Sugar Rush 1000 (Pragmatic Play) on se päivitetty versio klassisesta Sugar Rushista, ja tää rokkaa edelleen kovaa – nyt jopa 25 000x maksimivoitto panoksesta ja tumble-mekaniikka, jossa voitot putoaa ja ruutu täyttyy uusista symboleista. Pelissä on 7x7 grid, cluster pays -tyyli (8+ samaa symbolia voittaa), ja multiplier spots -mekaniikka, jossa kertoimet +2x, +5x, +10x, +25x, +50x, +100x tai jopa +1024x jäävät ruutuun ja kasautuu tumblejen myötä. Free spins aktivoituu 3 scatterilla, saat aluksi 10 pyöräytystä, ja jokainen multiplier spot kerää kertoimia – joskus putki menee sekasin ja voitto räjähtää tuhansiin.
Lisää täällä: https://www.highroller.com/fi/blogs/sugar-rush-1000-demo
Demossa pääsee testaamaan ihan ilmaiseksi ilman rekisteröintiä – kannattaa pyöritellä ainakin 100–200 kierrosta nähdäkseen miten tumblet ja multiplierit käyttäytyy. Korkea volatiliteetti tarkoittaa, että isoja osumia tulee harvemmin, mutta kun free spins osuu ja kertoimet kasautuu, voi tulla ihan hulluja potteja. RTP pyörii yleensä ~96.5 % tienoilla, ja peli on optimoitu mobiiliin täydellisesti.
Sugar Rush 1000: 25 000x max voitto ja 1024-kertaiset kertoimet
Anonyymi-ap
0
191
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa28912Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää70850- 162832
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.104804Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä27738Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93687Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒192670Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks38612- 22602
- 61592
VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa40549On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78500Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu115497Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12495- 39485
- 57475
- 73461
sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75457- 55447
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25447