onko todellista?
KunnanMuori jättämässä paikkansa
7
621
Vastaukset
- Anonyymi00001
Kuka Muori?
- Anonyymi00002
Ei jätä. Parhaat vuodet ovat vielä edessä. Vanhalla reseptissä mennään.
- Anonyymi00003
On merkkejä että polttaa kynttilää molemmista päistä.
- Anonyymi00004
Konkurssi sotkujen selvitysten jälkeen voi olla vaikeaa
- Anonyymi00005
Eihän kohta ole kuntaakaan....
- Anonyymi00006
Erään muorin vaalilupaukset keväällä 2025:
Ähtäri on minulle rakas kotipaikka, ja haluan tehdä työtä sen hyväksi avoimesti ja vastuullisesti. Päätöksenteon on perustuttava tietoon ja huolelliseen valmisteluun, ei oletuksiin tai hätiköityihin ratkaisuihin. Siksi perehdyn asioihin perusteellisesti ja kuuntelen asukkaita aidosti – ihmisiä kohdaten, ei vain etäältä.
Teen parhaani, jotta Ähtäri säilyy elinvoimaisena, turvallisena ja taloudellisesti kestävänä kuntana, jossa palvelut toimivat ja arki sujuu. Haluan rakentaa yhteistyötä ja löytää ratkaisuja, jotka hyödyttävät koko yhteisöämme.
Työtäni ohjaa seuraavat arvot: avoimuus, rehellisyys, ihmisten kuunteleminen aidosti, asioihin perehtyminen, ratkaisujen etsiminen ja sujuva yhteistyö. Jokainen ihminen on arvokas ja jokainen päätös tärkeä. - Anonyymi00009
Ihme persekauppiaita joka paikassa! Osaahan ihmiset hoitaa noi hommat yksinkin ja paremmin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle172353Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom671559Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1031489Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A61432Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681305Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell801250Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.401231Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001194Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311087En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521056