Jouko Piho.

Anonyymi-ap

Jouko Piho: 6.1.2013 22:36
Minä tiedän, mikä minä olen. Pitkään en tiennyt. Nyt tiedän.
Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".
(lyhensin kirjoituksen oleellisempaan osaan)

Jouko Piho: Urho Kekkosen viesti minulle
Kuulin sielussani valveilla ollessani viime yönä 21.3.2023 seuraavat sanat: ”Urho Kaleva Kekkonen haluaa sinut tänne.” Ilmeisesti joku enkeli välitti tämän viestin.
Odotan tapaamista innolla, koska olen nähnyt vuosien mittaan monia unia, joissa on selvä viittaus siihen, että minä tulen toimimaan Kekkosen työn jatkajan

Piho lukeutuu kaikkein luotetavimman tuntuisiin profeettoihin, mutta parannettavaa vielä olisi mikäli aikomus on olla kaikkein suurin! En toki epäile etteikö se tulisi toteutumaan vastaavanlaisilla, Jumalan antamien ilmoitusten perusteella, missä ikään kuin näytiksi kaksi yllä olevaa.

5

224

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eikä siinä vielä kaikki!
      @JoukoPiho
      Paavo Väyrynen on vielä Suomen presidentti. Näin on Jumala säätänyt ja ilmoittanut.
      12.32 ap. · 13. kesäk. 2022
      Piho lupasi tunnustaa olleensa väärä profeetta, jos Väyrysestä ei tule presidenttiä. Mielenkiinnolla jäämme odottamaan sen tapahtumista!
      Palstalla profeettoina esiintyvät huru-ukot ei luonnollisestikaan Pihon houreita kiellä eikä kristisoi, sillä samanlaisia ovat itsekin ja tunnustaisivat itsensäkin silloin vääräksi profeetaksi.
      Profeettojen 7 testiä paljastavat erehtymättä, kuka on oikea ja kuka on väärä profeetta:
      Profetioiden täytyy toteutua (5. Moos. 18:22)
      Profetioissa ei saa olla valheita eikä kerskuntaa (Jer. 23:32)
      Profeetta ei saa varastaa sanoja muilta (Jer. 23:25-30)
      Profetiat eivät saa missään kohdassa olla ristiriidassa Raamatun kanssa (Jes. 8:20)
      Profetioiden täytyy tuottaa hyviä hedelmiä (Matt. 7:15-16)
      Profeetta puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi (1. Kor. 14:3)
      Profeetan täytyy tunnustaa Paavalin kirjoitukset Herran käskyiksi (1. Kor. 14:37)

• Anonyymi00002

Huonosti on onnistunut Pihon poika Suomen muuttamisesssa.

No, ehkä se tarkoitti muutosta pahempaan!!

• Anonyymi00003

eli kekkonen haluaa pihon hautausmaalle!

• Anonyymi00004

Eipä tuosta sekopäästä elävänä mitään hyötyä ole, mutta mullan alla edes matoset saisi syötävää. Se on varmaan Pihon paras saavutus.

• Anonyymi00005

Piho onkin erinomaisen sopiva (ikään kuin tilaustyönä tehty) tälle palstalle muiden kaltaistensa hurujen joukkoon!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras kuollut

Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      2073
    2. Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.

Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.
      Kajaani
      14
      861
    3. Mies sun käytös satutti...

Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.
      Ikävä
      52
      766
    4. Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?

Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke
      Haapavesi
      43
      692
    5. Sukunimesi eka kirjain?

🤗
      Ikävä
      43
      661
    6. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      47
      624
    7. Kerro vain.

Lipsauta johtolanka...
      Ikävä
      80
      606
    8. Tönölän hukkaputki

Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le
      Kuhmo
      35
      574
    9. 49
      550
    10. Ei mitään käytöstä

Ei Jumalauta. Videoidaan kun jollain hengenvaarallinen tilanne. Ja laitetaan nettiin. VITTU HÄPEÄ. Olisko kiva jos su
      Ähtäri
      29
      546
    Aihe