Kuvailkaa, millaisista tisseistä tykkäätte eniten
Millaiset tissit on parhaat
68
898
Vastaukset
- Anonyymi00001
Ensinnäkin luomut voittaa silikonit 6-0. Karmeita ne liian täyteen puhalletut ilmapallot. Sinällään koolla ei ole väliä mutta semmoinen terhakka päärynä.
- Anonyymi00068
täysin samaa mieltä kanssasi
- Anonyymi00002
Kuppi80 85 kiinteet luomut nännit pystyssä näkyy ohkaisen paidan alta.Tai xl, xxl alkaa jortikka jöpöttää kun,odottaa kesää ja naisten ohuita kesämekkoja M58
- Anonyymi00003
Mulla on hyvät tissit😋
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mulla on hyvät tissit😋
Koolla ei väliä kunhan on napakat...
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Mulla on hyvät tissit😋
Kuvaile 😘
- Anonyymi00007
Anonyymi00005 kirjoitti:
Kuvaile 😘
Pehmeät,pyöreät,painavat…
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
🥰🥰🥰 ihanat 😘😘😘
- Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Ne on varmaan hyvännäköset ja tuntuiset siihen mustat pitsiset läpikuultavat rintsikat ja pikkarit ohut aamutakki sexsysti auki rinnat näkyy osittain M58
- Anonyymi00006
Pelkät nännit riittää, ne on tärkeimmät.
- Anonyymi00010
Isot pyöreät! Aivan sama onko luomu vai silikoni.
- Anonyymi00011
Suuret, painavat, pehmeät ja hieman roikkuvat. Laajat nännipihat ja paksut nännit.
- Anonyymi00014
Ihan kuin mulla.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ihan kuin mulla.
Rumat ne on miehellä, kuten sulla.
- Anonyymi00016
ISOT!
- Anonyymi00018
Mulla on isot,ainakin suht isot tissit.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ok. Kivat sulle.
- Anonyymi00029
Anonyymi00018 kirjoitti:
Uihhh,kuumaa!
- Anonyymi00017
Vaihtelee,,välillä pienet ja välillä isot🤷
- Anonyymi00020
Megaisot silikonit.
- Anonyymi00021
Sellaiset, jotka ovat esillä rohkeasti. Olkoot isot tai pienet.
- Anonyymi00069
kun nn pukeutuu tiukasti ei loolla väliä
- Anonyymi00022
Isoista tisseistä!
- Anonyymi00023
Isot ja painavat!
- Anonyymi00024
Naisystävällä on isot ja painavat rinnat. Ja herranjumala ne kiinnittävät miesten huomion. Peitettyinäkin, mutta varsinkin kun hän pukee sellaisen vaatteen, joka peittää nännit niukasti ja ei pue alle rintaliivejä lainkaan.
- Anonyymi00028
Anonyymi00024 kirjoitti:
Naisystävällä on isot ja painavat rinnat. Ja herranjumala ne kiinnittävät miesten huomion. Peitettyinäkin, mutta varsinkin kun hän pukee sellaisen vaatteen, joka peittää nännit niukasti ja ei pue alle rintaliivejä lainkaan.
Kuulostaa hyvältä
- Anonyymi00030
Anonyymi00028 kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä
Oikeasti se huomio jopa yllätti. Ovat kyllä todella isot ja painavat, mutta oletin että miehet pitää keskimäärin ainakin hieman pienemmistä.
- Anonyymi00032
Anonyymi00030 kirjoitti:
Oikeasti se huomio jopa yllätti. Ovat kyllä todella isot ja painavat, mutta oletin että miehet pitää keskimäärin ainakin hieman pienemmistä.
Täällä nainen,kyllä minäkin välillä puen topin jossa tissit pääsee kunnolla esille,en ehkä arkena mut toisinaan jos on sellainen paikka missä voi vapaammin pukeutua.
- Anonyymi00033
Anonyymi00032 kirjoitti:
Täällä nainen,kyllä minäkin välillä puen topin jossa tissit pääsee kunnolla esille,en ehkä arkena mut toisinaan jos on sellainen paikka missä voi vapaammin pukeutua.
Saatko paljon huomiota? Naisystäväni saa miesten kiimaisia katseita taukoamatta ja naiset katsovat vihaisesti. Osa miehistä puhuu isoon ääneen kavereilleen ”Katso noita rintoja! Jumalauta näyttää hyvälle!”
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Saatko paljon huomiota? Naisystäväni saa miesten kiimaisia katseita taukoamatta ja naiset katsovat vihaisesti. Osa miehistä puhuu isoon ääneen kavereilleen ”Katso noita rintoja! Jumalauta näyttää hyvälle!”
Kyllä sitä huomiota saa,ehkä kesällä terassilla tai ravintolassa voi pukeutua vapaammin.Ex tykkäsi kyllä kun välillä pukeuduin provosoivasti,sai ”näytellä”mikä varustus täältä löytyy,tykkäsi kyllä olla rinnoissa kiinni ja laueta niille myös.
- Anonyymi00044
Anonyymi00024 kirjoitti:
Täällä sama juttu. Sopisko vaihtaa kuvia naisystävistä? ajatukset ät meiliboxi piste fi
- Anonyymi00070
Anonyymi00032 kirjoitti:
olen tavannut nisen jolla kohottavat liivit nännit hyvin näkyvillä koolla ei väliä
- Anonyymi00025
C-E kuppi. Ei ketunnokat, eikä liian isoja nännejä.
- Anonyymi00026
Ja silareita ei missään tapauksessa.
- Anonyymi00031
D kuppi tai E paras.
- Anonyymi00035
Anonyymi00031 kirjoitti:
D kuppi tai E paras.
Deeee
- Anonyymi00027
Pyöreät ja isot,sellaiset kämmeneen sopivat tai yli menevät,joita on kiva puristella.
- Anonyymi00036
tissimies olen tykkään kaikista tisseistä
- Anonyymi00037
Oohh,täällä ois pari tissejä,jotka kaipaa huomiota…
- Anonyymi00038
Anonyymi00037 kirjoitti:
Missä ne odottais?
- Anonyymi00039
Anonyymi00038 kirjoitti:
Missä ne odottais?
Pääkaup.seudulla
- Anonyymi00041
Anonyymi00039 kirjoitti:
Pääkaup.seudulla
Saakos suhun yhteyttä muualla?
- Anonyymi00042
Anonyymi00037 kirjoitti:
missäpäin tissit odottaa huomiota
- Anonyymi00047
Juuri näin,kaikki tissit on hienoja.On tullut pideltyä kaiken kokoisia käsissä ja nyt alkanut kiinnostaa vanhan naisen roikkuvat tissit.Aivan ihanaa olisi niitä pidellä samalla kun lykkisi takaapäin.Kiinnostus alkoi kun pääsin katsomaan ja pitelemään yhden vanhan pariskunnan naisen tyhjiä,roikkutissejä samalla kun isäntä päästeli takaapäin kullia sisään.Ihanasti ne siinä heilui.m64
- Anonyymi00040
Isoista,mistä saa kunnolla kiinni.
- Anonyymi00045
ilman liivejä seistessä pitää nännit olla kyynärpäiden ala puoleella niin paras.
- Anonyymi00046
jos sellaiset löytyy ep:n alueeelta tai lähistöltä oon kyllä valmis koviinkin kuluihin jos pääsee silittelemään.
- Anonyymi00048
Isoista täyteläisistä luomuista ja hoikahkos vartalossa. Kuten yhel Ukilaisella Pipsalla.
- Anonyymi00049
Kaunis nainen jolla on isot tissit.
https://www.erome.com/a/XkyLuws8 - Anonyymi00050
Pienehköt, terkakat
- Anonyymi00051
Terhakat*
- Anonyymi00052
Vetovoimaisimmat tissit ovat jotka muistuttavat kansallispuvun taskuja
- Anonyymi00053
Isoista,pyöreistä joista saa kunnolla kiinni ja joita on kiva hyväillä ja jotka läiskyy kun takaapäin pannaan.
- Anonyymi00054
Isot ja todella täydet maitotissit isoilla nänneillä.
- Anonyymi00055
A-kuppikoko paras.
- Anonyymi00071
a tai b on parhaat
- Anonyymi00056
terhakat
- Anonyymi00057
Pienet luomu tissit on kivat
Sellaiset kuin tällä nuorella naisella.
https://www.erome.com/a/UopDb26s- Anonyymi00059
Ai että mitkä tisut, nännit terhakasti ylöspäin.
- Anonyymi00058
Reilun kokoiset maitotissit joille pääsee lutkuttamaan.
- Anonyymi00060
Voihan sitä kriteerejä kertoa, mutta ei ole jäänyt minkäänlaiset tissit koskemattomiksi, jos on tilanne ollut päällä.
- Anonyymi00061
Ei tissien koolla ole merkitystä, jos naisella on hyvä perse.
Hyvä perse on se joka kääntää joka miehen pään kohti naisen perää.
https://www.erome.com/a/eu0UCQD8
Tässäkin hyvä esimerkki, kumpi kasvattaa enemmän panohaluja, tämän neitokaisen nätti perse, vai hänen tissit. Taidan tietää jo jokaisen miehen vastauksen tuohon kysymykseen.
https://www.erome.com/a/UopDb26s- Anonyymi00062
Nyt silti puhuttiin niistä tisseistä
- Anonyymi00063
Pienet tissit, niin kuin teinitytöillä on seksikkäät.
- Anonyymi00064
Voisin laittaa kuvia tavisnaisten tisseistä jos joku haluaa nähdä ja sanoa mielipiteensä.
- Anonyymi00065
Anna tulla vaan. Laita joku linkki, niin kuin joku oli laittanut tuosta Sonja muijasta.
Kyllä me tavisnaisten tisseistä tykätään ja kerromme toki mielipiteemme. - Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Anna tulla vaan. Laita joku linkki, niin kuin joku oli laittanut tuosta Sonja muijasta.
Kyllä me tavisnaisten tisseistä tykätään ja kerromme toki mielipiteemme.En osaa kyllä linkin taakse niitä laittaa...
- Anonyymi00067
b-kuppi ja paidan läpi näkyvät nännit
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202610Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3422233Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262052Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o191916Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581648Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121182Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181169- 551030
- 631015
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?3982