Jos Rakastat Naista niin Tee kaikkesi!!

Anonyymi-ap

Jos rakastat yhä sun kaivattua naistasi niin tee hyväntähden mies jotain sen eteen!!!
Elämä on liian lyhyt.
Rakastatko? Haluatko? Onko hän se oikea?
No sitten mene laittamaan viestiä hänelle. Tee kaikkesi jotta pääsette tapaamaan. Ole rohkea! Ja kun tapaatte, ole herrasmies. Näytä että Rakastat! Täällä on turha laittaa kirjoituksia, ei mene ikinä perille.

33

369

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

En ole herrasmies. Olen tavallinen tallaaja, enkä riittäisi hänelle vaativalle prinsessalle. Haluaisin vaan olla ja viettää aikaa hänen kanssaan kahdestaan ilman paineita ja stressiä mistään.

• Anonyymi00003
        UUSI

Herrasmiesmäisyys tarkoittaa hyviä käytöstapoja.
        On mies sitten tavallinen tallaaja tai mikä vain.
        Toki tulee olla aito oma itsensä. Sanot häntä vaativaksi prinsessaksi. Oletko miettinyt myös, oletko itse tehnyt aina oikein häntä kohtaan ja ollut rehellinen? Stressiä ei synny jos kahden ihmisen välit ovat selkeät ja avoimet.
        Mitä jos nainen rakastaa sinua oikeasti mutta et halua ottaa vastaan hänen rakkauttaan. Rakennat muurin josta ei pääse läpi. Rakastatko häntä oikeasti?

• Anonyymi00007
        UUSI

Ja moni mies tekee niin ja nainen ei tee mitään!! Aloittajalle tää

• Anonyymi00008
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ja moni mies tekee niin ja nainen ei tee mitään!! Aloittajalle tää

"Alakko nää mua?" on perinteinen Oulun seudun murteella esitetty kysymys, joka tarkoittaa "oletko kaverini", "tuletko leikkimään/pelaamaan" tai "alkaisitko seurustelemaan". Se on leikkimielinen kutsu osallistua tai muodostaa sosiaalinen kontakti, joka on tullut tunnetuksi osana pohjoispohjalaisesta puheenpartta.

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

"Alakko nää mua?" on perinteinen Oulun seudun murteella esitetty kysymys, joka tarkoittaa "oletko kaverini", "tuletko leikkimään/pelaamaan" tai "alkaisitko seurustelemaan". Se on leikkimielinen kutsu osallistua tai muodostaa sosiaalinen kontakti, joka on tullut tunnetuksi osana pohjoispohjalaisesta puheenpartta.

Lyhyesti:
        Merkitys: "Tuletko leikkimään kanssani?", "Ollaan kavereita?" tai "Rupeaa minun seurustelukumppanikseni?".
        Alkuperä: Oulun murre, käytetään erityisesti lasten ja nuorten keskuudessa.
        Konteksti: Käytetään sosiaalisen suhteen aloittamiseen.

• Anonyymi00012
        UUSI

Harmi jos hän ajattelis noin ja siitä syystä
        asiat on nyt niiku on, eli päin piiiiiiiiip.
        En ole mikään hiton prinsessa.

• Anonyymi00025
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Ennen oli tukkijätkät ja nyt palstajätkät.

• Anonyymi00026
        UUSI
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ennen oli tukkijätkät ja nyt palstajätkät.

AI-yhteenveto
        Naisen tehtävä suhteessa ei nykypäivänä ole enää kiveen hakattu, vaan perustuu tasa-arvoiseen kumppanuuteen, yhteyden rakentamiseen ja molemminpuoliseen tukeen. Keskeistä on usein tunneyhteyden ylläpitäminen, arjen sujuvuuden jakaminen ja toisen tukeminen, samalla kun molemmat voivat toteuttaa itseään. Perinteiset roolit väistyvät, ja tilalle tulevat keskustelu ja yhteinen suunnittelu.
        Yhteyden rakentaja: Naiset usein ylläpitävät suhteessa yhteyttä puhumalla, läsnäololla ja kosketuksella.
        Tunteiden jakaminen: Nainen kaipaa usein tulla kuulluksi ja ymmärretyksi tunteineen, ilman että niitä yritetään heti ratkaista.
        Arjen hallinta: Vaikka tasa-arvo on lisääntynyt, metatyö eli arjen organisointi jää usein naisen harteille, mutta tavoitteena on "fifty-fifty" -jako.
        Kokonaiseksi tuleminen: Nainen ei ole vain rooli (kuten äiti tai vaimo), vaan yksilö, joka haluaa tulla nähdyksi ja kuulluksi omana itsenään.
        Tasa-arvoinen kumppani: Modernissa suhteessa nainen pärjää itsenäisesti, mutta jakaa vastuun ja ilot kumppaninsa kanssa.
        Naisen "tehtävä" onkin loppujen lopuksi luoda suhteeseen turvaa, rakkautta ja kehitystä omalla persoonallaan, ei niinkään ennalta määrättyjen roolien kautta.

• Anonyymi00027
        UUSI
        Anonyymi00026 kirjoitti:

AI-yhteenveto
        Naisen tehtävä suhteessa ei nykypäivänä ole enää kiveen hakattu, vaan perustuu tasa-arvoiseen kumppanuuteen, yhteyden rakentamiseen ja molemminpuoliseen tukeen. Keskeistä on usein tunneyhteyden ylläpitäminen, arjen sujuvuuden jakaminen ja toisen tukeminen, samalla kun molemmat voivat toteuttaa itseään. Perinteiset roolit väistyvät, ja tilalle tulevat keskustelu ja yhteinen suunnittelu.
        Yhteyden rakentaja: Naiset usein ylläpitävät suhteessa yhteyttä puhumalla, läsnäololla ja kosketuksella.
        Tunteiden jakaminen: Nainen kaipaa usein tulla kuulluksi ja ymmärretyksi tunteineen, ilman että niitä yritetään heti ratkaista.
        Arjen hallinta: Vaikka tasa-arvo on lisääntynyt, metatyö eli arjen organisointi jää usein naisen harteille, mutta tavoitteena on "fifty-fifty" -jako.
        Kokonaiseksi tuleminen: Nainen ei ole vain rooli (kuten äiti tai vaimo), vaan yksilö, joka haluaa tulla nähdyksi ja kuulluksi omana itsenään.
        Tasa-arvoinen kumppani: Modernissa suhteessa nainen pärjää itsenäisesti, mutta jakaa vastuun ja ilot kumppaninsa kanssa.
        Naisen "tehtävä" onkin loppujen lopuksi luoda suhteeseen turvaa, rakkautta ja kehitystä omalla persoonallaan, ei niinkään ennalta määrättyjen roolien kautta.

Olen tavannut 25 vuoden aikana narsisteja, sitoutumiskammoisia.

• Anonyymi00032
        UUSI
        Anonyymi00012 kirjoitti:

Kyllä olet. Käytös ei valehtele.

• Anonyymi00002
      UUSI

Yhtä lailla nainen voi tehdä kaikkensa, jos rakastaa miestä. Miksi sysäät kaiken vastuun miehelle?

• Anonyymi00010
        UUSI

Oli joskus hirveä tilanne nainen vaan makas sängyssä ja odotti että mies tekee kaiken.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Oli joskus hirveä tilanne nainen vaan makas sängyssä ja odotti että mies tekee kaiken.

Seksiä24 nainen.

• Anonyymi00004
      UUSI

Jos luuli, että on varattu. Ehkä jotakin signaalia olisi eri tavalla pitänyt tuossa tapauksessa tulla toiseltakin puolelta. Voimia!

• Anonyymi00005
      UUSI

Tottakai niin mies kuin nainenkin voi sitä viestiä laittaa. Tässä tapauksessa miehen tulee nyt tehdä se aloite koska on itse möhlinyt ja tietää sen mutta ei tunnusta koskaan tekevänsä väärin.

• Anonyymi00006
      UUSI

Olisit ehtinyt kirjoittaa hänelle monta viestiä samaan aikaan, kun kirjoitit aloituksen, jossa vaadit jotain mitä et pysty itsekään ilmeisesti suorittamaan.

• Anonyymi00013
        UUSI

Hänellä on ollut monia viikkoja aikaa laittaa viestiä/soittaa/tulla käymään. Jos olisi rakastanut. Jos olisi halunnut olla kanssani. Olin aina aiemmin se joka otti yhteyttä. Miksi hän ei tee koskaan aloitetta? Sysää vastuun muille. Aina.
        Olen avoin, toinen on sulkeutunut. Minä rakastan ja pystyn puhumaan kaiken, toinen pakenee. En vaadi. Toivoin. Odotin. Nyt en enää toivo enkä odota.
        Hänen hiljaisuus sanoo kaiken. Ghostaaminen tappaa kaiken toivon.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Hänellä on ollut monia viikkoja aikaa laittaa viestiä/soittaa/tulla käymään. Jos olisi rakastanut. Jos olisi halunnut olla kanssani. Olin aina aiemmin se joka otti yhteyttä. Miksi hän ei tee koskaan aloitetta? Sysää vastuun muille. Aina.
        Olen avoin, toinen on sulkeutunut. Minä rakastan ja pystyn puhumaan kaiken, toinen pakenee. En vaadi. Toivoin. Odotin. Nyt en enää toivo enkä odota.

Jaa, sinä oletkin se joka mainitsee sitten vasta myöhemmin että olet se joka on aina ottanut yhteyttä. Ensin haluat mahdollisimman paljon vastauksia, kuin virveliä heittäisit, kalastat.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Tuota noin 🤔 eikö tuo kaikki kerro olennaisen? Onko sinulla ymmärtämisen kanssa vaikeuksia?
        Eri

• Anonyymi00021
        UUSI
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Tuota noin 🤔 eikö tuo kaikki kerro olennaisen? Onko sinulla ymmärtämisen kanssa vaikeuksia?
        Eri

"Hänen hiljaisuus sanoo kaiken. Ghostaaminen tappaa kaiken toivon." Noin siinä luki. Käsittelee omia tunteitaan. Onko sinulla sisälukutaidon ja ymmärtämisen kanssa ongelmia??

• Anonyymi00015
      UUSI

Näin. Olen sama mieltä ❤️ naiselta

• Anonyymi00017
      UUSI

Kukahan se kalastaa ja mitä? Taidat äijä olla itekkin samanlainen mies kenestä aloittaja tässä kertoi.
      Sulla ei taida olla puhtaat jauhot pussissa? Hah!

• Anonyymi00018
      UUSI

On vaikeuksia. Nepsy. Mutta ei tyhmä kuitenkaan.
      Ja onko se syy ivata ja ilkkua ihmistä?
      Se kellä on varaa puhua ilkeitä tietämättä, Olkoot hiljaa. Puolustatteko persoonallisuushäiriöistä miestä?

• Anonyymi00019
      UUSI

Yritän kultaseni. Ja kyllä tiedät tunteeni. kuin hänelle

• Anonyymi00020
        UUSI

Mistä hän tunteesi voisi tietää jos et mies ole kertonut?

• Anonyymi00022
        UUSI
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Mistä hän tunteesi voisi tietää jos et mies ole kertonut?

No ei sitten yhtään mistään!

• Anonyymi00023
      UUSI

Kaikkesi tarkoitat tällä mitä kerrotko mitä hyötyä on tehdä yhtään mitään jos ei toiselle kelpaa just sellaisena kuin on sen historian kanssa joka itse kullakin on

• Anonyymi00024
      UUSI

Simppelein keino on olla saatavilla eli puhe- ja katseläheisyydellä. Nainen alkaa flirttailemaan ja se on siinä. Siitä vaan poimit talteen.
      Jos piilottelet menetät kasvosi ja miehisyytesi naisen silmissä.

• Anonyymi00028
        UUSI

Ei toimi!
        Sitäpaitsi, monet miehet täälläkin sanoneet, etteivät tajua, jos ei nainen sano suoraan.

• Anonyymi00029
      UUSI

En voi

• Anonyymi00030
        UUSI

Miksi et voi?

• Anonyymi00031
        UUSI

Kyllä voit kun uskot itseesi. Aloita vaikka sanomalla että taidan olla ihastunut sinuun ja haluaisin tutustua sinuun.

• Anonyymi00033
        UUSI
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Kyllä voit kun uskot itseesi. Aloita vaikka sanomalla että taidan olla ihastunut sinuun ja haluaisin tutustua sinuun.

Taiatte elää mielikuvitus maailmoissa ja taiatte olla myös näitä kiusaajia ja olette niin erilaisia.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      99
      2239
    2. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      218
      1901
    3. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      173
      1722
    4. Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta

Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.
      Maailman menoa
      101
      1306
    5. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      38
      1190
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      1098
    7. Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?

😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo
      Luterilaisuus
      275
      802
    8. 90kW kulutus

Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit
      Maailman menoa
      180
      681
    9. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      47
      625
    10. Vanhemmassa miehessä

on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo
      Ikävä
      50
      623
    Aihe