että mähän olen sivari! Jes!
Vastaukset 23
- henry
että olen totaali
- Just...
Että kävin intin pitkän kaavan kautta, ja voin pitää itseäni MIEHENÄ!
- naurumies
Hahhahaahh.. tuolle kommentille ei sitten voi olla nauramatta! "kävin armeijan, jes nyt oon kova jätkä" :D Eiköhän sen jokainen tiedä että et oo yhtään sen enempää MIES vaikka intin kävitkin, piste!
- 2.NAURUMIES
naurumies kirjoitti:
Hahhahaahh.. tuolle kommentille ei sitten voi olla nauramatta! "kävin armeijan, jes nyt oon kova jätkä" :D Eiköhän sen jokainen tiedä että et oo yhtään sen enempää MIES vaikka intin kävitkin, piste!
HAHAHAHAHA!!! Se on totuus että armija tekee pojasta miehen.
- rauhan puolesta
2.NAURUMIES kirjoitti:
Kyllä mä ainakin itseni mieheksi tunnen ja munatkin löytyy haarojen välistä vaikka en inttiä käynytkään. En ymmärrä kun kaikki vouhottaa siitä että armeijassa kasvaa pojista miehiä. Kahden kuukauden inttikokemuksella voin sanoa että tunsin itseni lapselliseksi pikkupojaksi kykkiessäni puun juurella huutamassa laukaus laukaus sarja. Tai ryömimässä jossain paskan seassa kun joku komentaa sua. Kyllä siinä katoaa viimesetkin miehisyyden rippeet. On paljon miehekkäämpää nousta vastarintaan ja haistatella pitkät vitut näille natsisioille jotka opettavat vääriä arvoja miehille. Niin tein minäkin ja ai että teki hyvää kiksahtaa kunnolla ja lähdin siltä seisomalta hyväilemään rynnäkkökiväärin sijasta omaa tyttöystävääni. Tulen taistelemaan lopun ikääni sen asian puolesta että asevelvollisuus lakkautettaisiin suomesta. Tämä laki on yksi Suomen pahimmista ihmisoikeuksia loukkaavista laista. Asevelvollisuus=vapauden riisto ilman minkäänlaista aihetta. Tosiasiahan on että kaikki ihmiset tässä maassa eivät ole samanlaisia. Kaikki ihmiset eivät mene armeijaan samasta lähtökohdista ja sitä ei siellä natsilaitoksessa ymmärretä. On lihavia, huonokuntoisia, aseita vihaavia tai rauhaa rakastavia. Jos olet erilainen armeijassa sinut otetaan silmätikuksi ja rääkätään kahta kauheemmin ja kaikki tämä sen takia, että sinustakin tulisi raakamainen tappaja ja menetetyn isänmaan puolustaja. Aion jatkossakin käännyttää ihmisiä mahdollisimaan paljon armeija vastaiseen suuntaan ja onneksi myös olen hyvin onnistunut siinä. Myrkytän ja saastutan tämän tämän yhteiskunnan omilla rauhanomaisilla, läheisen ja toisen ihmisen rakastamisen perustuvilla saasteisilla ajatuksilla. Sillä nämä ajatukset näyttävät olevan yhteisössämme lähes kirosanoja. Pystyvätkö miehet oikeasti ajattelemaan syvällisesti asioita niinkuin minä pystyn ja pohtimaan oikeasti miksi lähtevät sinne armeijaan itseään kiduttamaan. Sitten moni tulee mullekin sanomaan että sinne meni vuosi hukkaan aivan turhaan elämästä enkä mitään saavuttanut. Jumalauta jos tätä miehiä syrjivää ihmisloukkaus lakia ei saada pois tästä maasta niin hommaan toisen maan kansallisuuden enkä tule koskaan enää Suomeen. Jos joskus saan pojan itselleni en varmasti päästä sitä armeijaan oppimaan vääriä elämän arvoja. Olen tuhat kertaa parempi lapseni kouluttaja kuin vääriä arvoja opettava ja niin helvetin tärkeä puolustusvoimat.
- naurumies
2.NAURUMIES kirjoitti:
Miten? Perustele nyt kun kerta noin sanot? Mikä siellä tekee pojasta miehen? Aamukuuden herätyskö, ampuminen, metsäleirit, komentajien käskytettävänä oleminen, sotaleikit? Kerro nyt mullekkin oikein yksityiskohtainen perustelu?
- rauhan puolesta
naurumies kirjoitti:
Miten? Perustele nyt kun kerta noin sanot? Mikä siellä tekee pojasta miehen? Aamukuuden herätyskö, ampuminen, metsäleirit, komentajien käskytettävänä oleminen, sotaleikit? Kerro nyt mullekkin oikein yksityiskohtainen perustelu?
Olen myös miettinyt asiaa monta vuotta mutta miksi kukaan ei voi vastata tuohon kysymykseen. Mikä tekee armeijassa pojasta miehen? Ja parempi tulla hyvä essee vastaus kukaan ei sitä mulle ole vielä pystyny kertomaan. Jäänkö nyt sitten aina pojaksi kun kaikki fiksut tappajiksi koulutetut ovat kasvaneet miehiksi. Voinhan mä tietty poikanakin elää mutta elän oman elämäni enkä halua että kukaan puuttuu siihen tai näsäviisastelee mielipiteilläni.
- SKS
rauhan puolesta kirjoitti:
Kyllä mä ainakin itseni mieheksi tunnen ja munatkin löytyy haarojen välistä vaikka en inttiä käynytkään. En ymmärrä kun kaikki vouhottaa siitä että armeijassa kasvaa pojista miehiä. Kahden kuukauden inttikokemuksella voin sanoa että tunsin itseni lapselliseksi pikkupojaksi kykkiessäni puun juurella huutamassa laukaus laukaus sarja. Tai ryömimässä jossain paskan seassa kun joku komentaa sua. Kyllä siinä katoaa viimesetkin miehisyyden rippeet. On paljon miehekkäämpää nousta vastarintaan ja haistatella pitkät vitut näille natsisioille jotka opettavat vääriä arvoja miehille. Niin tein minäkin ja ai että teki hyvää kiksahtaa kunnolla ja lähdin siltä seisomalta hyväilemään rynnäkkökiväärin sijasta omaa tyttöystävääni. Tulen taistelemaan lopun ikääni sen asian puolesta että asevelvollisuus lakkautettaisiin suomesta. Tämä laki on yksi Suomen pahimmista ihmisoikeuksia loukkaavista laista. Asevelvollisuus=vapauden riisto ilman minkäänlaista aihetta. Tosiasiahan on että kaikki ihmiset tässä maassa eivät ole samanlaisia. Kaikki ihmiset eivät mene armeijaan samasta lähtökohdista ja sitä ei siellä natsilaitoksessa ymmärretä. On lihavia, huonokuntoisia, aseita vihaavia tai rauhaa rakastavia. Jos olet erilainen armeijassa sinut otetaan silmätikuksi ja rääkätään kahta kauheemmin ja kaikki tämä sen takia, että sinustakin tulisi raakamainen tappaja ja menetetyn isänmaan puolustaja. Aion jatkossakin käännyttää ihmisiä mahdollisimaan paljon armeija vastaiseen suuntaan ja onneksi myös olen hyvin onnistunut siinä. Myrkytän ja saastutan tämän tämän yhteiskunnan omilla rauhanomaisilla, läheisen ja toisen ihmisen rakastamisen perustuvilla saasteisilla ajatuksilla. Sillä nämä ajatukset näyttävät olevan yhteisössämme lähes kirosanoja. Pystyvätkö miehet oikeasti ajattelemaan syvällisesti asioita niinkuin minä pystyn ja pohtimaan oikeasti miksi lähtevät sinne armeijaan itseään kiduttamaan. Sitten moni tulee mullekin sanomaan että sinne meni vuosi hukkaan aivan turhaan elämästä enkä mitään saavuttanut. Jumalauta jos tätä miehiä syrjivää ihmisloukkaus lakia ei saada pois tästä maasta niin hommaan toisen maan kansallisuuden enkä tule koskaan enää Suomeen. Jos joskus saan pojan itselleni en varmasti päästä sitä armeijaan oppimaan vääriä elämän arvoja. Olen tuhat kertaa parempi lapseni kouluttaja kuin vääriä arvoja opettava ja niin helvetin tärkeä puolustusvoimat.
Heippa ei tule ikävä...
- 2. naurumies
naurumies kirjoitti:
En minä esseetä kirjoota, mutta armeija opettaa teidänkaltaisenne vätykset kunnioittamaan maatanne ja teitä kokeneempia. Se opettaa arvoja teille kakaroille ,jotka ovat ikänsä eläneet jossain kaupungin asfalttipihalla. Maailmassa pääsee nykyään liian helpolla. Armeijakaan ei ole pakollinen. Silti tulisi kunnioittaa veteraaniemme työtä ja käydä armeija.
- Naurumies
2. naurumies kirjoitti:
En minä esseetä kirjoota, mutta armeija opettaa teidänkaltaisenne vätykset kunnioittamaan maatanne ja teitä kokeneempia. Se opettaa arvoja teille kakaroille ,jotka ovat ikänsä eläneet jossain kaupungin asfalttipihalla. Maailmassa pääsee nykyään liian helpolla. Armeijakaan ei ole pakollinen. Silti tulisi kunnioittaa veteraaniemme työtä ja käydä armeija.
Vai ikänsä eläneet asfattipihalla... En ole ikinä asunut kaupungissa enkä kaupunkiin muuta! Olen koko ikäni asunut maalla, ja vätykseksi et haukkuisi jos tuntisit minut. Lopeta yleistäminen! Kunnioitan kyllä veteraaneja syvästi, mutta kertoisitko vielä miten se kunnioittaa veteraaneja, jos kaikki sivarit kävisi armeijan? Myös kotimaatani kunnioitan ja tarvittaessa kyllä puolustan.
"Maailmassa pääsee nykyään liian helpolla" Vai niin, no olisit sitten onnellinen jos siltä tuntuu että on liian helppoa, kaikilla ei ole.
Ja edelleenkin: Mikä tekee armeijassa pojasta miehen? - lopus meiän Rouva kokelast...
Ja sehän musta miehen teki! =)
- A. Punaniska
,,,,sivariinmenoon on ko. henkilön laiskuus ja mukavuudenhalu, vaikka verukkeena esitetään kaikenmaaliman vakaumuksia. Äiti on vaan paaponu poikansa pilalle.
Tai sitten se isänmaallisuus ja suomen itsenäisyys ei vaan ole kaikille yhtä tärkeä asia kun sinulle.
Olen itse sivari ja erittäin ylpeä valinnastani. En tajua miksi minun olisi pitänyt mennä armeijaan näiden sinunlaistesi natsien komenneltavaksi, minulle suomalaisuus ja suomen itsenäisyys eivät ole koskaan merkinneet yhtään mitään. Ja sen vuoksi pidänkin näitä sinunlaisiasi maanpuolustusintoilijoita pahasti vääräuskoisina.
Olen rauhan aatteen kannattaja, joten armeijaan meneminen olisi ollut pahasti ristiriidassa minun rauhan aatteeni kanssa.
Mielestäni suomi on ihan huono valtio jossa ei ole mitään puolustamisen arvoista, ja olisin valmis luopumaan tästä suomen turhasta itsenäisyydestä vaikka heti saman tien. Se olisi kannattanut tehdä jo vuonna 1939, niin oltaisiin säästytty monilta kärsimyksiltä ja kuolonuhreilta.
Suomi on tällä hetkellä ainoa EU-valtio jossa on edelleenkin voimassa tämä yleinen asevelvollisuus, joten tässäkin asiassa suomi tulee muuta Eurooppaa jäljessä.- Nupox
DarkFear kirjoitti:
Tai sitten se isänmaallisuus ja suomen itsenäisyys ei vaan ole kaikille yhtä tärkeä asia kun sinulle.
Olen itse sivari ja erittäin ylpeä valinnastani. En tajua miksi minun olisi pitänyt mennä armeijaan näiden sinunlaistesi natsien komenneltavaksi, minulle suomalaisuus ja suomen itsenäisyys eivät ole koskaan merkinneet yhtään mitään. Ja sen vuoksi pidänkin näitä sinunlaisiasi maanpuolustusintoilijoita pahasti vääräuskoisina.
Olen rauhan aatteen kannattaja, joten armeijaan meneminen olisi ollut pahasti ristiriidassa minun rauhan aatteeni kanssa.
Mielestäni suomi on ihan huono valtio jossa ei ole mitään puolustamisen arvoista, ja olisin valmis luopumaan tästä suomen turhasta itsenäisyydestä vaikka heti saman tien. Se olisi kannattanut tehdä jo vuonna 1939, niin oltaisiin säästytty monilta kärsimyksiltä ja kuolonuhreilta.
Suomi on tällä hetkellä ainoa EU-valtio jossa on edelleenkin voimassa tämä yleinen asevelvollisuus, joten tässäkin asiassa suomi tulee muuta Eurooppaa jäljessä.Hei, tää on se sama syy miks jätin armeijan käymättä.
Ei ihminen voi maata rajata tai kaikennäköisillä huterilla väitöksillä sitä omistaa. Typerää leikkiä, jolla tuhotaan enemmän kuin rakennetaan.
Muutama vuosi vielä, niin eiköhän sivistyksen taso nouse taas promillella, jolloin meidän puolelle herää taas kourallinen uusia sieluja.
Rauhaa & rakkautta:) - mieti, mieti!
A.Punaniskalle: Eikö muka tosiaankaan tule yhtään oikeata syytä mieleen?! Mieti! Tiedän että nyt tää taitaa mennä asiattomaksi viestiksi, mut ei voi mitään! Vituttaa vaan niin paljon tuommoset saakelin vajaa-älyiset. Ilmeisesti oot intin käyny.. ootko nyt sen perusteella oikein kovakin jätkä, mitä!? Mä oon sivari, ja toivo ettet koskaan kävele mua vastaan. Kerran rupes joku intti-intoilija vittuilemaan, ja kyllä muuten sattu poikaa leukaan sen verran että huhhuh...
mieti, mieti! kirjoitti:
A.Punaniskalle: Eikö muka tosiaankaan tule yhtään oikeata syytä mieleen?! Mieti! Tiedän että nyt tää taitaa mennä asiattomaksi viestiksi, mut ei voi mitään! Vituttaa vaan niin paljon tuommoset saakelin vajaa-älyiset. Ilmeisesti oot intin käyny.. ootko nyt sen perusteella oikein kovakin jätkä, mitä!? Mä oon sivari, ja toivo ettet koskaan kävele mua vastaan. Kerran rupes joku intti-intoilija vittuilemaan, ja kyllä muuten sattu poikaa leukaan sen verran että huhhuh...
Punaniskan pelkkä nimimerkki jo kertoo että kyseessä on oikein pahimman sortin äärioikeistolainen armeijaintoilija. Sivarina täytyy sanoa että parasta armeijasta kieltäytymisessä on aina se kun tietää miten paljon se oikein vituttaa näitä punaniskan kaltaisia uusnatseja.
Mikään ei ole hienompaa kun kävellä kaupungilla pitkä tukka heiluen ja iso PEACE-merkki kaulassa mahdollisimman epäsotilaallisen näköisenä, ja katsella vastaan tulevien pilottitakkiin pukeutuneiden kaljupäiden vihaisia ilmeitä.- Fafner
DarkFear kirjoitti:
Punaniskan pelkkä nimimerkki jo kertoo että kyseessä on oikein pahimman sortin äärioikeistolainen armeijaintoilija. Sivarina täytyy sanoa että parasta armeijasta kieltäytymisessä on aina se kun tietää miten paljon se oikein vituttaa näitä punaniskan kaltaisia uusnatseja.
Mikään ei ole hienompaa kun kävellä kaupungilla pitkä tukka heiluen ja iso PEACE-merkki kaulassa mahdollisimman epäsotilaallisen näköisenä, ja katsella vastaan tulevien pilottitakkiin pukeutuneiden kaljupäiden vihaisia ilmeitä.Että olet hauska kundi, sua olikin jo ikävä,
Aluksi minä luulin että olet melko tosikko. Ja skeidat, sinähän olet hemmetin humoristinen. - Reader
mieti, mieti! kirjoitti:
"Kerran rupes joku intti-intoilija vittuilemaan, ja kyllä muuten sattu poikaa leukaan sen verran että huhhuh... "
Oletpa kovis.
Uskallat lyödä aseetonta ihmistä. - mieti mieti
Reader kirjoitti:
"Kerran rupes joku intti-intoilija vittuilemaan, ja kyllä muuten sattu poikaa leukaan sen verran että huhhuh... "
Oletpa kovis.
Uskallat lyödä aseetonta ihmistä.En ole mikään kovis, enkä halua olla. Eikä meillä kummallakaan ollut minkäänlaista asetta. Itse hän aloitti, kuuntelin ihan rauhassa, mutta kun alkoi repiä rinnuksista niin sillon aattelin että nyt loppuu. Eli siis itsepuolustusta minun (sekä poliisin) mielestä.
- Reader
mieti mieti kirjoitti:
En ole mikään kovis, enkä halua olla. Eikä meillä kummallakaan ollut minkäänlaista asetta. Itse hän aloitti, kuuntelin ihan rauhassa, mutta kun alkoi repiä rinnuksista niin sillon aattelin että nyt loppuu. Eli siis itsepuolustusta minun (sekä poliisin) mielestä.
Kyllä minäkin olisin siinä vaiheessa läväyyttänyt.
Ei kenelläkään ole oikeutta käydä käsiksi.
Se osoittaa miehen heikkoutta, ellei pärjää sanan mittelössä.
Sorry kovat sanani, mutta en ollut tietoinen
asian todellisesta laidasta. :) - geiger
Fafner kirjoitti:
Että olet hauska kundi, sua olikin jo ikävä,
Aluksi minä luulin että olet melko tosikko. Ja skeidat, sinähän olet hemmetin humoristinen.poika kirjoittelee trolleja täällä. tajuaa sen jo tyhmempikin.
- H.P.
Muista myös konsultoida jonkun sortin lekuria, jos unohtelet useinkin tuollaisia asioita.
Ois kyl aika paha jos työhaistattelus se tyyppi kysyis et "kävikkö armeijan", nii vastais et "ööö... emmä muista". - justiinsa äsken
että sain vapautuksen intistä 15 vuotta sitten.olin vain pari tuntia putkassa...
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko laittaa sulle viestiä?
Se viesti on tossa valmiina ja lähettämistä vaille valmis. Kun ei kauhee sti tunneta niin eipä sillä olisi niin väliä. S671081- 381011
- 109879
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää125856- 38743
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.77672Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei2662- 51646
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.32633Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66631- 42629
Nyt kaatuu Kuisla
Reima Kuisla hakee saneeraukseen – Joitakin velkoja on jo ulosotossa https://www.ilkkapohjalainen.fi/reima-kuisla-hakee29584Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev126576- 52537
- 49528
- 95511
- 60484
- 45446
- 35427
Sastamalassa epäillään tappoa, kaksi otettu kiinni
Kuulemma Aarnontiellä tapahtunut Tietääkö joku enemmän?15426