Jos rakastat yhä sun kaivattua naistasi niin tee hyväntähden mies jotain sen eteen!!!
Elämä on liian lyhyt.
Rakastatko? Haluatko? Onko hän se oikea?
No sitten mene laittamaan viestiä hänelle. Tee kaikkesi jotta pääsette tapaamaan. Ole rohkea! Ja kun tapaatte, ole herrasmies. Näytä että Rakastat! Täällä on turha laittaa kirjoituksia, ei mene ikinä perille.
Jos Rakastat Naista niin Tee kaikkesi!!
33
369
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
En ole herrasmies. Olen tavallinen tallaaja, enkä riittäisi hänelle vaativalle prinsessalle. Haluaisin vaan olla ja viettää aikaa hänen kanssaan kahdestaan ilman paineita ja stressiä mistään.
- Anonyymi00003UUSI
Herrasmiesmäisyys tarkoittaa hyviä käytöstapoja.
On mies sitten tavallinen tallaaja tai mikä vain.
Toki tulee olla aito oma itsensä. Sanot häntä vaativaksi prinsessaksi. Oletko miettinyt myös, oletko itse tehnyt aina oikein häntä kohtaan ja ollut rehellinen? Stressiä ei synny jos kahden ihmisen välit ovat selkeät ja avoimet.
Mitä jos nainen rakastaa sinua oikeasti mutta et halua ottaa vastaan hänen rakkauttaan. Rakennat muurin josta ei pääse läpi. Rakastatko häntä oikeasti? - Anonyymi00007UUSI
Ja moni mies tekee niin ja nainen ei tee mitään!! Aloittajalle tää
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ja moni mies tekee niin ja nainen ei tee mitään!! Aloittajalle tää
"Alakko nää mua?" on perinteinen Oulun seudun murteella esitetty kysymys, joka tarkoittaa "oletko kaverini", "tuletko leikkimään/pelaamaan" tai "alkaisitko seurustelemaan". Se on leikkimielinen kutsu osallistua tai muodostaa sosiaalinen kontakti, joka on tullut tunnetuksi osana pohjoispohjalaisesta puheenpartta.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
"Alakko nää mua?" on perinteinen Oulun seudun murteella esitetty kysymys, joka tarkoittaa "oletko kaverini", "tuletko leikkimään/pelaamaan" tai "alkaisitko seurustelemaan". Se on leikkimielinen kutsu osallistua tai muodostaa sosiaalinen kontakti, joka on tullut tunnetuksi osana pohjoispohjalaisesta puheenpartta.
Lyhyesti:
Merkitys: "Tuletko leikkimään kanssani?", "Ollaan kavereita?" tai "Rupeaa minun seurustelukumppanikseni?".
Alkuperä: Oulun murre, käytetään erityisesti lasten ja nuorten keskuudessa.
Konteksti: Käytetään sosiaalisen suhteen aloittamiseen. - Anonyymi00012UUSI
Harmi jos hän ajattelis noin ja siitä syystä
asiat on nyt niiku on, eli päin piiiiiiiiip.
En ole mikään hiton prinsessa. - Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En ole mikään hiton prinsessa.Ennen oli tukkijätkät ja nyt palstajätkät.
- Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00025 kirjoitti:
Ennen oli tukkijätkät ja nyt palstajätkät.
AI-yhteenveto
Naisen tehtävä suhteessa ei nykypäivänä ole enää kiveen hakattu, vaan perustuu tasa-arvoiseen kumppanuuteen, yhteyden rakentamiseen ja molemminpuoliseen tukeen. Keskeistä on usein tunneyhteyden ylläpitäminen, arjen sujuvuuden jakaminen ja toisen tukeminen, samalla kun molemmat voivat toteuttaa itseään. Perinteiset roolit väistyvät, ja tilalle tulevat keskustelu ja yhteinen suunnittelu.
Yhteyden rakentaja: Naiset usein ylläpitävät suhteessa yhteyttä puhumalla, läsnäololla ja kosketuksella.
Tunteiden jakaminen: Nainen kaipaa usein tulla kuulluksi ja ymmärretyksi tunteineen, ilman että niitä yritetään heti ratkaista.
Arjen hallinta: Vaikka tasa-arvo on lisääntynyt, metatyö eli arjen organisointi jää usein naisen harteille, mutta tavoitteena on "fifty-fifty" -jako.
Kokonaiseksi tuleminen: Nainen ei ole vain rooli (kuten äiti tai vaimo), vaan yksilö, joka haluaa tulla nähdyksi ja kuulluksi omana itsenään.
Tasa-arvoinen kumppani: Modernissa suhteessa nainen pärjää itsenäisesti, mutta jakaa vastuun ja ilot kumppaninsa kanssa.
Naisen "tehtävä" onkin loppujen lopuksi luoda suhteeseen turvaa, rakkautta ja kehitystä omalla persoonallaan, ei niinkään ennalta määrättyjen roolien kautta. - Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
AI-yhteenveto
Naisen tehtävä suhteessa ei nykypäivänä ole enää kiveen hakattu, vaan perustuu tasa-arvoiseen kumppanuuteen, yhteyden rakentamiseen ja molemminpuoliseen tukeen. Keskeistä on usein tunneyhteyden ylläpitäminen, arjen sujuvuuden jakaminen ja toisen tukeminen, samalla kun molemmat voivat toteuttaa itseään. Perinteiset roolit väistyvät, ja tilalle tulevat keskustelu ja yhteinen suunnittelu.
Yhteyden rakentaja: Naiset usein ylläpitävät suhteessa yhteyttä puhumalla, läsnäololla ja kosketuksella.
Tunteiden jakaminen: Nainen kaipaa usein tulla kuulluksi ja ymmärretyksi tunteineen, ilman että niitä yritetään heti ratkaista.
Arjen hallinta: Vaikka tasa-arvo on lisääntynyt, metatyö eli arjen organisointi jää usein naisen harteille, mutta tavoitteena on "fifty-fifty" -jako.
Kokonaiseksi tuleminen: Nainen ei ole vain rooli (kuten äiti tai vaimo), vaan yksilö, joka haluaa tulla nähdyksi ja kuulluksi omana itsenään.
Tasa-arvoinen kumppani: Modernissa suhteessa nainen pärjää itsenäisesti, mutta jakaa vastuun ja ilot kumppaninsa kanssa.
Naisen "tehtävä" onkin loppujen lopuksi luoda suhteeseen turvaa, rakkautta ja kehitystä omalla persoonallaan, ei niinkään ennalta määrättyjen roolien kautta.Olen tavannut 25 vuoden aikana narsisteja, sitoutumiskammoisia.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En ole mikään hiton prinsessa.Kyllä olet. Käytös ei valehtele.
- Anonyymi00002UUSI
Yhtä lailla nainen voi tehdä kaikkensa, jos rakastaa miestä. Miksi sysäät kaiken vastuun miehelle?
- Anonyymi00010UUSI
Oli joskus hirveä tilanne nainen vaan makas sängyssä ja odotti että mies tekee kaiken.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Oli joskus hirveä tilanne nainen vaan makas sängyssä ja odotti että mies tekee kaiken.
Seksiä24 nainen.
- Anonyymi00004UUSI
Jos luuli, että on varattu. Ehkä jotakin signaalia olisi eri tavalla pitänyt tuossa tapauksessa tulla toiseltakin puolelta. Voimia!
- Anonyymi00005UUSI
Tottakai niin mies kuin nainenkin voi sitä viestiä laittaa. Tässä tapauksessa miehen tulee nyt tehdä se aloite koska on itse möhlinyt ja tietää sen mutta ei tunnusta koskaan tekevänsä väärin.
- Anonyymi00006UUSI
Olisit ehtinyt kirjoittaa hänelle monta viestiä samaan aikaan, kun kirjoitit aloituksen, jossa vaadit jotain mitä et pysty itsekään ilmeisesti suorittamaan.
- Anonyymi00013UUSI
Hänellä on ollut monia viikkoja aikaa laittaa viestiä/soittaa/tulla käymään. Jos olisi rakastanut. Jos olisi halunnut olla kanssani. Olin aina aiemmin se joka otti yhteyttä. Miksi hän ei tee koskaan aloitetta? Sysää vastuun muille. Aina.
Olen avoin, toinen on sulkeutunut. Minä rakastan ja pystyn puhumaan kaiken, toinen pakenee. En vaadi. Toivoin. Odotin. Nyt en enää toivo enkä odota.
Hänen hiljaisuus sanoo kaiken. Ghostaaminen tappaa kaiken toivon. - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hänellä on ollut monia viikkoja aikaa laittaa viestiä/soittaa/tulla käymään. Jos olisi rakastanut. Jos olisi halunnut olla kanssani. Olin aina aiemmin se joka otti yhteyttä. Miksi hän ei tee koskaan aloitetta? Sysää vastuun muille. Aina.
Olen avoin, toinen on sulkeutunut. Minä rakastan ja pystyn puhumaan kaiken, toinen pakenee. En vaadi. Toivoin. Odotin. Nyt en enää toivo enkä odota.
Hänen hiljaisuus sanoo kaiken. Ghostaaminen tappaa kaiken toivon.Jaa, sinä oletkin se joka mainitsee sitten vasta myöhemmin että olet se joka on aina ottanut yhteyttä. Ensin haluat mahdollisimman paljon vastauksia, kuin virveliä heittäisit, kalastat.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Hänen hiljaisuus sanoo kaiken. Ghostaaminen tappaa kaiken toivon.Tuota noin 🤔 eikö tuo kaikki kerro olennaisen? Onko sinulla ymmärtämisen kanssa vaikeuksia?
Eri - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Tuota noin 🤔 eikö tuo kaikki kerro olennaisen? Onko sinulla ymmärtämisen kanssa vaikeuksia?
Eri"Hänen hiljaisuus sanoo kaiken. Ghostaaminen tappaa kaiken toivon." Noin siinä luki. Käsittelee omia tunteitaan. Onko sinulla sisälukutaidon ja ymmärtämisen kanssa ongelmia??
- Anonyymi00015UUSI
Näin. Olen sama mieltä ❤️ naiselta
- Anonyymi00017UUSI
Kukahan se kalastaa ja mitä? Taidat äijä olla itekkin samanlainen mies kenestä aloittaja tässä kertoi.
Sulla ei taida olla puhtaat jauhot pussissa? Hah! - Anonyymi00018UUSI
On vaikeuksia. Nepsy. Mutta ei tyhmä kuitenkaan.
Ja onko se syy ivata ja ilkkua ihmistä?
Se kellä on varaa puhua ilkeitä tietämättä, Olkoot hiljaa. Puolustatteko persoonallisuushäiriöistä miestä? - Anonyymi00019UUSI
Yritän kultaseni. Ja kyllä tiedät tunteeni. kuin hänelle
- Anonyymi00020UUSI
Mistä hän tunteesi voisi tietää jos et mies ole kertonut?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Mistä hän tunteesi voisi tietää jos et mies ole kertonut?
No ei sitten yhtään mistään!
- Anonyymi00023UUSI
Kaikkesi tarkoitat tällä mitä kerrotko mitä hyötyä on tehdä yhtään mitään jos ei toiselle kelpaa just sellaisena kuin on sen historian kanssa joka itse kullakin on
- Anonyymi00024UUSI
Simppelein keino on olla saatavilla eli puhe- ja katseläheisyydellä. Nainen alkaa flirttailemaan ja se on siinä. Siitä vaan poimit talteen.
Jos piilottelet menetät kasvosi ja miehisyytesi naisen silmissä.- Anonyymi00028UUSI
Ei toimi!
Sitäpaitsi, monet miehet täälläkin sanoneet, etteivät tajua, jos ei nainen sano suoraan.
- Anonyymi00029UUSI
En voi
- Anonyymi00030UUSI
Miksi et voi?
- Anonyymi00031UUSI
Kyllä voit kun uskot itseesi. Aloita vaikka sanomalla että taidan olla ihastunut sinuun ja haluaisin tutustua sinuun.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Kyllä voit kun uskot itseesi. Aloita vaikka sanomalla että taidan olla ihastunut sinuun ja haluaisin tutustua sinuun.
Taiatte elää mielikuvitus maailmoissa ja taiatte olla myös näitä kiusaajia ja olette niin erilaisia.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien992239- 2181901
Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?
Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes1731722Persut päättivät hiilivoimaloiden alasajosta
Persut ovat Suomen kansan vastainen putinistiporukka, josta nyt maksamme kovaa hintaa.1011306- 381190
- 1221098
Onko jollekin vielä epäselvää Raamatun kanta homoseksuaaliseen käytökseen?
😺 On oma mielipiteesi mikä tahansa on hyvä muistaa, mikä on Jumalan mielipide. Edelliset ketjut ovat tulleet täyteen jo27580290kW kulutus
Joku kirjoitti sellaisesta tehomaksuaiheen yhteydessä. Tuollainen kulutushan vaatisi pääsulakkeiden kooksi jo vaikka mit180681Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli47625Vanhemmassa miehessä
on sellaista elämän mukana tullutta viehättävää charmia. Hän paranee iän myötä niinkuin hyvä viini tai juusto! Tuli tuo50623