiseen.

• Anonyymi00013

Mutta jollei ole sähkölämmitystä, miksi pitäisi myydä.

• Anonyymi00003

Miksi pitää rakensaa taloon sähkövispilöitä ydinvoimalan verran?

• Anonyymi00004

Ajatelkaa positiivisesti, kyllä ylikuluttajan ptiää maksaa itse sähköstä ja kulutuksesta.

• Anonyymi00005

Taannoin talot lämpenivät hiilivoimalla ja takkaa poltettiin enemmänkin tunnelman vuoksi.

Eikä kukaan pessyt pyykkiä tai saunonut yöllä.

• Anonyymi00006

Omakotitalo tietysti ongelma jos on sähkölämmitys, mutta jos öljy ja polttelee puita takassa niin en näe ongelmaa.

• Anonyymi00015

Minulla on maalämpö ja kustannukset kohtuullisia.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Minulla on maalämpö ja kustannukset kohtuullisia.

Maalämpö tulee tiensä päähän jo monesti 15 vuoden jälkeen ja vikoja alkaa ilmaantumaan laatikossa..ja sehän toimii sähköllä.

• Anonyymi00007

Minnepä sitä ihminen kotoaan haluaisi muuttaa.
      Toiset elää kotonaan, toiset asuu asunnoissaan.

• Anonyymi00014

Juuri noin, mökki on koti ja kerrostalo koppi on asunto missä käydään nukkumassa töiden välissä. (jos on töitä)

• Anonyymi00020
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Juuri noin, mökki on koti ja kerrostalo koppi on asunto missä käydään nukkumassa töiden välissä. (jos on töitä)

Mökki ei ole koti, käräytän heti naapurin jos näen että asuu pysyvästi mökillä.

• Anonyymi00008

Ei muuta kuin lisäeristeitä seiniin. Tekee siitä nollaenergiatalon.

• Anonyymi00009

mulla 8000kwh vuosi 120 neliöö,ei kaadu tähän näillä hinnoilla.
      lisätään sitten puulämmitystä sen mukaan

• Anonyymi00010

Pointti oli varmaan se että jos sähkön hinta tuplaantuu, pystyykö sen maksamaan , tai vaihtoehtoisesti kulutuksen puolittamaan?

• Anonyymi00011
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Pointti oli varmaan se että jos sähkön hinta tuplaantuu, pystyykö sen maksamaan , tai vaihtoehtoisesti kulutuksen puolittamaan?

pystyy,korvaa puulla lämmityksen

• Anonyymi00018

Minulla vaihtelee 8000-9000/vuosi neliöitä 135, vara olisi vielä enempi lämmittää puilla, niitä riittää. Nykyään lämmitetään vain kun emäntä paistaa karjalanpiirakoita ja pullaa ja laatikkoruokia.

• Anonyymi00012

Kun on ilmalämpöpumppu ja takka,ei ole suuria sähkökuluja,talossa 120 neliötä.Sähköpatterit varalta,mutta kylmänä ovat.Sisälämpötila 21 astetta on sopiva,ei tarvi hikoilla eikä palella.Kun osaa säätää pumppua,kaikki toimii.Hyvä pumppu kestää yli -30 kun antaa olla päällä kesät ja talvet.

• Anonyymi00016

Ainakin Helsingin alueella menee kaikki mökit ja muut ok talot heti kaupaksi, koska tarjontaa on vähän ja halukkaita todella paljon. Ja jos talo on huono, niin kaivurilla kanttuvei ja uusi tilalle.

• Anonyymi00021

Juu, velkaa saa, mutta pystyykö maksamaan sen velan, se onkin toinen juttu....voudin sivuilta näkee että ei moni pysty...

• Anonyymi00017

Minä ostin tämän rintamamiestalon juppiaikana puolella miljoonalla markalla elikätten satallatuhannella eurolla.

Neljäkymmentävuotta oon täsä asunna ja tuollaisella kohtuullisella 4 %:n vuosikorolla jonka Kepu lupasi minulle sekä puhdetöitteni myötä on tämän minun asuntoni arvo tuollaiset 800 000 €. Jos ei tuolla hinnalla tule kauppoja niin haistatan paskat teille köyhille Kelapummeille.

Äänestän enskerralla Persua joten siitäs saatte !

• Anonyymi00022

800k vanhasta mörskästä.....no unta saa nähdä , se ei ole kielletty.

• Anonyymi00025

Korkeintaan 60 tuhatta

• Anonyymi00026

Kyllä minä viissataatuhatta voin maksaa, mutta puoli miljoonaa on jo liikaa, sanoi persu talokauppoja tehdessään.

• Anonyymi00023

sitten talon etsijät kysyvät, mitä sähkö maksaa, sitten vasta mitä talo maksaa,

• Anonyymi00028

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      51
      1673
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1612
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1178
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      981
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      954
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      765
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      627
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      620
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      597
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      556
    Aihe