Tuulimyllyjen jäätyminen ei nyt selitä kovaa sähkön hintaa
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011788383.html
EI tarvi mennä pitemmälle kuin viime vuoteen, oliko peräti kesä kun suureen ääneen uutisoitiin että NYT SUOMI ON ENERGIAOMAVARAINEN!
Kaikki on suhteellista mitä virkamiesten, naisten suusta päästävät.... OMAVARAISUUDESTA OLLAAN TODELLA KAUKANE.
Ensin saivat ihmiset hankkimaan sähköautot ja siitä seuraa TEHOMAKSUT KOSKA SÄHKÖENERGIAA ON HUONOSTI.
Toiseksi, muutaman vuoden yritetty haalia ympäri maailmaa DATAKESKUKSET SUOMEEN jotka tarvitsevat ihan älyttömästi sähköenergiaa.
OLISIKO AIKA HAALIA ENSIN ÄLYÄ PÄÄTTÄJIEN AIVOIHIN SITÄ MITÄ ON TAVALLISELLA LASKUJEN MAKSAJALLA.
HOI ÄLY JÄTIT JO PÄÄTTÄJÄT.
Energiaomavaraisuus.... Mikä on tilanne?
Anonyymi-ap
0
105
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.368848- 100842
- 76630
- 50625
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30576
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei133556Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540