Jouko Piho: 6.1.2013 22:36
Minä tiedän, mikä minä olen. Pitkään en tiennyt. Nyt tiedän.
Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".
(lyhensin kirjoituksen oleellisempaan osaan)
Jouko Piho: Urho Kekkosen viesti minulle
Kuulin sielussani valveilla ollessani viime yönä 21.3.2023 seuraavat sanat: ”Urho Kaleva Kekkonen haluaa sinut tänne.” Ilmeisesti joku enkeli välitti tämän viestin.
Odotan tapaamista innolla, koska olen nähnyt vuosien mittaan monia unia, joissa on selvä viittaus siihen, että minä tulen toimimaan Kekkosen työn jatkajan
Piho lukeutuu kaikkein luotetavimman tuntuisiin profeettoihin, mutta parannettavaa vielä olisi mikäli aikomus on olla kaikkein suurin! En toki epäile etteikö se tulisi toteutumaan vastaavanlaisilla, Jumalan antamien ilmoitusten perusteella, missä ikään kuin näytiksi kaksi yllä olevaa.
Jouko Piho.
5
219
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Eikä siinä vielä kaikki!
@JoukoPiho
Paavo Väyrynen on vielä Suomen presidentti. Näin on Jumala säätänyt ja ilmoittanut.
12.32 ap. · 13. kesäk. 2022
Piho lupasi tunnustaa olleensa väärä profeetta, jos Väyrysestä ei tule presidenttiä. Mielenkiinnolla jäämme odottamaan sen tapahtumista!
Palstalla profeettoina esiintyvät huru-ukot ei luonnollisestikaan Pihon houreita kiellä eikä kristisoi, sillä samanlaisia ovat itsekin ja tunnustaisivat itsensäkin silloin vääräksi profeetaksi.
Profeettojen 7 testiä paljastavat erehtymättä, kuka on oikea ja kuka on väärä profeetta:
Profetioiden täytyy toteutua (5. Moos. 18:22)
Profetioissa ei saa olla valheita eikä kerskuntaa (Jer. 23:32)
Profeetta ei saa varastaa sanoja muilta (Jer. 23:25-30)
Profetiat eivät saa missään kohdassa olla ristiriidassa Raamatun kanssa (Jes. 8:20)
Profetioiden täytyy tuottaa hyviä hedelmiä (Matt. 7:15-16)
Profeetta puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi (1. Kor. 14:3)
Profeetan täytyy tunnustaa Paavalin kirjoitukset Herran käskyiksi (1. Kor. 14:37) - Anonyymi00002
Huonosti on onnistunut Pihon poika Suomen muuttamisesssa.
No, ehkä se tarkoitti muutosta pahempaan!! - Anonyymi00003
eli kekkonen haluaa pihon hautausmaalle!
- Anonyymi00004
Eipä tuosta sekopäästä elävänä mitään hyötyä ole, mutta mullan alla edes matoset saisi syötävää. Se on varmaan Pihon paras saavutus.
- Anonyymi00005
Piho onkin erinomaisen sopiva (ikään kuin tilaustyönä tehty) tälle palstalle muiden kaltaistensa hurujen joukkoon!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791356
- 851246
- 96987
- 48833
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40733Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83609Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30538Mikä on vahvuutesi palstalla?
Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr111520Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7506Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44498