Kaksintaistelu

Anonyymi-ap

Jos Pietari ja Paavali tappelee niin kumpi voittaa ja millä perusteella?

22

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Pietari voittaa sillä hän oli varsinainen äkäpussi.

• Anonyymi00002
      UUSI

Intiassa Paavali on tulen Jumala Agni eräässä mielessä. Pietari taas on Balarama. Hän on Krishnaa kannattelevan Sesa istuimen inkarnaatio. Paavali siis lienee useina aikoina ylempi, mutta on aikoja joissa Pietaria kunnioitetaan hyvin paljon.

Lopullisen päätelmän asiasta tekee siis Intia.

• Anonyymi00003
      UUSI

Jos olisi se Pietari, joka sivalsi ylipapin palvelijat korvan pois, niin häviäisi.

Koska Jeesus käski panna miekan tuppeen eikä käyttää sitä.

Paavalilla olisi taasen aseena pelastuksen kypäri, joten olisi ainakin hyvä puolustus.

• Anonyymi00004
      UUSI

Toisaalta Paavali ei nyrkkeillessään huitonut ilmaan.

• Anonyymi00005
        UUSI

Paavali oli Rooman Mafian jäsen, joka nautti Rooman hirmuvallan suojeluksesta. Hänellä oli lupa tappaa sekä kristittyjä että Juutalaisia, jos he ovat uhka Roomanvallalle.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00006
      UUSI

Paavali oli murhakoplan johtaja.

Ap. t. 26:10

Niin minä myös tein Jerusalemissa. Hankin ylipapeilta valtuudet ja toimitin vankilaan monia pyhiä, ja kun tuli kyse heidän surmaamisestaan, äänestin sen puolesta.

Ap. t. 22:20

Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.

• Anonyymi00007
      UUSI

Pietari erehtyi ekumeniaan Paavalin kanssa ja molemmat saivat samanlaisen lopun Roomassa. Paha äkkikuolema, mihin ei liittynyt mitään armoa.

• Anonyymi00008
        UUSI

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Mark. 8:33

Mutta hän kääntyi, katsoi opetuslapsiin ja sanoi ankarasti Pietarille: "Väisty tieltäni, Saatana! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta, vaan ihmisestä!"

2. Kor. 12:7

Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, SAATANAN ENKELI, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.

Sinulle on siis anettu pistin, saatanan enkeli...

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Eikä se ollut mikään mykkä henki, vaan Saatanan viestinnän ammattilainen, "The messenger of Satan" -niminen demoni.

King James
        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Eikä se ollut mikään mykkä henki, vaan Saatanan viestinnän ammattilainen, "The messenger of Satan" -niminen demoni.

King James
        And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.

Sinäkö viestinnän ammattilainen....

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Sinulle on siis anettu pistin, saatanan enkeli...

"Saul, Saul, turha on sinun potkia pistintä vastaan....

Room. 7:19

sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen.

Room. 7:17

Niin en nyt enää tee sitä minä, vaan synti, joka minussa asuu.

Room. 7:20

Jos minä siis teen sitä, mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00014 kirjoitti:

Sinäkö viestinnän ammattilainen....

Paavalissa oli "The messenger of Satan"..Saatanan henkiolento, Saatanan viestien tuoja asuvaisena, eikä sitä otettu hänestä pois rukouksista huolimatta.

2. Kor. 12:8

Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.

• Anonyymi00012
      UUSI

Juuri tätä oli odotettavissa.

Ei mitään uutta auringon alla.

• Anonyymi00017
      UUSI

Molempien Saulien kohtalo oli ihan samanlainen.

1. Sam. 16:14

Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.

• Anonyymi00018
      UUSI

Joh.18:11 Niin Jesus sanoi Pietarille: pistä miekkas tuppeen: eikö minun pidä juoman sitä kalkkia, jonka Isä minulle antoi? Biblia (1776)

• Anonyymi00019
        UUSI

Pietari osti kaksi miekkaa. Antoiko toisen Paavalille?

Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu? Molemmat koki samanlaisen pahan äkkikuoleman Roomassa.

Paavali oli koulutettu roomanvallan *gladiaattori, tunsi miekat ja oli taitava nyrkkeilijä.
        Nyrkkeily on tappolaji siihen aikaan.

Saatanan enkeli antoi miehelle valtavat fyysiset voimat

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

• Anonyymi00020
        UUSI
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Pietari osti kaksi miekkaa. Antoiko toisen Paavalille?

Joka miekkaan tarttuu se miekkaan hukkuu? Molemmat koki samanlaisen pahan äkkikuoleman Roomassa.

Paavali oli koulutettu roomanvallan *gladiaattori, tunsi miekat ja oli taitava nyrkkeilijä.
        Nyrkkeily on tappolaji siihen aikaan.

Saatanan enkeli antoi miehelle valtavat fyysiset voimat

Fil. 3:4

vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,

1. Kor. 9:26

Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00021
      UUSI

Juuri tätä.

• Anonyymi00022
      UUSI

Mitä he salassa tekevät, se katoilta julistakaa.

• Anonyymi00023
      UUSI

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä

Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien
      Yhteiskunta
      220
      3279
    2. Tapettu

On joku kangaskadulla perjantaina
      Sotkamo
      58
      2776
    3. Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa

Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk
      Maailman menoa
      17
      2419
    4. Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava

Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I
      Maailman menoa
      19
      2396
    5. Työvoimatoimisto

Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve
      Työttömyys
      63
      1869
    6. Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?

Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä
      Maailman menoa
      84
      1830
    7. Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa

Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva
      Maailman menoa
      40
      1802
    8. Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista

Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro
      Maailman menoa
      16
      1779
    9. Mikä aate kaiken pahan takana?

Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.
      Maailman menoa
      84
      1622
    10. Mietin sua liikaa

Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli
      Ikävä
      65
      945
    Aihe