että suututtaa jopa. Oletko alkanut ajatella minua enemmän kuin ennen ja olet siten syyllinen tähän?
Ehkä tämä johtuu siitä että olen muistellut kaikkia kohtaamisia pitkän ajan jälkeen. Seuraavalla kerralla hymyilen kun tulet vastaan. Aina vain tuijotan epäuskoisena. Näen sinun katseen ja lämpimän vastaanoton ja samaa tunnen itsekin.
On niin kova ikävä alkanut olemaan sinua
6
270
Vastaukset
- Anonyymi00001UUSI
Ohi!
- Anonyymi00002UUSI
✋🏻 Tunnustan, olen syyllinen. Ja epäuskoinen myös.
- Anonyymi00003UUSI
olen ajatellut vähemmän ehkä huomasit sen ettet saanut enään niin paljon huomiota ja aloit epäilemään olenko minä olemassa
- Anonyymi00004UUSI
Olen ajatellut sinua paljon vähemmän viime aikoina, mutta nyt taas olet palannut mieleeni kun mulla menee vähän huonommin ja on stressiä. Pelkkä olemassaolosi saa mieleni jotenkin rauhoittumaan ja edes hieman paremmille fiiliksille. Silloin unohdan sun huonot puolet ja mietin vain sitä lämpöä joka sinusta minua kohtaan välittyy. Sellaista lämpöä ja välittämistä minä tarvisin. Kiitos että olet, vaikka emme voi ollakaan :)
- Anonyymi00005UUSI
Olen ajatellut sinua enemmän.
Mn tumma - Anonyymi00006UUSI
Minkähän takia mun tarttis ajatella sinua?
En näe siihen yhtään perusteltua syytä.
Joskus kun oltiin yhdesssö ja olit poissa kaipasinkin. Mut en sen jälkeen mitä teit.
Turha kiusata itseään jollain millä ei ole mitään merkitystä itselle .
Ole missä haluat Ei todella kiinnosta ENÄÄ YHTÄÄN:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallitus pyrkii rajoittamaan kaupan omien halpamerkkien myyntiä
Helsingin Sanomien mukaan hallitus valmistelee lakihanketta, joka suitsii kaupan valtaa ja rajoittaa omien halpamerkkien2343493- 623112
Björn Wahlroos, maataloustuet lakkautettava
Sanoo pankkimies. Mitäs persut ja muut tukinulliem perskärpäset tähän? "Wahlroos listaa kansallisen maataloustuen. – I672676Persut päättivät hiilivoiman kieltämisestä Suomessa
Moni on jo unohanut kuka hyväksyi hiilivoimaloiden kieltämisen Suomessa: persut Sukupuolineutraalit liikennemerkitk352565Työvoimatoimisto
Nyt kysyisin miksi pitää käydä työvoimatoimistossa paikanpäällä, kun he eivät muuta tee kuin laittavat koneelle uudet ve842136Muistattekos kuinka kokoomus ja persut vinkuivat sähkön hinnasta?
Oppositiossa vuonna 2022, kun sähkön hinta uhkasi nousta 20 senttiin kilowattitunnilta? Nyt ovat hiiren hiljaa, kun pitä851919Nalle Wahlroos ei ulise kuten Teemu Selänne sähkölaskuista
Nalle "hah hah" nauroi saamistaan sähkötuista, kun taas Teemu-poika itkeä tirautti kovasta sähkön hinnasta. Nalle nauro191885Vain persut vastustivat hiilivoimaloiden alasajoa
Persut vastusti jyrkästi hiilen kieltolakia ja on myöhemmin vaatinut hiilivoimaloiden pitämistä käytössä. He perusteliva401842Mikä aate kaiken pahan takana?
Se laiskistuttaa kansat, opettaa vaatimaan etuisuuksia, syleilee maailmoja eikä omaa kansaa.931711Mietin sua liikaa
Mietin nytkin sitä, että millaista se olisi tulla kotiin, kun sinä olisit täällä vastassa. Tai niin päin, että sinä tuli691063