Jouko Piho.

Anonyymi-ap

Jouko Piho: 6.1.2013 22:36
Minä tiedän, mikä minä olen. Pitkään en tiennyt. Nyt tiedän.
Minä olen Suomen vapauttaja ja johtaja. Sain ylhäältä sanat "You are the leader of Finland".
(lyhensin kirjoituksen oleellisempaan osaan)

Jouko Piho: Urho Kekkosen viesti minulle
Kuulin sielussani valveilla ollessani viime yönä 21.3.2023 seuraavat sanat: ”Urho Kaleva Kekkonen haluaa sinut tänne.” Ilmeisesti joku enkeli välitti tämän viestin.
Odotan tapaamista innolla, koska olen nähnyt vuosien mittaan monia unia, joissa on selvä viittaus siihen, että minä tulen toimimaan Kekkosen työn jatkajan

Piho lukeutuu kaikkein luotetavimman tuntuisiin profeettoihin, mutta parannettavaa vielä olisi mikäli aikomus on olla kaikkein suurin! En toki epäile etteikö se tulisi toteutumaan vastaavanlaisilla, Jumalan antamien ilmoitusten perusteella, missä ikään kuin näytiksi kaksi yllä olevaa.

5

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Eikä siinä vielä kaikki!
      @JoukoPiho
      Paavo Väyrynen on vielä Suomen presidentti. Näin on Jumala säätänyt ja ilmoittanut.
      12.32 ap. · 13. kesäk. 2022
      Piho lupasi tunnustaa olleensa väärä profeetta, jos Väyrysestä ei tule presidenttiä. Mielenkiinnolla jäämme odottamaan sen tapahtumista!
      Palstalla profeettoina esiintyvät huru-ukot ei luonnollisestikaan Pihon houreita kiellä eikä kristisoi, sillä samanlaisia ovat itsekin ja tunnustaisivat itsensäkin silloin vääräksi profeetaksi.
      Profeettojen 7 testiä paljastavat erehtymättä, kuka on oikea ja kuka on väärä profeetta:
      Profetioiden täytyy toteutua (5. Moos. 18:22)
      Profetioissa ei saa olla valheita eikä kerskuntaa (Jer. 23:32)
      Profeetta ei saa varastaa sanoja muilta (Jer. 23:25-30)
      Profetiat eivät saa missään kohdassa olla ristiriidassa Raamatun kanssa (Jes. 8:20)
      Profetioiden täytyy tuottaa hyviä hedelmiä (Matt. 7:15-16)
      Profeetta puhuu ihmisille rakennukseksi ja kehoitukseksi ja lohdutukseksi (1. Kor. 14:3)
      Profeetan täytyy tunnustaa Paavalin kirjoitukset Herran käskyiksi (1. Kor. 14:37)

• Anonyymi00002

Huonosti on onnistunut Pihon poika Suomen muuttamisesssa.

No, ehkä se tarkoitti muutosta pahempaan!!

• Anonyymi00003

eli kekkonen haluaa pihon hautausmaalle!

• Anonyymi00004

Eipä tuosta sekopäästä elävänä mitään hyötyä ole, mutta mullan alla edes matoset saisi syötävää. Se on varmaan Pihon paras saavutus.

• Anonyymi00005

Piho onkin erinomaisen sopiva (ikään kuin tilaustyönä tehty) tälle palstalle muiden kaltaistensa hurujen joukkoon!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      10
      5316
    2. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      85
      2905
    3. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      46
      2802
    4. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      13
      2160
    5. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      25
      2141
    6. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      49
      2083
    7. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      43
      1924
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta

Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää
      Tv-sarjat
      7
      1893
    9. Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!

Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j
      Salatut elämät
      7
      1821
    10. Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa

Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden
      Tv-sarjat
      17
      1811
    Aihe