SAIN SÄHKÖAUTO KUUMEEN... AUTTAAKO BURANA VAI MIKÄ?
APUA MULLE
10
73
Vastaukset
- Anonyymi00002UUSI
ota naula käteesi ja työnnä pistorasiaan niin auttaa
- Anonyymi00003UUSI
Nyt on hyvä aika taltuttaa kuume, katsot kuinka pitkän matkan pääset kun -25c .
- Anonyymi00004UUSI
Uuden sähköauton arvo putoaa kahdessa vuodessa puoleen.
- Anonyymi00005UUSI
Osta se auto ja tuhoa tulevaisuutesi🤯
- Anonyymi00006UUSI
Osa negatiivisista tokaisuista pitää paikkansa osa ei. Itse olen toistaiseksi tyytyväinen pääosin sähköautoiluun.
Hyvää on nopea lämpiäminen ja kärytön liikennöinti missä vain ja auton voi pitää sisätilat lämpiminä esim. kauppareissulla, tai laittaa etänä lämpiämään ennakkoon.
Myytäväksi sähköautoja, kuten ei muitakaan nykyautoja kannata hankkia, takkiin tulee myös bensa-ja dieselautoissa.
Joten arvonalenemista on turhaa kissaa hännästä vetää. Juuri nyt on tekninen kehitys sähköautojen osalta kiivasta ja toimintamatkat pitenee koko ajan.
Ainakin Kiinasta tulossa kohta markkinoille auto kiinteän olomuodon akustolla missä luvattu range jopa 1500 km ja liki täydet luvataan vielä -30 asteessa toimintamatkaa.
Lisäksi akun kerrotaan olevan erityisen paloturvallinen, mikä on tosi hyvä uutinen, jos pitää kutinsa?
Hurjaa, mutta ken elää se näkee onko totta,vai tarua?? - Anonyymi00007UUSI
9 mm Burana auttaa pysyvästi.
- Anonyymi00008UUSI
Sähköauto on nopein tapa köyhtyä.
- Anonyymi00009UUSI
Onko kokemusta, vai olettamus? Minusta kaikki autot kun eivät ole vain ammatti tms. ansioliikenteessä ovat köyhdyttäviä ,mikä enempi mikä vähempi ; )
Tämä yli puolen vuosisadan kokemuksella autoista ja autoilusta ; )
- Anonyymi00010UUSI
240V AC on paras lääke tähän.
- Anonyymi00011UUSI
Osta polttis niin kuume menee ohi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 33431308
Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa
Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?602546Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien701946- 2071767
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1681668- 381404
Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.881233- 1221058
Sinkkusiskoni pliis kertokaa
Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex1031011Huomioon ottaminen
Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin30962